فروش ذرت مکزیکی

با درآمد ذرت مکزیکی فروشی میلیونر شو دیدگاه بگذارید

با درآمد ذرت مکزیکی فروشی میلیونر شو

ذرت مکزیکی یکی از تنقلات خوشمزه و لذیذ است که افراد از آن بعنوان میان وعده استفاده می کنند، در واقع ذرت مکزیکی به صورت گرم سرو می شود و معمولاً طعم تند و دلچسبی دارد، به همین دلیل در فصل زمستان و پاییز بیشترین استفاده را دارد، همچنین ذرت سرشار از ویتامین است و برای بدن بسیار مفید می باشد، امروزه در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها، کافی شاپ ها و حتی کافه ها اقدام به پخت و فروش ذرت مکزیکی می نمایند.

با توجه به تحقیقات به عمل آمده ثابت شده که فروش ذرت مکزیکی نقش تاثیرگذاری در افزایش درآمد مصرف کنندگان داشته است، بگونه ای که افرادی که دارای سرمایه اندکی هستند و امکان راه اندازی مشاغل برای آنها وجود ندارد، به راحتی می توانند بدون نیاز به جا و مکان و سرمایه از طریق فروش ذرت مکزیکی درآمدزایی کنند، در این مقاله توضیحاتی در مورد کسب درآمد از طریق ذرت مکزیکی آورده شده است، پس تا پایان مقاله با ما همراه باش و با درآمد ذرت مکزیکی فروشی میلیونر شو.

شاید تا بحال متوجه فروش ذرت مکزیکی در درب مغازه ها، درب پاساژها، دکه ها، سوله ها و حتی پارک ها و فضاهای باز شده باشید که چقدر سرشان شلوغ  است و روزانه مقدار فراوانی ذرت مکزیکی در اختیار مشتریان قرار می دهند، در واقع این عامل توجه افرادی که درآمد اندکی دارند را بر می انگیزد و این سوال به ذهنشان خطور می کند که چگونه این افراد درآمد زایی می کنند، بنابراین روز به روز به تعداد فروشندگان این محصول اضافه می شود، چرا که این دسته از افراد نیاز به سرمایه بالا ندارند و می توانند با کمترین هزینه درآمد فراوانی کسب کنند. می توانید از میز ذرت مکزیکی هیمورا استفاده کنید.

فروش ذرت مکزیکی

جذب مشتری

بیشتر صنایع (رستوران، هتل، فست فودی ها و …) جهت جذب مشتری از میزذرت مکزیکی استفاده می کنند که ظاهر بسیار شیک و مدرنی دارد، این میزها در ظرفیت های مختلف موجود بوده و به راحتی قابل حمل و نقل است و نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند، مصرف کننده میزذرت مکزیکی را  در معرض دید مشتری قرار می دهد تا بوی قارچ و ذرت پخته شده به مشام افراد برسد و آنها را به خرید وادار کند، در واقع ذرت مکزیکی در وسوسه کردن افراد جهت خرید بسیار تاثیرگذار است، به همین دلیل می توان گفت افراد با فروش ذرت مکزیکی در ماه درآمدی چندین  میلیونی کسب می کنند و با توجه به تحقیقات ثابت شده که این شغل جزو شغل های پردرآمد محسوب می شود.

شرکت هیمورا بعنوان حامی صنعت امروزه میزهای ذرت مکزیکی را با ساختار بی نظیر طراحی نموده که کاملاً بهداشتی می باشد و کار تهیه ذرت مکزیکی را برای مصرف کنندگان بسیار آسان نموده است، این میزها کاملاً استاندارد و ضد خش می باشند.

مصرف کنندگان می توانند بساط تهیه ذرت مکزیکی را در محل های پر رفت و آمد برقرار کنند تا روزانه فروش بالایی داشته باشند، میزذرت مکزیکی حالت سیار داشته و مجهز به پایه هایی چرخدار است، بنابراین مصرف کننده می تواند عصرها آن را از مغازه جدا و به پارک های شلوغ ببرد تا فروش خود را تا چندین برابر افزایش دهد.

فروش ذرت مکزیکی

فواید فروش ذرت مکزیکی

  • یکی از نکات قابل توجه در مورد فروش ذرتمکزیکی، عدم نیاز به پرداخت مالیات توسط فروشنده می باشد، این در حالی است که سایر شغل ها با درآمد کم باید سالیانه مالیات بالایی پرداخت نمایند، همچنین افراد جهت راه اندازی شغل ذرت مکزیکی فروشی نیازی به تخصص قبلی و یا تحصیلات ندارند و این از مزیت های اصلی این شغل محسوب می شود.
  • امروزه مصرف ذرت مکزیکی در کشور ما بالا رفته و حتی این محصول جای بستنی، فالوده و سایر خوراکی ها را گرفته است، بنابراین افرادی که جا و مکان ندارند می توانند با یکی از کافی شاپ ها، رستوران ها و یا آبمیوه فروشی و … وارد تعامل شده تا بتوانند بساط تهیه ذرت مکزیکی را در درب مغازه برقرار و بخشی از درآمد کسب شده را در اختیار صاحب مغازه قرار داد تا رضایتش جلب گردد.
فروش ذرت مکزیکی
  • جهت فروش ذرت مکزیکی تنها به یک بخار پز یا میزذرت مکزیکی نیاز دارید، همچنین باید از لیوان های یکبار مصرف که بسیار ارزان قیمت هستند استفاده کرد تا ذرت را داخل آنها قرار و در اختیار مشتری گذاشت.
  • مواد اولیه جهت پخت ذرت مکزیکی شامل، قارچ، ذرت، نمک، فلفل سیاه، آویشن، آبلیمو، کره، پنیر، سس مایونز و سایر افزودنی های دلخواه است، همانطور که مشخص است این مواد اولیه هزینه بالایی ندارند و شما می توانید با کمترین هزینه جهت تهیه مواد اولیه، درآمدتان را بطور چشمگیری افزایش دهید.
  • میزذرت مکزیکی مجهز به مخزنی ویژه است که مواد را داخل آن می ریزند تا بخار پز شود، این میزها را می توانید به گاز شهر وصل کرد و یا از گاز کپسولی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *