انتخاب بستنی ساز رولی

راهنمای جامع خرید بستنی ساز رولی هیمورا دیدگاه بگذارید

راهنمای جامع خرید بستنی ساز رولی هیمورا

بستنی از خوراکی ها و تنقلات فصل گرم تابستان است که با سردی خود باعث حس خوشایندی خنکی و شادابی می شود. بستنی طرفداران زیادی دارد و با وجود تنوع در رنگ و طعم های آن هر روز بیش از روزهای قبل مورد پسند قرار می گیرد. بستنی های امروزی با افزودن انواع مواد مانند شکلات، بیسکویت، دراژه های رنگی و میوه های خرد شده و خشکبار مثل پسته، فندق و گردو و مغز آجیل هم طعم آن را خوشمزه می نمایند و هم برای تزئین و زیبایی آن استفاده می کنند. در زمان های گذشته بستنی به روش استفاده از یخ به همراه نمک درست می شد و یک پروسه وقت گیر و زحمت دار بود. اما با ساخت تجهیزات مدرن امروزی تولید بستنی در مقادیر زیاد و در زمان نسبتا کوتاهی انجام می شود. در این مقاله به بررسی انتخاب بستنی ساز رولی می پردازیم.

دستگاه های بستنی ساز در دو مدل خانگی و صنعتی و کارگاهی ساخته می شوند. این تجهیزات در مقیاس خانگی کم ظرفیت بوده و به شکل برقی تولید می شوند. دستگاه های به کاررفته در ظرفیت های بالا که در فروشگاه های عرضه بستنی و آب میوه فروشی ها استفاده می گردند دستگاه های تولید بستنی قیفی می باشند. در این دستگاه ها هم تنوع ظرفیت و مدل دستگاه وجود دارد. از دیگر انواع دستگاه های بستنی ساز می توان به بستنی ساز اسپاگتی و بستنی ساز رولی و دستگاه بستنی ساز سنتی اشاره نمود که هر کدام به لحاظ تولید و عرضه بستنی کاربران مختلفی دارند.

بستنی رولی یکی از بستنی های نسبتا جدید است که در کشور ما طرفداران بسیاری یافته است. این بستنی مخصوص کشور تایلند بوده و به دلیل محبوبیت و طعم خوشمزه آن مورد توجه قرار گرفته است.

انتخاب بستنی ساز رولی

نکات مورد توجه در انتخاب بستنی ساز رولی هیمورا

شرکت هیمورا دستگاه های رول بستنی خود را در مدل های تک سینی، دوسینی، سه سینی و چهار سینی به صورت یخچال دار و بدون یخچال تولید و به کاربران ارائه می نماید. چنانچه خواست مشتری مطابق با مدل های تولید این شرکت نباشد، دستگاه قابلیت سفارشی سازی متناسب با نیاز و خواست مشتری را دارد. به هنگام خرید این دستگاه ها لازم  است به برخی نکات دقت نموده تا دستگاهی تهیه نماید که برآورنده نیاز شما باشد.

مهمترین نکته در انتخاب بستنی ساز رولی، هدف و نیاز ما از خرید دستگاه می باشد. یعنی میزان تولید بستنی با ظرفیت دستگاه باید متناسب باشد. بنابراین با توجه به این مورد و میزان تولید و عرضه بستنی رولی، می توانید هر یک از انواع مدل های  دستگاه بستنی ساز رولی هیمورا را انتخاب نمایید. دستگاه های بستنی ساز رولی همیورا با استفاده از منبع تغذیه برقی کار می کنند. همچنین در انتخاب هر یک از دستگاه ها باید فضای مورد کاربری آن را نیز در نظر داشته باشید.

دربستنی سازهای رولی دقت به جنس رویه سینی دستگاه دارای اهمیت می باشد. زیرا این بخش در تماس همیشگی با بستنی بوده و بهداشتی بودن آن دارای اهمیت فراوانی می باشد. جنسی که شرکت هیمورا برای این بخش در نظرگرفته است از نوع ورق استیل SUS 304  می باشد که نوعی ورق مقاوم در برابر زنگ زدگی و خش و ساییدگی می باشد. این فلز که به لحاظ کیفی و سلامتی غذا مورد تایید سازمان بهداشت و غذا می باشد.

انتخاب بستنی ساز رولی

مزیت های انتخاب بستنی ساز رولی

دقت به سیستم مکانیکی بستنی ساز رولی و قدرت موتور دستگاه با تعداد و ظرفیت دستگاه از دیگر موارد می باشد. این مورد با توجه به اطلاعات و قدرت موتور می تواند توسط فروشنده ارائه شود شما را در انتخاب دستگاه مورد نظر کمک خواهد نمود. قابل ذکر است که سیستم دستگاه رول بستنی هیمورا به شکلی است که هر سینی روی دستگاه دارای موتوری جداگانه می باشد تا بتواند دمای لازم سینی که برابر با 30- درجه سانتی گراد می باشد را تامین نماید. این یکی از مزیت های بستنی سازهای هیمورا است. با انتخاب بستنی ساز رولی می توانید پی ببرید که مقرون به صرفه می باشد.

کاربری آسان و بدون نیاز به تخصص خاص می تواند یکی از مزیت های دستگاه باشد زیرا در برخی موارد باید هزینه آموزش را نیز متقبل شد. اما شرکت هیمورا به هنگام ارائه دستگاه های بستنی رولی به مشتریان خود، آموزش های لازم و چگونگی کاربرد دستگاه را به کاربران آموزش داده و فرمول تهیه بستنی رولی را نیز در اختیار آنان قرار می دهد.

دستگاه های بستنی ساز رولی در محیط های آرام کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها باید در حد امکان دارای کارکردی کم صدا باشند تا موجب به تولید سروصدای زیاد در محیط نگردند. به همین دلیل یکی از نکات از انتخاب دستگاه می تواند عدم تولید صدای آن باشد. شرکت هیمورا در ساخت تجهیزات خود از بهترین برندهای روز استفاده می نماید خصوصا درکاربرد موتورهای دستگاه دقت لازم را به کار می برد تا کمترین صدایی تولید نشود.  موتورهای به کار رفته در این دستگاه ها کاملا کم صدا در نظر گرفته شده اند.

انتخاب بستنی ساز رولی

نکته

دستگاه بستنی ساز رولی همانند دیگر تجهیزات مجهز به سیستم های کنترلی و نظارتی می باشند. در این دستگاه ها مهمترین عامل دمای سینی تهیه بستنی است که برای تولید بستنی با کیفیت و خوشمزه باید دمای بسیار پایینی داشته باشد و نظارت براین دما می تواند شما را تولید بستنی خوب یاری نماید. در این دستگاه از ترمومتر یا دماسنج دیجیتالی استفاده شده است که با نشان دادن هر لحظه دمای دستگاه به تحت کنترل بودن آن توسط اپراتور کمک می کند. همچنین برای عملکرد بهتر دستگاه و صرفه جویی در میزان مصرف انرژی توسط دستگاه، بستنی ساز رولی هیمورا مجهز به ترموستات شده است. ترموستات با کارکرد اتوماتیک خود باعث کاهش فشار روی موتور و بالا رفتن راندمان کاری دستگاه می گردد. این وسیله دمای دستگاه را کنترل می نماید.

امروزه یکی از شاخص های اصلی انتخاب تجهیزات می تواند داشتن استانداردهای مربوطه باشد. وجود استاندارد نشانگر تحت کنترل و نظارت بودن تولید و ارائه محصول به بازار مصرف می باشد که این عمل توسط ادارات خاص صورت می گیرد. شرکت هیمورا کلیه تولید خود را از مرحله طراحی تا لحظه رسیدن به دست مشتری مطابق با الزامات استاندارد بین المللی ISO 9001-2008  طراحی و تولید می نماید. انتخاب بستنی ساز رولی مقرون به صرفه می باشد.

برای مشاهده دستگاه های بستنی ساز هیمورا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *