نمایندگی سیار

کسب درآمد از طریق همکاری با شرکت هیمورا دیدگاه بگذارید

نمایندگان سیار هیمورا 

بسیاری از خریداران ما بهترین نمایندگان فروش ( نمایندگان سیار ) ما هستند، به گونه ای که در شهر خود بهترین مبلغ ما شده و به بسیاری از آشنایان یا همکاران کالایی را که تهیه کرده اند به اشتراک گذاشته و با درصد نمایندگی شرکت به بالاترین سطح درآمد رسیده اند.

آیا می دانستید با استفاده از کالایی که تهیه کرده اید و تنها با دریافت یک کد نمایندگی میتوانید از پورسانت و مزایای هیمورا بهره مند شوید؟ آیا می دونستید خیلی از مشتریان ما با دریافت کد نمایندگی سیار تونستن به درآمد بالایی برسن؟

شرکت هیمورا در راستای اجرای طرح فروش مویرگی اقدام به اعطای نمایندگی سیار به مشتریان خود نموده است. به طوری که تمامی مشتریان ثابت این شرکت می توانند با دریافت اطلاعات کامل، کاتالوگ و بروشور محصولات اقدام به بازاریابی و معرفی محصول نمایند. نمایندگان سیار هیمورا می توانند مشتریان بالقوه در اطراف خود را شناسایی کرده و آنان را برای مشاوره کاملتر به کارشناسان فروش شرکت لینک کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن فروش محصول، بر اساس کد نمایندگی شما درصد و پورسانت از فروش محصول به حسابتان واریز خواهد شد.

منظور از نمایندگی سیار تمامی عاملیت های فروش است که با کد سیار برای فروش کالا، مجوز از طرف شرکت داشته و به هیچ عنوان محدویت زمانی و سنی برای دریافت این نوع نمایندگی نمی باشد.

نکته!  قابل توجه اشخاص حقیقی و حقوقی، اقشار کم درآمد، متوسط و پردرآمد در این طرح می توانید در هر موقعیت مکانی، سر کار و اوقات بیکاری اقدام به کسب در آمد نمایید و هیچ محدودیتی در میزان در آمد این طرح نمی باشد.

نمایندگی سیار

شرایط همکاری در طرح نمایندگان سیار

تمامی اقشار جامعه می توانند با دریافت نمایندگی سیار هیمورا اقدام به کسب در آمد به صورت غیر حضوری نمایند. مد نظر داشته باشید تنها کاری که از جانب نمایندگان سیار انجام می پذیرد تبلیغات می باشد و تنها ابزار موردنیاز برای این طرح کامپیوتر یا گوشی اندروید می باشد تا بتوانید در شبکه های اجتماعی، سایت دیوار، سایت شیپور، اینستاگرام، وب سایت های آگهی، فیس بوک و…  محصولات را تبلیغ نمایید. تمامی نمایندگان در صورت تماس مشتری نیازی به پرزنت و ارائه توضیحات لازم نبوده و تنها کافیست شماره تماس مشتری همراه با کد نمایندگی برای واحد فروش شرکت پیامک گردد تا از بخش فروش با مشتری تماس گرفته و بعد از خرید کالا از جانب مصرف کننده درصد و سود حاصله به حساب نمایندگی واریز می گردد.

طرح توجیهی نمایندگی سیار 

بر اساس آخرین آمار به دست آمده بخش اعظمی از مردم بیشتر اوقات فراغت خود را با گوشی سپری کرده و در شبکه های اجتماعی مشغول تفریح و گذران وقت می باشد و این در حالیست که می توان تنها با یک الی دو ساعت تبلیغات در همین شبکه ها یا در وب سایت هایی مثل دیوار، شیپور، اینستاگرام و سایت های آگهی و تبلیغاتی روزانه تا ده تماس تلفنی در راستای خرید کالا داشت و از این میزان بین یک الی دو فروش انجام می پذیرد که میزان متوسط درآمد در هر فاکتور بین 50 هزار تا 3 میلیون تومان نسبت به نوع کالا متغیر می باشد و با افزایش میزان فروش سطح درآمد نمایندگی سیار بالاتر خواهد بود.

شرایط لازم برای نمایندگی سیار 

ابزار لازم برای نمایندگی سیار: گوشی اندروید ، لپ تاپ یا کامپیوتر

مدارک لازم : کپی شناسنامه و کارت ملی و آدرس محل سکونت

شرایط دریافت مبالغ و تسویه حساب 

بر اساس آخرین قوانین هیمورا در راستای دریافت سودهای حاصله از شرکت بعد از دریافت کد نمایندگی می توانید درصد از هر فاکتور را به صورت نقدی با ارائه شماره حساب دریافت نمایید و یا با سپرده گذاری در طرح های سرمایه گذاری و سهامداری شرکت مشارکت نمایید که تمامی طرح های مشارکت به صورت انلاین بر روی وب سایت قرار می گیرد که شامل پروژه های عمرانی و صادرات و واردات و سرمایه گذاری در بخش تولید می باشد. تنها کافیست سودهای خود را به عنوان سپرده گذاری نزد شرکت به امانت گذاشته و در صورت جذب سهامدار مبالغ امانی را در پروژه های اجرایی سرمایه گذاری نمایید. در صورت عدم تمایل به سرمایه گذاری سود نمایندگان سیار به صورت آنلاین به حسابشان واریز می گردد.

نمایندگی سیار

چگونه اعتماد کنیم؟

بر اساس سوالات متداول همکاران نمایندگی سیار در خصوص اعتماد سازی در راستای دریافت سود های حاصله و اطلاع از نهایی شدن مشتری های بلقوه ،باید در نظر داشته باشید که با تمامی مشتری ها نمایندگی سیار به صورت مستقیم در تماس بوده و قادر به پیگیری در روزهای آتی برای اطلاع از خرید کالا خواهند بود و در ضمن بعد از نهایی شدن هر یک از فاکتور ها همراه با فیش واریزی تصویر آن بر روی گروه نمایندگان سیار هیمورا قرار خواهد گرفت.

ارزش گذاری طرح

تمامی متقاضیان طرح نمایندگی سیار در نظر داشته باشند تنها کاری که در طرح لازم به اجرا توسط نمایندگی می باشد استفاده از اوقات بی کاری و پرت زمانی در راستای درج تبلیغات در شیکه های اجتماعی و سایت های تبلغاتی توسط گوشی می باشد و در واقع شما هیچ سرمایه گذاری نکرده اید و تنها از از تایم های آزاد برای کسب در آمد استفاده خواهید نمود. حتما مد نظر داشته باشید که میزان سود شما 5 درصد از مبلغ کل فاکتور می باشد که این میزان در صورت افزاش فروش شاید چندین برابر دریافتی شما از شغل فعلیتان باشد.

توجه : طرح نمایندگی سیار دارای افزایش درصد بوده که در صورت معرفی 10 نفر به کد نمایندگی خود میزان سود شما از 5 درصد به 10 درصد افزایش خواهد یافت.

لطفا برای کسب اطلاعات تکمیلی فرم متقاضی نمایندگی سیار را همراه با تمامی فیلدها پر نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *