عملکرد دوغ سردکن

دوغ سردکن چیست؟ دیدگاه بگذارید

نگاه کلی به دستگاه های دوغ سرد کن

نقش لبنیات در دنیای امروز بسیار پر رنگ بوده و تکمیل کننده زنجیره غذایی موردنیاز برای انسان محسوب می شود. این امر متخصصین را بر آن داشته تا از بهترین و به روزترین تجهیزات در تولید و نگهداری از این مواد استفاده کنند. اگر نگاهی کلی به صنعت لبنیات داشته باشید، خواهید دید که دستگاه های بسیار پیشرفته ای طراحی و وارد این بخش شده اند، یکی از این سیستم ها دوغ سردکن ها هستند. این دستگاه ها جهت خنک نگه داشتن دوغ کاربرد دارند و از آنها در مراکزی که در کار عرضه مواد لبنی هستند و یا رستوران ها و هتل ها و … استفاده می کنند.

گروه صنعتی هیمورا از تولید کنندگان دوغ سردکن ها بوده و مهندسین این گروه ماشین سازی سعی در بکارگیری بهترین و با کیفیت ترین قطعات و متریال ها در ساخت آنها نموده اند. عملکرد دوغ سردکن ساخت هیمورا به صورت اتوماتیک بوده و با استفاده از شیر تخلیه به راحتی می توان دوغ را از داخل مخزن تخلیه کرد.

دوغ و شیر در گروه محصولات لبنیاتی هستند که مصرف بالایی دارند و نوع دستگاهی که در نگهداری از آنها بکار برده می شود اهمیت فوق العاده ای دارد. لازم به ذکر است که هیمورا دستگاه های شیر سردکن در ظرفیت های متنوعی را نیز تولید کرده که در نگهداری از دوغ نیز می توانید از آنها استفاده کنید. در متنی که پیش روی شماست، ساختار و عملکرد دوغ سردکن ها بصورت جامع و کلی توضیح داده شده است و تلاش بر آن بوده تا به تمامی سوالات شما در مورد این دستگاه ها پاسخ داده شود.

عملکرد دوغ سردکن

ساختار دوغ سرد کن های کفی هیمورا

دوغ سردکن های ساخت هیمورا دارای ظاهر بسیار شیک و زیبایی هستند و در دو مدل چوبی و استیل ساخته شده اند. ساختار دوغ سردکن های استیل ساده بوده و استفاده بسیار راحتی دارند. مهم ترین بخش این دستگاه ها، بدنه آنها بوده که در ساختشان استیل ضد زنگ و مقاوم 304 بکار رفته است. دو عدد کلید بر روی بدنه این دوغ سردکن ها تعبیه شده که جهت خاموش و روشن کردن پمپ و یخچال کاربرد دارند و هرکدام دارای چراغ نشانگر هستند.

ترموستات دیجیتالی از امکانات بسیار مهم در دوغ سردکن ها به شمار می رود که جهت کنترل و نمایش دما استفاده می شود. جهت تخلیه راحت دوغ از شیر تخلیه بر روی دستگاه استفاده شده و کاربر به راحتی می تواند مقدار دوغ موردنیاز خود را با استفاده از آن تامین نماید. از ویژگی های بسیار مهمی که این دوغ سردکن ها دارند این است که یخچال به صورت جداگانه از پمپ کار می کند و می توان پمپ را خاموش و تنها به عنوان یخچال از دوغ سردکن استفاده کرد.

مهندسین هیمورا در متصل کردن بخش های داخلی این دستگاه ها از جوش آرگون استفاده کرده اند. این نوع جوش از نظر بهداشتی دارای تاییدیه از سوی سازمان بهداشت است. تمامی این موارد باعث می شود دوغی که در داخل مخزن این دستگاه ها نگهداری می گردد، کیفیت و طعم عالی خود را حفظ کرده و تغییری در آن ایجاد نگردد. سیستم برودتی در دوغ سردکن ها کندانسور و کمپرسور است و به دلیل اینکه از بهترین برندها انتخاب شده اند توان سرمایشی قابل توجهی دارند و با سرعت دمای دوغ را کاهش می دهند. عوامل ذکر شده منجر به عملکرد بهتر دوغ سردکن شده است.

عملکرد دوغ سردکن

مکان هایی که از دوغ سردکن ها استفاده می کنند!!

  • رستوران ها، هتل ها و تالارها
  • کافی شاپ ها، کافه ها و فست فود ها
  • سوپر مارکت ها و مغازه ها
  • پیتزا فروشی ها
  • آشپزخانه ها و صنایع غذایی
  • مراکز تولید محصولات لبنی
  • غذاخوری ها

نکات طلایی در مورد خرید دوغ سردکن ها

در زمان خرید تجهیزات لبنیاتی باید وسواس بسیار بالایی خرج داد و از دستگاه هایی استفاده کرد که از هر نظر بهداشتی باشند و باعث تغییر در کیفیت محصولات لبنیاتی نگردد. عملکرد دوغ سردکن ها در نگهداری از دوغ با حفظ کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. به برخی از نکات خیلی مهم که در افزایش کارایی این دستگاه ها تاثیر گذار است، اشاره شده است:

توجه به ظاهر و بدنه

اولین موردی که در هنگام خرید دوغ سردکن ها باید به آن توجه کرد، بدنه و ظاهر دستگاه است. در صورتی که شما قصد استفاده از این دستگاه ها در هتل، رستوران، کافی شاپ و یا هر مکانی که دستگاه در معرض دید قرار می گیرد، را دارید باید از دوغ سرد کنی استفاده کنید که ظاهری شیک و زیبا و بهداشتی داشته باشد. همچنین جنس بدنه باید به گونه ای باشد که به راحتی بتوانید آن را شسته و تمیزکاری کنید. نوع متریالی که در ساخت بخش داخلی و خارجی بدنه بکار برده می شود باید کاملا ضد زنگ بوده و در تماس با دوغ پوسیده نشود.

توجه به توان سیستم برودتی

نوع برند کندانسور و کمپرسور این دستگاه ها بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید از قدرت و توان بالایی برخوردار باشند. همچنین عمر و دوام آنها باید طولانی بوده و صدا و لرزش کمی داشته باشند.

تولید دوغ سرد کن مطابق با استانداردهای ایزو

رعایت استاندارد در طراحی و ساخت این دستگاه ها امری بسیار ضروری بوده و در تضمین کیفیت آن تاثیرگذار است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برای هر دستگاهی نشان از کیفیت بالا و تضمینی است که سازنده دستگاه به مشتری می دهد. دوغ سردکنی که می خرید باید حتما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

عملکرد دوغ سردکن

مزیت های استفاده از دوغ سردکن

  • دارای مجوز رسمی از سوی سازمان بهداشت
  • استفاده از استیل 304 در ساخت بدنه
  • استفاده از پمپ بسیار پر قدرت در ساختار دستگاه
  • مجهز به کلیدهای مجزا برای روشن و خاموش کردن پمپ و یخچال
  • استفاده از ترموستات دیجیتالی جهت کنترل و تنظیم دما
  • ساخته شده در طرح های مختلف چوبی و استیل
  • توان بالا در سرد کردن سریع دوغ
  • عملکرد دوغ سرد کن بصورت اتوماتیک

حرف آخر

دوغ از نوشیدنی های بسیار محبوب در کشورمان است و به همین دلیل نگهداری و حفظ آن از نظر مشتریان بسیار مهم است. استفاده از این مایع بسیار خوشمزه در رستوران ها و کافی شاپ ها که انواع مواد غذایی عرضه می شود، بسیار بیشتر می باشد. لذا دوغ سردکن ها بدین منظور طراحی شده اند که باعث خنک ماندن دوغ با حفظ کیفیت آن می شوند. گروه ماشین سازی هیمورا دوغ سردکن هایی به صورت استیل و چوبی تولید کرده و به دلیل طراحی زیبایی که در ساخت این دستگاه ها بکار برده مورد استقبال و رضایت مشتریان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *