تماس با هیمورا

شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) به اطلاع می رساند برای بهبود کیفیت پاسخ دهی کلیه مکالمات ضبط می گردد.

ساعات پاسخدهی کارشناسان فروش همه روزه به جز ایام تعطیل: 9:00 الی 17:00

آدرس
آذربایجان غربی ،ارومیه ، میدان خیام ، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد
آدرس ایمیل
himora.net@gmail.com
آدرس اینستاگرام
himora.group
تلفن ثابت
04432236103
تلفن ثابت
04432236188
نصب راه اندازی
09113877191 مهندس حمید رادنیا

شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا)

شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) از تولید کنندگان برتر کشوری در حوزه تولید محصولات حرارتی، برودتی، لبنیاتی، تجهیزات صنعتی و خطوط تولید، آشپزخانه و … می باشد که امروزه با سال ها تلاش و کوشش توانسته است محصولات تولیدی خویش را علاوه بر ایران در سطح خاورمیانه نیز بومی سازی نماید. شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) ابتدای فعالیت خود را با مشارکت کشور ژاپن آغاز نمود، اکنون این شرکت بخش گسترده ای از محصولات ژاپن را در سطح ایران بومی سازی نموده که استقبال بالایی از سوی مصرف کنندگان داشته است.

این شرکت با هدف افزایش سطح کارآفرینی و رشد بخش صادراتی پا به عرصه کشورهای توسعه یافته گذاشته و تمامی قطعات تولیدی را با تکنولوژی روز طراحی نموده که از نوع خارجی می باشند، به همین دلیل دستگاه های تولیدی مورد پسند مشتریان واقع شده و در صدر محصولات تولیدی قرار دارند. شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) متشکل از پرسنلین مجرب و کارشناس است که به صورت 24 ساعته جوابگوی مشتریان و خریداران عزیز می باشد، تمامی محصولات تولیدی این شرکت از یکسال گارانتی معتبر و ده سال خدمات پس از فروش برخوردارند، در نتیجه مصرف کنندگان می توانند پس از خرید کالا نیز از خدمات بی نظیر این شرکت بهره مند گردند.

این شرکت به صورت متفکرانه و با استفاده از نیروهای مجرب، قدمی بزرگ در توسعه و پیشرفت صنعت کشور برداشته و توانسته است در ذهن ها با نامی ماندگار یاد شود، تمامی محصولات تولیدی نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) در مدل ها و ظرفیت های مختلف موجود بوده و مصرف کننده از قابلیت انتخاب نوع دستگاه با ظرفیت مناسب برخوردار است، در نتیجه خریدار در انتخاب محصول مورد نظر محدودیتی ندارد.

محصولات حرارتی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا)

از محصولات حرارتی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) می توان به انواع پکیج برقی، پکیج گازی، پکیج گازوئیلی، پکیج زمینی دوگانه سوز و سه گانه سوز، پکیج استخری، انواع آبگرمکن (برقی و خورشیدی)، سردوش های برقی و شیر آبگرمکنی، هوزینگ فیلتر تصفیه آب، شومینه برقی، فن کویل، هیتر گرماتاب تابشی گازی، کوره هوای گرم، انواع حوله خشک کن ها، انواع رادیاتور (رادیاتور پره ای، پنلی، شیشه ای، رادیاتور برقی)، هیترهای گازی فن دار، جت هیترهای گازی و گازوئیلی و برقی، هیتر تابشی فن دار، بخاری های صنعتی، بخاری های هیزمی، فیلتر شنی، انواع مشعل (گازی، مشعل گازوئیلی و دوگانه سوز) و … اشاره کرد، تمامی این دستگاه ها در مدل ها و ظرفیت های مختلف قابل طراحی و تولید می باشند.

محصولات برودتی شرکت نام آوران تاجرین آینده

هیمورا دارای محصولات برودتی متنوعی است که اصلی ترین آنها شامل انواع آبسرد کن، آیس بانک، برج خنک کننده، چیلر تراکمی، سردخانه جسد و سردخانه کانکسی، کولرهای آبی (سلولزی و پوشالی)، یخچال های صنعتی ایستاده، انواع یخسازها و تاپینگ بستنی می باشد، توجه داشته باشید که این شرکت این محصولات را در اندازه ها و طرح های متنوعی طراحی نموده و مصرف کننده بر طبق نیاز خود می تواند این محصولات را خریداری نماید.

محصولات لبنیاتی شرکت

از محصولات لبنیاتی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) می توان به پروسس تانک، انواع دستگاه پرکن، پمپ استیل، پاستوریزاتور، تخم مرغ شکن، دستگاه پخت شیر، دستگاه مخزن حمل شیر، هموژنایزر، شیردوش ثابت و سیار، دستگاه عرق گیر، دوغ سرد کن، شیر سردکن، صفحه پلیت، ظرف شیر، وت پنیرسازی، خامه گیر و کره گیر در ظرفیت ها و مدل های مختلف اشاره کرد. از سایر محصولات تولیدی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) می توان به آبمیوه گیر صنعتی، دستگاه دنر، کانترگرم، کانترسرد، سینک، اسلایسر و دایسر، انواع فر (ساندویچ، پیتزا، فرهای چندکاره)، اجاق، کباب پز، لباسشویی، دستگاه های تصفیه آب، قطعات و فیلتر دستگاه تصفیه آب و … اشاره کرد که هر کدام دارای انواع مختلفی می باشند.

تمامی این محصول بر پایه تکنولوژی روز طراحی شده اند، در صورتی که مصرف کننده درخواست کند می توان دستگاه مورد نظر را به صورت سفارشی نیز طراحی کرد، بدین وسیله مشتری می تواند قطعات تشکیل دهنده دستگاه را دلخواه انتخاب نماید.

ویژگی های محصولات شرکت

  • شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) تمامی محصولات تولیدی را مطابق با استانداردهای معتبر جهانی اعم از (ISO 9001 – 2008) طراحی نموده است، بدین وسیله قطعات استفاده شده در دستگاه ها قبل از اینکه به کارخانه برسند توسط مسئولین سازمان مدیریت کیفیت ارزیابی و سپس جهت مونتاژ به کارخانه ارسال می گردد.
  • محصولات برقی این شرکت مجهز به برچسب انرژی A و یا انرژی B می باشند که این عامل نماد مصرف پایین دستگاه بوده و مصرف کنندگان با خیالی راحت می توانند از آن دستگاه ها بدون ایجاد برق گرفتگی استفاده نمایند.

پکیج های برقی شرکت

  • شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) از برترین طراحان و تولید کنندگان انواع پکیج از قبیل برقی، گازی، پکیج های دوگانه سوز و سه گانه سوز در کشور می باشد که این محصولات را براساس تکنولوژی روز طراحی نموده است، پکیج های تولیدی این شرکت در ابعاد مختلف قابل تولید می باشد.
  • پکیج های برقی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) جزو رایج ترین پکیج هایی می باشند که در بازار موجود است و تنها با برق (تکفاز یا سه فاز) به مصرف می رسند، به همین دلیل بیشترین استفاده را در محیط هایی که به گاز شهر دسترسی نیست دارد، این پکیج از لحاظ ظاهری بسیار شیک و مدرن بوده و در دو حالت دیواری و برقی تولید می شود، پکیج های برقی این شرکت ابعاد بسیار کوچکی دارند، به همین دلیل می توان از آن در محیط داخلی ساختمان و حتی در داخل آشپزخانه مابین کابینت ها استفاده کرد.
  • پکیج های برقی از سطح ایمنی بالایی برخوردارند و در سه مرحله از مصرف کننده و دستگاه (فیوز محافظ قرار جان، فیوز کنتاکتور و فیوز مینیاتور) می نماید، در نتیجه احتمال برق گرفتگی در این پکیج ها حداقل میزان ممکن را دارد.
  • پکیج های گازی نیز در دو حالت دیواری و زمینی موجود بوده که نوع دیواری ابعاد بسیار کوچکی دارد، جهت ایمنی بیشتر در طراحی آنها از سنسور تشخیص گاز منواکسید کربن استفاده شده است.

چرا پکیج های برقی هیمورا

  • تمامی پکیج های شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) مجهز به دو مبدل حرارتی هستند و گرمایش محیط و آبگرم مصرفی را به صورت همزمان تامین می کنند، پکیج گازی هیمورا مجهز به فن و دودکش است، در نتیجه تمامی آلایندگی ها را به محیط بیرون انتقال می دهد، این پکیج ها از قابلیت اتصال به ترموستات محیطی برخوردارند.
  • پکیج های شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) با تمامی سیستم های توزیع کننده حرارتی از جمله انواع رادیاتورها، فن کوئل، سیستم گرمایش از، شوفاژ و … سازگار بوده و با نصب این دستگاه به توزیع کنندگان حرارتی، حرارتی یکنواخت در محیط برقرار می گردد.
  • پکیج های برقی این شرکت عملکردی آرام و بی صدا دارند و نیازی به دودکش ندارند، در نتیجه به راحتی می توان از آنها در کانکس ها که امکان نصب دودکش وجود ندارد استفاده کرد.
  • تمامی پکیج های تولیدی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) مجهز به نمایشگری دیجیتالی هستند که عملکرد دستگاه را نشان داده و احتمال خطا و نوسان را به حداقل میزان ممکن می رساند.

آبگرمکن های برقی شرکت

  • شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) تولید کننده برتر آبگرمکن های برقی است که تنها با برق به مصرف می رسند، این آبگرمکن ها از لحاظ عملکرد همانند آبگرمکن های گازی عمل می کنند و تنها تفاوت آنها در منبع حرارتی می باشد.
  • آبگرمکن های برقی این شرکت به صورت دیواری و ایستاده قابل ساخت است و از لحاظ امنیتی بسیار ایمن تر از نوع گازی می باشد، آبگرمکن برقی را می توان به صورت مخزن دار و یا بدون مخزن طراحی کرد، آبگرمکن های برقی طی مراحلی انرژی الکتریسیته برق را به حرارت تبدیل می کنند و این به دلیل استفاده از المنت در تولید آن است.
  • جهت جلوگیری از افزایش و کاهش غیرنرمال دما از ترموستات استفاده شده تا دمای آبگرمکن در حد ایده آل باقی بماند، از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده آبگرمکن های برقی این شرکت می توان به نگهدارنده المنت ها و مخزن، المنت های برقی، صفحه عایق حرارتی، ترمینال، واشر آب بندی و … اشاره کرد.
  • این آبگرمکن ها مجهز به محفظه احتراق نیستند، به همین دلیل کمترین میزان تولید صدا را دارند، همچنین با محیط زیست کاملاً سازگار بوده و نیازی به دودکش ندارند.
  • مصرف آبگرمکن های برقی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) بسیار ناچیز است و می توان دمای آن را برطبق نیاز تنظیم نمود، این آبگرمکن ها آبگرم مورد نیاز را بدون توقف تامین نموده و در دو حالت دیواری و ایستاده قابل تولید می باشند.
  • آبگرمکن های برقی این شرکت در ظرفیت ها و مدل های متنوع طراحی شده اند و مصرف آنها براساس ظرفیت آنها و درخواست مشتری برق تکفاز یا سه فاز می باشد.

سردوش های برقی

  • سردوش های برقی از جدیدترین محصولات تولیدی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) می باشند که با تکنولوژی روز طراحی شده اند و ابعاد بسیار کوچکی دارند، به طوری که می توان به راحتی آن را همراه خود حمل نمود، این شیر را می توان به راحتی روی سردوش انواع شیر نصب کرد تا در سریعترین زمان آب را گرم نماید، این شیر از قابلیت نصب بر روی دوش حمام برخوردار است، در نتیجه می توان با نصب این شیر روی سردوش، از آن در ویلاها، منازل، مسافرت ها، کانکس ها و … استفاده کرد.
  • سردوش ها مجهز به المنت حرارتی بوده و با برق به مصرف می رسند، این آبگرمکن دارای ظرفیت های متعددی بوده و مجهز به رله روشن و خاموش اتوماتیک می باشد.
  • معمولاً جنس سردوش های تولیدی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) از PVC است که مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد، همچنین این سردوش ها از لحاظ ظاهری بسیار شکیل و جمع و جور می باشند که مورد پسند مشتریان قرار می گیرند.
  • از دیگر گرم کننده آب این شرکت می توان به شیرهای آبگرمکنی اشاره کرد که از قابلیت گرم سازی سریع آب برخوردارند، این شیرها از قابلیت نصب بر روی هر نوع شیر اعم از شیر روشویی، سرویس بهداشتی، ظرفشویی، حمام و … برخوردار است، در نتیجه می توان از آن در تعمیرگاه ها، مغازه ها، ویلاها، آرایشگاه ها، شرکت ها و … استفاده کرد.

جت هیتر گازی-گازوئیلی

جت هیتر نوعی سیستم گرمایشی می باشد که جای بخاری های برقی را گرفته و به صورت صنعتی و نیمه صنعتی طراحی شده است، در نتیجه امروزه در بیشتر صنایع از جمله مرغداری ها، گلخانه ها و … به مصرف می رسد. مصرف این دستگاه گاز- گازوئیل بوده و مجهز به محفظه احتراق و فن است که فن کاربردی از نوع دمنده آکسیال می باشد، در نتیجه هوای سرد از محیط گرفته شده و به صورت هوایی گرم به محیط پرتاب می گردد.

جت هیترهای تولیدی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) به صورت تک موتوره و دو موتوره طراحی شده اند که موتورهای کاربردی از سطح قدرت بالایی برخوردارند، موتور استفاده شده در جت هیتر تک موتور از نوع موتوژن تبریز است و جت هیتر دو موتور علاوه بر دارا بودن موتور موتوژن مجهز به موتور دوم که از نوع الکتروژن است می باشد. جت هیترهای این شرکت انواع مختلفی دارند و در تمامی آنها می توان از پایه هایی استفاده کرد که به راحتی قابل تنظیم بوده و حالت چرخشی دارند، در نتیجه می توان پایه ها را بگونه ای تنظیم کرد که حرارت بر طبق نیاز به زاویه مورد نظر بتابد.

چرا جت هیترهای تولیدی شرکت هیمورا

جت هیترهای تولیدی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) را می توان بر روی دیوار و یا به سقف نصب کرد، در نتیجه از اشغال فضا جلوگیری و حرارت از بالا بر کف اصابت می نماید و سبب ایجاد گرمایشی یکنواخت می گردد. دودکش استفاده شده در این دستگاه ها از نوع دو جداره می باشند، نوع گازوئیلی این دستگاه در دو حالت باکدار و بدون باک قابل طراحی است که بر روی جت هیترهای باکدار از نشانگری استفاده شده که نشان دهنده وجود سوخت و یا عدم وجود سوخت می باشد. در طراحی جت هیترهای گازی و گازوئیلی از ولوم هایی روی بدنه استفاده شده که امکان تنظیم راحت عملکردهایی از جمله روشن و خاموش، افزایش و کاهش دما را برای مصرف کننده میسر می کند.

هیتر تابشی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا)

  • شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) هیترهای تابشی را در انواع مختلف تولید نموده که ساختار ویژه ای دارند و در حالت های برقی و گازی قابل تولید می باشند، این هیترها همانند نور خورشید عمل نموده و حرارت این هیترها برای بدن بسیار مفید است، در واقع حرارت از بالا بر کف می تابد و سبب گرم شدن سریع محیط و اجسام می شود.
  • هیترهای تابشی این شرکت در محیط هایی که نیاز به طرحی کلاسیک و ویژه است بیشتر به مصرف می رسند، چرا که با فناوری روز طراحی شده و ابعاد بسیار کوچکی دارند، همچنین به علت قابلیت نصب بر روی دیوار از اشغال فضا جلوگیری می کنند.

انواع رادیاتورهای تولیدی شرکت

رادیاتورها از دیگر محصولات تولیدی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) می باشند که در مدل های مختلف قابل تولید بوده و از رادیاتورهای مرسوم این شرکت می توان به رادیاتورهای پنلی، رادیاتور پره ای، شیشه ای و … اشاره کرد که با برق کار می کنند.  رادیاتورهای شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) ابعاد کوچکی داشته و می توان آنها را مجهز به چرخ هایی نمود، نوع شیشه ای این رادیاتورها ظاهر بسیار شیک و آراسته ای دارند و می توان از آنها در محیط های بسیار لوکس بعنوان تجهیزی دکوری استفاده کرد، چرا که زیبایی این رادیاتورها بسیار چشمگیر است و توجه اطرافیان را بر می انگیزد.

رادیاتورهای برقی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) گرمایش محیط را به صورت یکنواخت تامین می کنند و نیز می توان این رادیاتورها را به پکیج های برقی، هیترها و … نصب نمود. نصب و راه اندازی رادیاتورهای برقی بسیار راحت است و جهت راه اندازی تنها می بایست آن را پریز برق متصل کرد، این دستگاه مجهز به مخزن تجمع سیم برق می باشد تا از دسترسی اطفال به دور بماند، مصرف این رادیاتور برق تکفاز یا سه فاز خانگی می باشد.

کولرهای آبی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا)

شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) از تولید کنندگان خبره در تولید محصولات برودتی می باشد که امروزه انواع کولر آبی را در مدل ها و ظرفیت های مختلف طراحی نموده است، کولرهای آبی این شرکت در خنک سازی و تهویه محیط بسیار تاثیرگذار است، کولرهای آبی هیمورا در دو نوع سلولزی و پوشالی قابل تولید بوده که نوع سلولزی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین کولرهای تولیدی موجود در کشور است.

کولرهای آبی این شرکت محیط را با تبخیر آب خنک می کند و این به علت وجود آب در مخزن می باشد، در حالت کلی می توان گفت تبخیر آب با روش سرمایش تبخیری مستقیم و غیرمستقیم شکل می گیرد.شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) در تولید کولرهای آبی سلولزی از پدهایی استفاده نموده که از قابلیت حرارت گیری و تبخیر بالا برخوردار است، این کولرها مجهز به فن می باشند و با انتقال بخار آب به بخش داخلی ساختمان سبب خنک شدن مطبوع می گردد. از اجزای تشکیل دهنده کولر آبی می توان به پمپ آب، جعبه ترمینال، پدها، الکتروموتور، دریچه کشویی، شناور، فیوز، بدنه کولر و … می باشد.

کولر گازی

شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) علاوه بر کولر آبی از قابلیت تولید کولر گازی نیز برخوردار است که مصرف این کولرها برق می باشد، مصرف این کولرها بسیار ناچیز بوده و در حالت ریموت دار طراحی شده اند، در نتیجه می توان از راه دور دمای کولر را کم و یا زیاد نمود، همچنین قابلیت روشن و خاموش سازی آن از راه دور امکان پذیر است.

بر روی کولرهای گازی این شرکت از دکمه هایی استفاده شده که توسط آنها نیز امکان تنظیم دما امکانپذیر است، در صورت نیاز می توان مدت زمان روشن ماندن دستگاه را به دلخواه تنظیم نمود و این به دلیل استفاده از امکان تایمر در آن است، در نتیجه کولر در مدت زمان تعیین شده فقط روشن می ماند و بعد از اتمام زمان خاموش می گردد، در نتیجه در مصرف برق صرفه جویی می گردد.

یخچال صنعتی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا)

امروزه شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) با سال ها تلاش و تجربه در حوزه محصولات برودتی موفق به تولید یخچال های صنعتی در ظرفیت های متعدد شده است، رایج ترین یخچال های صنعتی این شرکت شامل نوع ایستاده می باشد که حالت عمودی داشته و می توان از آن جهت نگهداری مواد غذایی و گوشتی و حتی بهداشتی و دارویی استفاده کرد. یخچال صنعتی این شرکت بدون وقفه و به صورت پیوسته عمل نموده و قدرت بالایی در تامین خنک سازی دارد، مصرف این یخچال ها (برحسب ظرفیت دستگاه و درخواست مشتری) برق تکفاز یا سه فاز است.

شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) یخچال های صنعتی را در انواع صندوقی، کابینتی، پیشخوان و … تولید نموده که هر کدام ویژه مکانی می باشند، یخچال صنعتی ایستاده در کافی شاپ ها، رستوران ها و فروشگاه ها بیشترین استفاده را دارد.

یخچال های صندوقی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) از مرغوب ترین یخچال های هیمورا است که حالت فریزر دارد و مواد غذایی را به صورت منجمد نگهداری می کند، این یخچال ها با تعداد درب های معینی قابل تولید است و با برق کار می کنند. جنس بدنه شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) از استیل خالص می باشد که فلزی ضد سایش و ضد زنگ است.

سایر محصولات شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا)

  • تمامی تجهیزات آشپزخانه و تجهیزاتی که به صورت مستقیم با مواد غذایی در تماسند از جنس استیل می باشند، به همین دلیل توسط سازمان بهداشت مورد تایید قرار گرفته اند، استیل فلزی استاندارد است که به راحتی قابل شستشو بوده و طول عمر بالایی دارد، به همین دلیل ما در تولید بیشتر محصولات شرکت از استیل استفاده نموده ایم.
  • شیردوش های تولیدی شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) در واحدهای مختلف قابل تولید است، این شیردوش ها عملکردی اتوماتیک دارند و جهت استفاده از آنها نیاز به افراد زیادی نیست، دستگاه شیر دوش در افزایش شیردهی دام ها موثرند، چرا که از منتظر ماندن دام در مراکز شیردوشی جلوگیری می کند و نیز سبب ایجاد تنش و استرس در آنها نمی گردد.
  • کره گیرها و خامه ها از دیگر محصولات شرکت نام آوران تاجرین آینده (هیمورا) می باشند که از قابلیت تولید کره و خامه ای لذیذ برخوردارند، این دستگاه ها در دامداری ها و دامپروری ها استفاده می شود.
  • در واقع دستگاه کره گیر به دو صورت پایین زن و بالازن طراحی می شود، جهت استفاده از آن باید ماست را در داخل مخزن قرار داد، پس از چربی گیری از ماست مایعی باقی می ماند که همان دوغ است.
  • جهت تولید خامه با دستگاه خامه گیر باید از شیر استفاده کرد، در واقع این دستگاه از قابلیت تولید شیر کم چرب و خامه برخوردار است، بدین ترتیب بعد از تولید خامه مایع باقی مانده را می توان بعنوان شیر کم چرب استفاده کرد.

برای مشاهده محصولات مختلف شرکت هیمورا اینجا کلیک کنید.