انتخاب آبشار شکلات

راهنمای جامع خرید دستگاه آبشار شکلات هیمورا دیدگاه بگذارید

راهنمای جامع خرید دستگاه آبشار شکلات هیمورا

کاکائو ماده اولیه تهیه یک خوراکی خوشمزه به نام شکلات می باشد. شکلات تنوع بسیاری دارد و از آن با درصد های مختلف در آشپزی و قنادی ها و تولید بستنی، شکلات صبحانه و صدها خوراکی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. شکلات از مخلوط شدن پودرکاکائو، شیر و شکر با نسبت های گوناگون تهیه می شود. درخت کاکائو از درخت های خاص قاره آمریکا و مکزیک می باشد و هزاران سال است که در این منطقه ها کشت می شود. کاکائو با داشتن مزه خوشمزه باب طبع بسیاری از افراد خصوصا کودکان می باشد. در این مقاله به بررسی انتخاب آبشار شکلات می پردازیم.

انتخاب آبشار شکلات

شکلات با وجود مزه خوشمزه و عطر خاص آن، فرآورده ای است که خوردن آن علاوه بر لذت یک خوردنی خوش طعم برای بدن بسیار مفید می باشد. استفاده از شکلات تلخ به مقدار مناسب می توان برای قلب و سیستم عروقی شما بسیار مفید باشد شاید همه این را می دانند که شکلات دوست قلب می باشد. این ماده خاص با منعطف نمودن دیواره رگ های خونی، خون رسانی را به قلب و دیگر اعضای بدن بهبود می بخشد و از چسبیدن گلبول های سفید به جداره رگ ها ممانعت به عمل می آورد.

شکلات خصوصا شکلات تلخ با داشتن مواد معدنی همانند پتاسیم، روی و سلنیوم و همچنین آهن می تواند قسمتی از نیازهای بدن به املاح را تامین نماید. این خوراکی که قابل استفاده برای تمامی افراد می باشد می تواند کلسترول خوب خون را افزایش داده و از کلسترول بد را کاهش دهد. امروزه مصرف شکلات بیشتر به شکل های استفاده در تنقلات و نوشیدنی ها و دسرهای مختلف می باشد.

انتخاب آبشار شکلات

نکات مورد توجه در خرید دستگاه آبشار شکلات هیمورا

آبشارهای شکلات دستگاه هایی هستند که در مراسمات عروسی و جشن تولد ها و دیگر جشن ها برای جذاب تر نمودن این مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرند البته برخی از دست اندرکاران کسب و کارهایی همانند کافی شاپ ها یا مراکز تفریحی و تالارهای پذایرایی از دستگاه استفاده می کنند. آبشار شکلات یک وسیله برقی است که با کمک هیترهای موجود در آن شکلات را مذاب نموده و سپس همانند یک آبشار از طبقات خود سرازیر می نماید. ظرفیت این دستگاه ها براساس تعداد طبقات مورد استفاده در آبشار و حجم مخزن دستگاه سنجیده می شود. به هنگام خرید دستگاه باید توجه داشت که از چه تعداد مهمان پذیرایی خواهد شد تا براساس آن دستگاه انتخاب گردد. یا می توان این طور محاسبه نمود که کاربرد دستگاه در چه مکانی برای چه تعداد از افراد می باشد.

 دستگاه آبشار شکلات به جهت مصرف آن در صنعت غذایی باید به شکلی بهداشتی و استاندارد از متریال های مورد تایید ساخته شود. زیرا در این دستگاه در تماس مستقیم با شکلات می باشد. دستگاه های موجود در بازار مصرف در دو مدل استیلی و آلومینیم ساخته شده اند. که هرکدام برحسب نوع فلز به کار رفته دارای قیمت های متفاوتی می باشند. شرکت هیمورا بخش های اصلی دستگاه شامل طبقات که در اندازه های مختلف هستند و مخزن دستگاه که شکلات در آن ذوب می شود را از نوع استیل نگیر با گرید مواد غذایی 304 ساخته است. همچنین شرکت از بهترین قطعات در ساخت این دستگاه استفاده نموده است.

انتخاب آبشار شکلات

نکات قابل توجه در انتخاب آبشار شکلات

مورد دیگر به هنگام خرید این دستگاه دقت به پمپ به کار رفته در ساختار آن می باشد. پمپ جزء قسمت های اصلی دستگاه برای به گردش درآوردن شکلات گرم می باشد و طوری انتخاب می گردد تا توانایی کار به شکل مداوم در مدت کارکرد دستگاه را داشته باشد. به هنگام کار با دستگاه ابتدا اجازه می دهند تا شکلات موجود در مخزن آن ذوب شده سپس کلید مخصوص کارکرد پمپ را روشن نموده و دستگاه شروع به کار می کند.

دستگاه آبشار شکلات یک وسیله برقی است که با برق تک فاز 220 ولت کار می کند. در زمان تهیه دستگاه باید از نظر سالم بودن تجهزات برقی دستگاه همانند سیم و سرپریز و اتصالات آن مطمئن شد. به هنگام خرید می توانید از فروشنده بخواهید که برای امتحان کارکرد دستگاه آن را به برق وصل نموده و کارکرد آن را به شما نشان دهد.

 کاربری و راه اندازی این دستگاه به سادگی و راحتی امکان پذیر می باشد. جهت استفاده از دستگاه نیازمند هیچگونه اموزشی نیست و شما با وصل نمودن دستگاه به برق و قرار دادن شکلات در مخزن دستگاه و گرم کردن شکلات می تواند به سادگی آن را راه اندازی نمایید. فقط مورد دقت در این زمان غلظت شکلات و دمای آن می باشد.

آبشار شکلات هیمورا یک دستگاه ایمن برای کاربری می باشد و از نظر بدنه و دیگر قسمت های آن کاملا عایق برق بوده و نکات ایمنی در آن رعایت شده است. در دستگاه کلیدهای مخصوص حالت های مختلف کارکرد دستگاه روی آن تعبیه شده است. هم چنین دستگاه مجهز به تنظیم دمای شکلات  می باشد که وقتی دمای شکلات به دمای تنظیم شده مورد نظر رسید هیترها را به صورت خود کار خاموش می نماید.

انتخاب آبشار شکلات

مزیت های انتخاب آبشار شکلات

کم صدا بودن و بدون لزرش کارکردن دستگاه یکی از مزیت های آن می باشد خصوصا در دستگاه آبشار شکلات عدم لزرش دستگاه باعث کارکرد بهتر و عدم پاشیدن شکلات به اطراف و دیگر موارد می شود. پایه های دستگاه آبشار شکلات هیمورا به شکلی طراحی شده که کاملا بدون لزرش کار می کند.

به هنگام خرید لوازم و دستگاه های مختلف وجود استاندارد یکی از گزینه های انتخابی ما خواهد بود. زیرا  داشتن استاندارد نشانه ای از انجام آزمون های مختلف روی دستگاه و همچنین تحت نظارت بودن دستگاه توسط سازمان های مربوط می باشد. شرکت هیمورا کلیه دستگاه و تجهیزات ساخته خود را مطابق با الزامات استاندارد جهانی و معتبر ISO 9001-2008  تولید نموده و به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند.

از دیگر امتیازات یک وسیله می توان گارانتی و خدمات پس از فروش آن باشد که شرکت های بزرگ و معتبر همیشه این مورد را رعایت نمودند و با اطمینان از کیفیت محصولات تولیدی خود، آنها را به شکل گارانتی دار و حتی چندین سال خدمات پس از فروش در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. شرکت همیورا که به عنوان یک نام درخشان در صنعت تولیدی کشور می باشد تمام تولیدات هیمورا را با یک سال گارانتی بدون قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش عرضه نموده است.

برای مشاهده دستگاه های آبشار شکلات هیمورا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *