مزایا و معایب (( پکیج برقی )) که از آن اطلاعی ندارید!

مزایا و معایب (( پکیج برقی )) که از آن اطلاعی ندارید! دیدگاه بگذارید

مزایا و معایب پکیج برقی نسبت به سایر پکیج‌ها چیست؟ و چگونه می‌توان بهترین انتخاب را در بین انواع مدل‌های پکیج برقی انجام داد؟ در این مقاله پاسخ مشروح به سوالات مشابه خواهیم داد. این روزها، بسط و توسعه پکیج در تمام ظرفیت‌ها به قدری زیاد شده است که همه افراد با کاربرد کلی آن آشنا هستند. اما شاید تفاوت انواع پکیج ها و تمایز بین مدل ها و برندهای مختلف آن‌ها بر همه شناخته شده نباشد. یکی از مدل‌های رایج پکیج‌ها، پکیج شوفاژ دیواری است. در این راستا سعی شده است که مقایسه‌های عادلانه و منطقی بین ظرفیت‌های مختلف و برندهای معتبر پکیج شوفاژ دیواری انجام شود تا شما برای خرید، دید بازتری داشته باشید. علاوه بر اینکه مزیت پکیج برقی و معایب پکیج برقی در سه برند هیمورا، شوفاژکار و نیووارم، بررسی شده است تا بتوانید از میان آن‌ها بهترین و کاربردی ترین پکیج شوفاژ دیواری برقی را انتخاب کنید، به تفاوت آنها با پکیج های گازی نیز اشاره شده است. پکیج از تجهیزات گرمایشی نوین است که در فصول سرد برای فراهم کردن آب گرم شوفاژ و مصرفی و در فصول گرم برای تهیه و تامین آب گرم لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مطلق نمی‌توان در خصوص مزایا و معایب پکیج برقی نظر داد؛ زیرا ممکن است برخی از ویژگی‌ها که کاربر آن‌ها را به عنوان معایب می‌شناسد، در شرایط محیطی خاصی، مزیت محسوب شود و یا عکس این قضیه هم صادق است. اما در این مقاله، شما با مزایا و معایب پکیج برقی در شرایط مختلف آشنا می‌شوید تا بتوانید با توجه به شرایط محیط خود، بهترین آنها را انتخاب کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام نوع پکیج می تواند بالاترین راندمان را در شرایط خاص محیط شما داشته باشد و یا کدام برند، با داشتن قیمت مناسب تر، بیشترین امکانات و کارایی را دارد. آشنایی با همه این موارد، نیازمند مطالعه متن پیش رو و آشنایی با مزایا و معایب پکیج برقی است.

مقدمه

اگر به پکیج، صفت جدیدترین دستگاه گرمایشی نسبت بدهیم، پکیج برقی را می‌توان جدیدترین مدل پکیج‌ها دانست. در واقع پکیج شوفاژ دیواری برقی زیرشاخه‌ای از انواع پکیج‌هاست. برخی قابلیت‌ها و مزایا در پکیج‌های برقی مشاهده می‌شود که انواع پکیج‌های قبلی فاقد آن‌ها بودند. البته نمی‌توان گفت پکیج برقی بهترین مدل پکیج‌هاست؛ زیرا ممکن است ویژگی‌های آن، سازگار با محیط شما نباشد و نتوانید از آن بصورت اصولی و درست استفاده نمایید. برای انتخاب و خرید بهترین پکیج، باید انواع مختلف آن را مقایسه کنید. پکیج‌های برقی دیواری در دو نوع هوشمند و ساده طراحی شده‌اند که بالطبع، پکیج‌های هوشمند، کارایی‌هایی فراتر از انواع ساده دارند؛ اما قیمت آنها بالاتر است. مزایا و معایب پکیج برقی هوشمند و ساده نیز در ادامه توضیح داده شده است.

دو مدل پکیج برقی دیواری و زمینی، به ترتیب، نمونه‌های خانگی و صنعتی این دستگاه‌ها هستند که ویژگی‌ها و نوع کاربری هریک متفاوت است. مزایا و معایب پکیج برقی خانگی و صنعتی، باید در متراژ و شرایط مختص همان پکیج بررسی شود.

پکیج برقی هیمورا بیشتر بخوانید: قیمت خرید پکیج برقی (( آ‌‌ذر 1402 ))پکیج برقی هیمورا فقط با انرژی برق و با کیفیت ترین المنت آب مصرفی منزل را گرم می کند و نیازی به گاز شهری ندارد ؛ در این صفحه مزایای پکیج برقی را بخوانید

کاربردهای پکیج‌های دیواری و آشنایی با مزایا و معایب پکیج برقی

پکیج برقی، از تجهیزات گرمایشی نسل جدید و بسیار پر طرفدار است که المنت‌های داخل آن‌ها، در اثر داغ شدن گرما تولید می‌کنند. در واقع پکیج یک منبع تامین گرماست که در مدل‌های برقی المنت، و در مدل‌های گازی یا گازوئیلی مشعل این وظیفه را بر عهده دارد. این گرما به آب در جریان داخل پکیج منتقل شده و آب گرم به سمت سیستم‌های پخش حرارتی یا شیرهای لوله‌کشی منتقل می‌شود. اگر به دنبال عوامل موثر در قیمت پکیج برقی کم مصرف و همچنین شناخت مزایا و معایب پکیج برقی هستید، با این مقاله همراه باشید.

در مدار بسته پکیج، آب گرم شده به سمت رادیاتور یا هر سیستم پخش گرمایش دیگری حرکت می‌کند. در این بخش به سبب انتقال حرارت، گرمای خود را از دست می‌دهد و دوباره به پکیج باز می‌گردد. به این ترتیب، آب گرم سیرکوله می‌شود. اما برای تامین آب گرم مصرفی، آب سرد لوله کشی از یک سمت توسط پکیج گرم شده و از سمت دیگر به مصرف می‌رسد؛ پس یک مدار باز است. المنت که عمل تولید گرما را بر عهده دارد، با انتشار گرما هیچ دود آلاینده ای تولید نمی‌کند؛ به همین جهت نیازی به نصب دودکش نیست. در ادامه مقاله مزایا و معایب پکیج برقی، شما در جریان تفاوت مدل‌های زمینی و دیواری پکیج‌های برقی قرار می‌گیرید.

مدل‌های زمینی این پکیج‌ها، حجم و ظرفیت گرمایشی بالایی دارند و معمولا به صورت سه فاز طراحی می‌شوند. به همین سبب، در فضاهای بزرگ و  صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما توان حرارتی مدل‌های دیواری، در حد مصرف خانگی است. حجم بالایی هم ندارند و به راحتی در فضایی کوچک جا می‌شوند. این پکیج‌ها معمولا تک فاز هستند.

کاربردهای پکیج های دیواری و آشنایی با مزایا و معایب پکیج برقی

مطالب فوق به مزایا و معایب کلی پکیج های برقی اشاره می کند اگر قصد دارید به صورت جزئی مزیت و محدودیت هر مارک پکیج را بدانید در ادامه با ما همراه باشید

معایب پکیج شوفاژکار

برند شوفاژکار از تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی است که پکیج‌های آن، جزء دستگاه‌های حرارتی محبوب به حساب می‌آید. از آنجایی که هدف این مقاله آشنایی مشتری با مزایا و معایب پکیج برقی و انواع مختلف آن است، سعی می کنیم تمام محاسن و مشکلات این نوع پکیج ها را نیز معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. نداشتن مخزن برای ذخیره آب گرم، از معایب این تجهیزات است. اگر این مسائل برای خریدار اهمیت دارد، بهتر است که در خرید آن تجدید نظر به عمل آید. در بررسی مزایا و معایب پکیج برقی باید گفت که مقایسه این دستگاه‌ها با سیستم مرکزی نیز باید انجام شود. از معایب پکیج شوفاژکار می‌توان به این نکته اشاره کرد که با وجود اینکه پکیج‌ها جای کمتری اشغال می‌کنند و مصرف پایین‌تری دارند، طول عمر کمتری هم داشته و احتمال رسوب بستن در آن‌ها بالاست.

بهتر است این پکیج‌ها را در اماکنی که دارای فشار کم یا دارای نوسان است، نصب نکنید؛ زیرا نمی‌تواند آب گرم با دمای دلخواه را در اختیارتان قرار دهد. آشنایی با مزایا و معایب پکیج برقی در برندهای مختلف، راهنمایی برای انتخاب و خرید بهترین آنهاست. قیمت پکیج برقی کم مصرف شوفاژکار با انواع برندهای دیگر متفاوت است و بستگی به امکانات آن دارد.

معایب پکیج نیووارم

پکیج برند نیووارم ساخت کشور ترکیه است که این روزها قطعات آن به صورت وارداتی، در کشور ما مونتاژ می‌شود. با وجود اینکه بازده گرمایش قابل قبولی در استفاده از این سیستم‌ها مشاهده شده است، اما معایبی نیز دارند که لازم است خریدار آنها را بشناسد. ارائه مطالب مربوط به معایب یک دستگاه، در کنار مزایای بالایی از آن که معرفی می کنیم، رعایت شرط انصاف است. فروشنده با معرفی معایب، دید خریدار را نسبت به خرید بازتر می‌کند. ارائه مطالب مربوط به مزایا و معایب پکیج برقی نیووارم، هدف این بخش از محتواست.

در کنار تمام مزایای این سیستم‌ها، باید گفت که پکیج‌های دیواری تولیدی این برند، ظرفیت کمتری دارند و کارایی چندانی در امکان صنعتی ندارند. همچنین امکان اشغال بخش کوچکی از فضای داخلی ساختمان شما هنگام نصب وجود دارد.

معایب پکیج نیووارم

مزایا و معایب رادیاتور برقی

رادیاتور یا شوفاژ برقی که این روزها در منازل و آپارتمان‌ها نصب می‌شود، عملکرد متفاوتی با انواع رادیاتور معمولی دارد. درون این شوفاژها به جای آب، روغن جریان دارد و روغن داغ است که گرمای هوا را تامین می‌کند. در این دستگاه‌ها، المنت‌ها درون شوفاژ برقی تعبیه شده‌اند و دیگر به پکیج یا هر نوع سیستم گرمایش مرکزی متصل نیستند. در واقع، رادیاتور برقی، به صورت یک سیستم مجزا و مستقل عمل می‌کند. مزایا و معایب پکیج برقی با مزایا و معایب رادیاتور برقی قابل مقایسه نیست. زیرا این دو سیستم، کاربردی کاملا متفاوت دارند. پکیج، سیستم تامین حرارتی بوده؛ اما رادیاتور برقی، تامین کننده و پخش کننده گرماست.

بهتر است اگر فضای کافی برای نصب پکیج دارید، از آن برای تامین گرمایش استفاده کنید. زیرا پکیج‌ها 2 کاره هستند؛ به طوریکه هم آب گرم مصرفی و هم آب موردنیاز رادیاتور را تامین می‌کنند. اما برای اتاق‌ها و فضاهای کوچک، رادیاتور برقی گزینه خوبی است؛ زیرا تمام تجهیزات داخل آن قرار دارند و نیاز به لوله کشی نیست. البته در این شرایط برای تامین آب گرم مصرفی، باید به فکر سیستم دیگری باشید. قیمت پکیج برقی کم مصرف به سبب تفاوت در ویژگی ها، با رادیاتور برقی متفاوت است. در ادامه محتوا، به بررسی مزایا و معایب پکیج برقی پرداخته خواهد شد.

مزایا و معایب رادیاتور برقی

مزایا و معایب پکیج برقی دیواری

پکیج‌های برقی به 2 نوع زمینی و دیواری تقسیم‌بندی می‌شوند که با توجه به محل موردنظر برای نصب پکیج، مزایای زیر می‌تواند برای شما معایب محسوب شود یا بالعکس. ما در ادامه به تمامی مزایا و معایب پکیج‌های برقی دیواری اشاره کرده‌ایم تا شما بهترین انتخاب پکیج دیواری را داشته باشید:

مزیت‌های پکیج برقی دیواری 

در زیر تمام مزیت‌های پکیج برقی دیواری با توضیحات کامل ارائه شده است، با ما همراه باشید:

  • توان حرارتی بالا

اگر بخواهیم در بررسی مزایا و معایب پکیج برقی فعلا فقط به محاسن آن بپردازیم، در اولین نگاه، توان حرارتی آن به چشم می‌آید. بازده گرمایشی بالا در این سیستم ها، از عوامل برجسته در مزایای آن‌ها محسوب می‌شود. به سبب عایق بودن بدنه و عدم استفاده از دودکش، پرت حرارتی و یا همان اتلاف گرمایی در آن‌ها بسیار پایین است؛ بگونه‌ای که می‌توان گفت تمام انرژی دریافتی را به حرارت تبدیل می‌کنند. راندمان حرارتی بالا در پکیج، ارزش پرداخت هر مبلغی برای قیمت پکیج برقی کم مصرف را دارد.

  • ابعاد کوچک

یکی از دلایل محبوبیت پکیج‌های برقی و علت جایگزینی آن با موتورخانه‌های قدیمی، به ابعاد مناسب آن برمی‌گردد. یک پکیج شوفاژ دیواری برقی به سبب ابعاد کوچک در هر محلی جا می‌شود و لازم نیست که فضایی جداگانه برای آن در نظر بگیرید؛ یعنی همان کاری که برای موتورخانه‌ها انجام می‌دادید. بهترین محل برای نصب این مدل پکیج‌ها در واحدهای آپارتمانی کوچک است که با محدودیت فضا روبرو هستند و براحتی می‌توانند در فضاهای محدود داخل آشپزخانه نصب شوند.

  • عدم نیاز به نصب دودکش

المنت برای تولید گرما از هیچ سوخت فسیلی استفاده نمی‌کند. به همین جهت، روشن شدن آن و روند انتقال گرما، با دود همراه نیست. پس نیازی به نصب دودکش، اشغال فضای بیشتر و نیز هزینه‌های مرتبط با آن نخواهد بود. از طرفی در مدل‌های دودکش‌دار، بخشی از گرمای تولید شده، توسط دودکش اتلاف می‌شود. پس راندمان حرارتی مدل‌های برقی پکیج، بالاست. در بررسی مزایا و معایب پکیج برقی نداشتن دودکش از مزایای آن و در مدل‌های گازی، داشتن دودکش از محاسن آن مدل‌ها محسوب می‌شود.

  • صدای کم

با توجه به نصب پکیج‌های دیواری در داخل خانه، تولید صدا می‌تواند یکی از معضلات و مشکلات آن به حساب بیاید. درحالیکه با توجه به مکانیزم ساختار مدل‌های برقی، هیچ صدایی در هیچ شرایطی از آنها تولید نمی‌شود.

با توضیحاتی که ارائه شد، باید بعد از بررسی کامل مزایا و معایب پکیج برقی، در نهایت سیستمی انتخاب شود که مزایای آن برجسته‌تر از معایب آن باشد.

مزایا و معایب پکیج برقی دیواری

معایب پکیج برقی دیواری

اما هر وسیله برقی با وجود مزایای خیلی عالی دارای معایبی نیز هست که در ادامه بصورت مشروح ارائه شده است:

  • مصرف برق

با وجود اینکه بسیاری از تدابیر برای مصرف پایین برق در پکیج ها، در نظر گرفته شده است، اما به هرحال ممکن است تامین هزینه های مربوط به مصرف برق برای برخی، مقدور نباشد. هرچند که توان حرارتی بالا، جبران کننده این مصرف است؛ به همین جهت، سعی شده است مزایا و معایب پکیج برقی به زبان ساده توضیح داده شود تا خریدار با دیدی بازتر اقدام به خرید کند. البته با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن پکیج‌های هوشمند دیواری برقی موضوعاتی مانند هزینه‌های بالای مصرف برق نیز می‌تواند حل شود.

  • خطر برق گرفتگی

هرچند که خطر برق گرفتگی، بسیار کمتر از گاز گرفتگی است، اما به هر حال باید جزء معایب آن شمرده شود. هرچند که پکیج های برقی امروزی با داشتن فیوز محافظ جان و سیستم عدم نشت جریان، مصون از این عیب هستند. اما گاهی در پکیج‌های برقی، به دلیل عدم رعایت مواردی مانند اتصال نکردن کابل ارت پکبج و همچنین سوختن فیوزهای موجود در دستگاه، مشکلاتی مانند برق‌دار شدن بدنه پکیج می‌تواند رخ دهد.

  • عدم کارایی با قطع برق

کاملا منطقی است که عملکرد دستگاهی که با برق کار می‌کند، با قطع آن، دچار مشکل شود. اما در تمام مدل‌ها، با قطع سوخت یا انرژی با این مشکل روبرو خواهیم شد. باتوجه به شرایط محیط و میزان قطعی برق یا گاز است که نوع دستگاه انتخابی شما تعیین می‌شود. هر پکیجی، محاسن و معایب مربوط به خود را دارد؛ این شرایط محیط شماست که تعیین می‌کند کدام یک از مزایا و معایب پکیج برقی پر رنگ تر باشد.

  • تنها در خانه: روایتی دیگر از معایب پکیج برقی دیواری

پکیج‌های برقی دیواری عمدتا برای استفاده در فضاهای کوچک تا متوسط طراحی شده‌اند و معمولاً دارای ظرفیت نسبتاً کمی برای تولید گرما هستند. بنابراین یکی دیگر از معایب پکیج برقی و به عبارت بهتر محدودیت آن‌، پایین بودن ظرفیت و عدم توانایی در تأمین نیازهای حرارتی محیط‌های بزرگ یا صنعتی است.

اما می‌خواهیم جنبه دیگری از این محدودیت را هم بررسی کنیم. پکیج‌های برقی دیواری با هدف تامین گرمایش محیط‌های مسکونی بوجود آمده‌اند و به عنوان یک سیستم تکمیلی برای سیستم گرمایش مرکزی در منازل به‌کار می‌روند. بنابراین برای کاربردهای صنعتی و مصارف زیاد که نیاز به عمر مفید طولانی‌تری دارند، مناسب نیستند. در چنین محیط‌هایی، پکیج‌های برقی دیواری ممکن است به سرعت فرسوده شوند یا به علت فشار و تنش‌های زیاد، کارایی و کیفیت لازم را به سرعت از دست بدهند.

سوال (؟)

آیا پکیج برقی دیواری می‌تواند تحت هر شرایطی بهترین راه‌حل برای ایجاد حرارت منازل مسکونی باشد؟ آیا روش‌ها و سیستم‌های دیگری هم وجود دارد که در بحث گرمایش خانگی بتواند هم ردیف این پکیج‌ها عمل کند؟ لطفا دیدگاه‌های خود را در قالب نظر و در قسمت نظرات همین صفحه برای ما ارسال کنید.

معایب پکیج شوفاژکار عدم وجود مخزن

مزایا و معایب پکیج برقی دیواری گازی و برقی

پکیج گازی یا پکیج برقی گازی؟! مسئله این است! شاید شما هم با خود فکر کرده باشید که یک پکیج که با سوخت گازی کار می‌کند، نیاز به برق برای روشن شدن برد هم دارد، پس اشتباه است که فقط به آنها لقب پکیج گازی نسبت دهیم. نظر شما کاملا منطقی و درست است اما دلیل نمی شود آنها را پکیج برقی گازی بخوانیم. زیرا هر پکیج، با سوخت یا انرژی عمده‌ای که مصرف می‌کند، شناخته می‌شود و سوخت اصلی پکیج‌های گازی، همان گاز شهری است. اما همانطورکه گفته شد، برای روشن شدن برد دیجیتالی و انجام تغییرات روی آن، نیاز به انرژی الکتریسیته نیز داریم. حال اگر به دنبال آشنایی با مزایا و معایب پکیج برقی و گازی و مقایسه این دو سیستم هستید، با ادامه متن همراه باشید.

  • نوع سوخت مصرفی

اولین تفاوت میان دو نوع پکیج برقی و گازی، در نوع انرژی اولیه و در واقع منبع تولید گرما است. پکیج‌های برقی از انرژی الکتریسیته و انواع گازی از سوخت فسیلی برای گرم کردن آب استفاده می‌کنند. این ویژگی را نمی‌توان به مزایا و معایب پکیج برقی و گازی نسبت داد؛ زیرا با توجه به میزان مصرف، انبوه سوخت یا انرژی الکتریسیته و شرایط مکانی که دستگاه را در آن نصب می‌کنید، انتخاب هر یک از این دو سیستم، متفاوت خواهد بود.

  • منبع احتراق

مدل های گازی یا گازوئیلی، دارای منبع احتراق هستند که در آن قسمت، ترکیب سوخت، اکسیژن و جرقه برای تولید آتش صورت می‌گیرد. در حالی که مدل‌های برقی، از المنت برای تولید گرما کمک می‌گیرند. این ویژگی را نیز نمی توان به مزایا و معایب پکیج برقی یا گازی ربط داد.

  • دودکش

همانطورکه در بالا هم توضیح داده شد، مدل‌های برقی فاقد دودکش و مدل‌های گازی دارای دودکش هستند تا گاز آلاینده تولید شده را دفع کنند. این ویژگی، در مبحث مزایا و معایب پکیج برقی جزء مزایای پکیج شوفاژ دیواری برقی محسوب می‌شود؛ زیرا هم راندمان کم نمی‌شود و هم گرمای پاک تولید می‌کند.

  • طول عمر

در مقایسه ماندگاری و طول عمر پکیج‌های برقی و گازی، باید گفت که در شرایط یکسان، پکیج‌های دیواری به نسبت انواع گازی با دوام‌تر هستند که می‌توان دلیل آن را با عدم احتراق سوخت در داخل آن‌ها مرتبط دانست. این ویژگی نیز عاملی برای مقایسه مزایا و معایب پکیج برقی و گازی است.

  • مدلهای مختلف

مدل‌های پکیج گازی محدود است اما پکیج‌های برقی، مدل‌های متنوعی دارد. یکی از مدل‌های جدید این سیستم‌ها، پکیج‌های هوشمند است که برای مطالعه ویژگی‌های خاص آن می‌توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

سخن نهایی

تهیه سیستم گرمایش برای محل زندگی یا محل کار، از واجبات تاسیس آن مکان است. این روزها پکیج به عنوان یک سیستم گرمایشی دومنظوره، نقش پررنگی در این زمینه بر عهده دارد. انواع صنعتی این پکیج‌ها، که با نام پکیج زمینی نیز شناخته می‌شوند، برای فضاهایی با متراژ و حجم بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما مدل‌های خانگی، دیواری هستند و مناسب منازل یا دفاتر می‌باشند. انواع دیواری نیز در مدل‌های برقی یا گازی تولید می‌شوند. همانند هر دستگاه دیگری، شناخت مزایا و معایب پکیج برقی و گازی عامل اصلی در انتخاب آن‌ها است. در بررسی مزایا و معایب پکیج برقی و گازی تمام موارد ریز و درشت مربوط به این موضوع تحلیل شده است؛ حتی برای معایب مربوطه، سعی شده است راه‌حل هایی نیز ارائه گردد.

پیشنهادات

در میان تمام پکیج‌های معرفی شده و با بررسی مزایا و معایب پکیج برقی و گازی به این نتیجه رسیدیم که خرید پکیج برقی از هر نظر می‌تواند باصرفه‌تر و کاربردی‌تر باشد. در این میان، توصیه می‌شود که اگر بودجه و توان خرید کافی دارید، مدل‌های هوشمند پکیج‌های برقی را خریداری نمایید. این پکیج ها در کنار اینکه تمام محاسن انواع پکیج برقی ساده را دارند، قابلیت‌های خاصی نیز دارند که کارکرد آن را تکمیل‌تر می‌کند. اما اگر مصرف سوخت گاز برای شما هزینه‌ زیادی برای شما ندارد، مدل‌های گازی پیشنهاد خوبی است.

پکیج‌های گازی هم راندمان حرارتی مناسبی دارند و امروزه در اکثر منازل بدون مشکل استفاده می‌شوند. اما داشتن محل مناسب برای نصب دودکش، از واجبات تعبیه این سیستم‌هاست. فقط برای تهیه هر یک از این سیستم‌ها، به مراکز معتبر مراجعه کنید تا علاوه بر اطمینان از قیمت و کیفیت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش هم دریافت نمایید.

عملکرد

نوع پکیج

منبع تولید گرما
مدل هوشمند نیاز به دودکش توان گرمایی طول عمر منبع احتراق المنت تولید صدا ابعاد
پکیج برقی برق دارد ندارد بالا بالا ندارد دارد ندارد متناسب با ظرفیت
پکیج گازی گاز ندارد دارد خوب نسبتا کم دارد ندارد دارد متناسب با ظرفیت
witer ms.hadi

خانم هادی

من فارغ التحصیل رشته مهندسی ساخت و تولید هستم؛ تولید محتوای متنی و صوتی تخصصی جزو فعالیت های منه و حدودا 5 سال هست که با صنایع ماشین سازی هیمورا همکاری دارم. با ورود به دنیای دیجیتال و تولید محتوا در رشته تخصصی خودم دیدگاهم به صنایع متفاوت تر شد و هر روز به اموخته هام اضافه میشه.

نگاریده های من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *