معرفی پکیج زمینی

معرفی پکیج زمینی هیمورا دیدگاه بگذارید

امتیازات ویژه پکیج زمینی هیمورا

  • فضایی که پکیج زمینی هیمورا اشغال می کند در مقایسه با موتورخانه های مرکزی خیلی کم می باشد. مثلا ابعاد یک دستگاه 80000 هیمورا 57×68×115m می باشد، یا ابعاد یک دستگاه 160000kcal هیمورا، 115×81×150kcal می باشد که این ابعاد نسبت که متراژی که ساپورت می کند خیلی ناچیز است.
  • مقدار سوختی که دستگاه های پکیج زمینی هیمورا مصرف می کند، خیلی کمتر از موتورخانه مرکزی است. چون مثلا در یک دستگاه زمینی 110000 محفظه شعله(جهنم) استوانه ای، به قطر 50cm و ارتفاع 40cm وجود دارد. سیستم انتقال حرارت در این دستگاه به شکلی است که حرارت حاصل از مشعل تا بخواهد به خروجی (دودکش) برسد تمامی ابعاد جهنم را در بر می گیرد و حرارت را به آب دیگ منتقل می کند. در ضمن سه لوله داخلی دیگ به قطر 5cm که برای سیر کوله آب به قسمت کوئل مصرفی تعبیه شده است، در مقابل آتش مستقیم مشعل می باشند که این خود اثر مطلوبی در گرمایش مدار شوفاژ می گذارد.
  • معمولا کار با موتورخانه مرکزی تخصص و تجربه کافی می خواهد، ولی دستگاه های پکیج زمینی هیمورا به شکلی طراحی و ساخته شده اند که کار با این دستگاه ها با استفاده از دفترچه راهنمای آن ها برای هر شخص به راحتی امکان پذیر است.
  • هزینه نگهداری موتورخانه های مرکزی خیلی سنگین و در مواردی کمرشکن می باشد، طوریکه در بعضی موارد در یک آپارتمان 5 طبقه مصرف کننده محترم با نصف مبلغ هزینه تعمیر موتورخانه، صاحب یک دستگاه پکیج مرکزی 160000 شده ولی دستگاه های پکیج زمینی هیمورا با حمایت کارشناسان و کارکنان و کارگران محترم در کمترین مدت موارد گارانتی و با کمترین هزینه، خدمات پس از فروش 10 ساله را تامین می کنند.
پکیج زمینی هیمورا

قطعات به کار رفته در پکیج های زمینی هیمورا

در ذیل قطعات به کار رفته در پکیج های زمینی هیمورا و مراحل تولید مختصرا اشاره خواهیم نمود.

قطعه های دیگ اصلی دستگاه توسط شابلن های مشخصی که بعد از محاسبات کارشناسی معین گردیده در دستگاه CNC برش داده می شود، سپس قسمت های نورد شده با قطعات حاصل از دستگاه CNC توسط جوشکاری مجرب به هم جوش می گردد.

در جوش دیگ ها، باید نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شود، تا دستگاه که تحت فشار حداکثر 13 بار قرار می گیرد نشتی آب نداشته باشد.

جوش این دیگ ها توسط جوش پیشرفته Co2 انجام می گردد و بعد از جوش دیگ ها برای بار نخست قسمت نشتی آب انجام می شود. پس روی شاسی سوار شده و مراحل رنگ کاری انجام می گردد.

سپس در قسمت مونتاژ با عایق ایروفلکس که ساخت کشور کره می باشد دستگاه عایق بندی می گردد و کوئل دستگاه که با لوله مسی حلزونی آماده گردیده در جای خود قرار می گیرد.

در دستگاه های 60000 و 80000 و 110000 از یک شیر اطمینان و در ظرفیت های بالا از شیر اطمینان دوبل استفاده می شود که ساخت کشور ایتالیا و مارک Plntossi+ می باشد و برای تخلیه هوا از شیر هواگیری اتوماتیک ساخت ایتالیا استفاده می شود.

در دستگاه هایی که مخزن آب بزرگتری دارند، در کنار شیر هواگیری اتوماتیک از شیر 2/1 خروسکی برای تخلیه هوا با سرعت بیشتر هنگام نصب استفاده می شود.

قطعات پکیج زمینی

سایر قطعات استفاده شده در پکیج زمینی هیمورا

منبع انبساط به کار رفته در پکیج های زمینی هیمورا ساخت شرکت هیمورا می باشد که خیلی بادوام و کارایی بهتری، نسبت به منبع انبساط های دیافراگمی دارد.

مانومتر و ترمومتر و آگوستات به کار رفته در تابلو فرمان پکیج زمینی هیمورا، از دو کشور آلمان و فرانسه تامین می گردد که باعث ضریب اطمینان بیشتر برای مصرف کننده می شود و در مورد پمپ توضیحات کامل در موارد بالا ذکر گردید.

دستگاه بعد از مونتاژ و قبل از اتصال بدنه به قسمت آزمایشگاه و محل تست منتقل می شود.

تحت فشار 2bar قرار گرفته و افت و افزایش فشار دستگاه تست می گردد و تحت همان فشار 24 ساعت می ماند و بعد از طی آن مدت اگر مشکلی پیش نیامده باشد، دستگاه به قسمت نصب بدنه منتقل می شود و بدنه دستگاه که در کوره با رنگ الکترواستاتیک رنگ کاری و پخته شده است، روی دستگاه نصب می شود سپس روی شاسی دستگاه، کد سریال نصب می گردد و پرونده ای برای دستگاه درست می شود.

مهندسین ناظر بر دستگاه مارک کنترل کیفیت را صادر می کنند و سپس بسته بندی گردیده و به انبار منتقل می شود.

در هر حال پیشنهاد می شود قبل از اقدام به خرید پکیج زمینی هیمورا، مشورتی با مشاوران فروش داشته باشید تا در مورد میزان مصرف برق برای محل مورد استفاده شما راهنمایی های دقیقی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *