انتخاب بار سفت کن

راهنمای جامع خرید بارسفت کن بستنی هیمورا دیدگاه بگذارید

راهنمای جامع خرید بارسفت کن بستنی هیمورا

یکی از الزامات تهیه بستنی به شکل سنتی و صنعتی دمای پایین یعنی زیر صفر درجه سانتی گراد می باشد. برای ایجاد این دما نیاز به دستگاه های خاصی می باشد که مورد استفاده قرار می گیرند. بستنی یکی از تنقلات خوشمزه و بسیار جذاب است که با گذشت زمان هر روز نوعی از آن تولید می شود. درزمان های نه چندان دور شاید یک یا دو نوع بستنی تولید می شد اما با توجه به علاقمندی مردم به این خوردنی و ذائقه های مختلف و همچنین افزایش ارتباط میان ملت ها باعث گردید که بستنی های مختلف با طعم و رنگ بسیار متنوع بوجود آیند. در این مقاله به بررسی انتخاب بار سفت کن می پردازیم.

بستنی های تولیدی امروزی در چند مدل تهیه می شوند بستنی های کارخانه ای یا صنعتی، بستنی قیفی که توسط دستگاه های خاص تولید می شود، بستنی رولی که دستگاه این نوع بستنی متفاوت از بستنی های دیگر است زیرا به شکل دستی ساخته می شود و بستنی سنتی که این بستنی ها به شکل فله ودر ظرف های بزرگ تولید شده و به صورت قیفی و لیوانی به مشتریان عرضه می شوند.

یکی از تجهیزات مهم و اصلی در تولید بستنی دستگاه بارسفت کن می باشد که این دستگاه با امکانات موجود برای تامین دمای مورد نیاز بستنی به کار گرفته می شود. این دستگاه برای تولید بستنی در مقادیر کم و زیاد به کارگرفته شده و در محیط های کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و آب میوه فروشی ها و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم در خرید و انتخاب بار سفت کن هیمورا

بارسفت کن های موجود در بازار دارای ظرفیت های متنوع هستند که مطابق با نیاز مشتری خریداری می شوند. ظرفیت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه بارسفت کن می باشد که خریدار با توجه به میزان بستنی تولیدی خود آن را انتخاب می کند. تنوع در ظرفیت ها دست خریداران را در خرید نوع دستگاه بازتر می گذارد. شرکت هیمورا نیز دارای تنوع محصولات تولیدی می باشد. و اگر چنانچه مشتری نیاز به ظرفیت خاصی از بارسفت کن داشته باشد امکان سفارشی سازی برای آن وجود دارد.

بعداز انتخاب بار سفت کن دومین نکته قابل توجه خریدار، جنس بدنه و قسمت های در تماس با بستنی یا مواد غذایی می باشد. دقت در انتخاب این قسمت از اهمیت فراوانی به لحاظ بهداشتی و سلامت مواد غذایی دارد. زیرا این دستگاه ها باید مورد تایید وزارت بهداشت قرار گیرند. شرکت هیمورا در ساخت دستگاه های بارسفت کن از ورق های استیلی با گرید مواد غذایی استفاده کرده است. زیرا این فلز به لحاظ بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت و غذا بوده و از نظر مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی و سایش وخش بسیار عالی عمل می کند. همچنین استفاده از این ورق باعث طول عمر بالا و استحکام دستگاه می گردد.

علاوه بر بهداشتی بودن فلز مورد استفاده در بارسفت کن ها، باید ساختار دستگاه و خصوصا قسمت های مخزن وهم زن وغیره طوری طراحی شده باشند که امکان نظافت و شستشوی آنها وجود داشته باشد. زیرا باید هر نوبت بعد از تهیه بستنی قسمت های مربوطه را تمیزکاری نمود. دستگاه بارسفت کن هیمورا به شکلی ساخته شده که این قسمت های دستگاه قابل جدا شدن بوده و می توان به راحتی آنها را شستشو داده و خشک نموده و سپس در محل خود دوباره مستقر نمود.

انتخاب بار سفت کن

نکات قابل توجه

انتخاب بار سفت کن بر حسب ظرفیت تولید بستنی می توانند از برق تک فاز 220 ولت یا سه فاز استفاده نمایند. بنابراین به هنگام انتخاب دستگاه باید این مورد را مد نظر داشت. چنانچه دستگاه انتخابی شما از برق سه فاز تغذیه نماید و محل کاربری این امکان را نداشته باشد. متقبل هزینه نصب و راه اندازی برق سه فاز خواهید شد.

امروزه بیشتر تجهیزات ساخته شده توسط سازندگان آن به شکل اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می باشند. در راهنمای جامع خرید بارسفت کن بستنی هیمورا سعی شود نوع اتوماتیک آن مد نظر باشد زیرا این نوع تجهیزات نیازی به اپراتور نداشته و با انجام تنظمات دستگاه و ریختن مواد در داخل آن خود به شکل خودکار بستنی را تهیه می کند و این از نظر صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی برای صاحب کار دارای اهمیت می باشد.

کاربری برخی دستگاه ها نیازمند آموزش و تخصص خاصی می باشد. دستگاه های بارسفت کن هیمورا به جهت عملکرد اتوماتیک و ساختار ساده نیاز به آموزش نداشته و می توانید به راحتی با آن کار نمایید. کافی است دستگاه را به برق وصل نموده و مواد اولیه را در داخل آن بریزید. دستگاه شروع به تولید بستنی می نماید. نصب و راه اندازی این دستگاه ها نیز بسیار ساده و آسان می باشد.

انتخاب بار سفت کن

نکات مهم در انتخاب بار سفت کن هیمورا

از نکات مهم دیگر در انتخاب بار سفت کن، دسترسی ساده و آسان به بخش های مختلف دستگاه می باشد. زیرا به هنگام خرابی یا انجام تعمیرات نیاز است که قسمت های مکانیکی آن در دسترس باشد. تعمیرات و نگهداری دستگاه بارسفت کن هیمورا کم هزینه بوده و امکان دسترسی به بخش های مختلف دستگاه  ساده می باشد.

در تولید و ساخت دستگاه های بارسفت کن هیمورا از فناوری روز استفاده شده است به شکلی که دستگاه مجهز به صفحه پانل کنترل می باشد که می توان کل عملیات دستگاه را تنظیم و کنترل نمود و بستنی نرم وبا کیفیت تحویل مشتریان داد. این دستگاه دارای گیج های کنترل فشار داخلی بوده و کاملا مطمئن و ایمن می باشد.

از دیگر نکات مورد توجه برای خریداران دستگاه بارسفت کن این است که به هنگام خرید تمام اتصالات و لوله ای موجود در دستگاه را چک کنند تا اینکه مطمئن شوند که این قطعات از جنس استیل باشد زیرا بی کیفیت بودن بخش های مورد نظر می تواند سبب آلودگی یا افت کیفیت بستنی تولیدی گردد. شرکت هیمورا کلیه اتصالات مربوطه را از جنس استیل انتخاب نموده است.

انتخاب بار سفت کن

جهت اطمینان از کیفیت دستگاه مورد نظر دقت به داشتن استانداردهای مربوطه یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بارسفت کن می باشد. استاندارد تضمین کننده دستگاه از لحاظ تحت کنترل و نظارت بودن آن می باشد. گروه صنعتی هیمورا کلیه محصولات تولیدی را مطابق با الزامات استاندارد جهانی ISO 9001-2008  طراحی و تولید نموده است. این شرکت علاوه بر استاندارد برای اطمینان خاطر مشتریان و جلب رضایت آنها محصولات و دستگاه های بارسفت کن را با یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

برای مشاهده دستگاه های بستنی ساز هیمورا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *