بهترین رادیاتور

معرفی انواع رادیاتورهای هیمورا 2

بهترین رادیاتور های گرمایشی را بهتر بشناسید!!!

گرمایش ساختمان های امروزی، اکثرا رادیاتور و شوفاژ می باشد. این سیستم ها انواع مختلفی دارند که باتوجه به شکل ساختاری، نوع  نیاز و سلیقه مشتری، یکی از آن ها را نصب و راه اندازی می کنند. اکثر رادیاتورها، فقط توزیع کننده گرما در سیستم های گرمایشی هستند و از خود هیچ گرمایی ندارند. جالبه بدونید منبع تامین گرمای رادیاتورها، پکیج یا موتورخانه است. درحالی که رادیاتورهای دیگری نیز وجود دارند که با داشتن المنت یا منبع گرما، خود به عنوان منشاء اصلی و مولد گرما محسوب می شوند. نحوه گرم کردن هوای داخل اتاق از طریق جریان همرفتی و بالا رفتن هوای گرم و جایگزینی هوای سرد، می باشد. جریان آب بین شوفاژ و پکیج یا شوفاژ و موتورخانه، یک مداربسته است و همان آب دائما در این مسیر میچرخد. برای شناخت بهترین رادیاتور ها با این متن همراه باشید.

بهترین رادیاتورها را انواعی معرفی می کنند که دارای بازدهی بالا و گرمادهی خوبی داشته باشند. رادیاتورهای پنلی، پره ای،  قرنیزی و حوله خشک کن ها، انواع شوفاژها می باشند که دارای یک منبع گرمایش جداگانه هستند. اما انواع  رادیاتورهای شیشه ای، برقی، برخی حوله خشک کن ها با داشتن سیستم های گرماده، حرارت لازم را به صورت مستقل تامین می کنند.

رادیاتور پنلی

رادیاتورهای پنلی، همانند بسیاری دیگر از شوفاژهای فلزی بیشتر از فولاد هستند؛ علت انتخاب این جنس، انتقال بهتر گرما و مقاومت در برابر عوامل بیرونی است. این پکیج ها معمولا به رنگ سفید در بازار موجود می باشند و بارنگ اپوکسی پلی استر پوشیده شده اند. بدنه این سیستم های گرمایشی، با وجود داشتن برخی شیارهای متوالی جهت شکل دادن به شوفاژ، یکپارچه و بهم پیوسته است. این رادیاتورها، با وجود مسطح بودن، عمق کمی دارند که موجب شده، فضای داخلی اتاق را اشغال نکنند. میزان گرمادهی این پنل ها بر اساس طول رادیاتور تعیین می شود. مزایایی که این دستگاه ها دارند، آن را به بهترین رادیاتور در میان انواع دیگر تبدیل نموده است.

معایب

می توان گفت این رادیاتورها تنها یک ایراد دارند که از یکپارچه بودن آن ها ناشی می شود. اگر قسمتی از این دستگاه دچار زنگ زدگی یا هر آسیب و عیب دیگر شود، باید کل آن عوض شود. البته طی تجربه چندین ساله، به جرئت می توان گفت کمترین گزارش از خرابی، در رادیاتورهای پنلی مشاهده شده است.

رادیاتور پره ای

از کنار هم قرار گرفتن چندین پره فلزی تو خالی، رادیاتورهای پره ای به وجود می آیند. در این نوع شوفاژها با افزایش تعداد پره ها میزان گرمای تولیدی قابل انتقال به محیط نیز بیشتر می شود. این رادیاتورها نیز در دسته انواع سیستم های گرمایشی قرار می گیرند که متصل به یک منبع جداگانه هستند و گرمای خود را از آن می گیرند. این منبع می تواند پکیج برقی هوشمند باشد که در مقاله جداگانه ای به بحثی مفصل در خصوص آن پرداخته ایم. شوفاژ مدل پره ای نیز می تواند، در نوع خود، بهترین رادیاتور انتخابی باشد.

معایب

  • از معایب این پکیج ها، جنس آلومینیومی برخی از آن هاست که نسبت به انواع فولادی، مقاومت کمتری دارند و احتمال پارگی در آن ها وجود دارد.
  • رادیاتورهای پره ای قدیمی به رنگ نقره ای، با روشن شدن به مدت طولاتی، موجب صدمه دیدن دیوار پشت سر و سیاه شدن آن می شدند.

بهترین رادیاتور های تزئینی یا دکوراتیو شیشه ای

اگر بهترین رادیاتور از نظر شما، نوعی از آن است که هم محیط را گرم کند و هم شکل ظاهری مناسبی داشته باشد، رادیاتورهای تزئینی یا همان دکوراتیو را برای شما معرفی می کنیم. این رادیاتورها، در انواع شکل ها و طرح ها ساخته شده اند. در واقع ظاهر آن را همانند یک قاب شیشه ای طراح دار از نوع سکوریت نشکن مقاوم بوده، که پشت آن سیستم گرمایشی که نوعی المنت هست، قرار دارد. رادیاتور شیشه ای به سبب انتقال گرما از سطح خود، هم ظاهر زیبایی داشته و هم راندمان بالایی دارد.

مزایا

  • امکان سفارش سازی انواع رادیاتورهای تزئینی در مقیاس مختلف و براساس طرح چاپی خاص، وجود دارد.
  • راندمان این رادیاتورها بالاست و گرمای مطبوع و غیر آلاینده تولید می کنند.
  • علاوه بر سیستم گرمایشی، یک وسیله دکوری و شیک در خانه های شما محسوب می شوند.
  • باتوجه به ضخامت کم و اندازه نسبتا کوچکتر، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. هیمورا با تجربه چندین ساله، بهترین رادیاتور ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

معایب

  • با توجه به جنس این رادیاتورها (شیشه سکوریت)، لازم است، هنگام استفاده احتیاط لازم را به عمل آورد.
  • مصرف الکتریسیته نیز در انواع برقی این محصولات زیاد است.
  • برای فضاهای کوچک مناسب بوده و جوابگوی محیط های بزرگ نیستند.
بهترین رادیاتور

بهترین رادیاتور حوله خشک کن

این رادیاتورها هم ظاهر و هم کاربردی متفاوت تر از انواع دیگر دارند. محل نصب آن ها معمولا در حمام یا سرویس های بهداشتی است. این رادیاتورها به صورت لوله ای طراحی شده اند که لوله های افقی و موازی با فاصله از یکدیگر قرار داده شده اند. با استفاده از این سیستم ها، هم فضا گرم می‌شود و هم البسه خیس مثل حوله را می توانید روی آن پهن کرده و خشک کنید. اکثر حوله خشک کن هایی که در منازل نصب می شوند انواع برقی و روغنی آن ها نیز در بازار موجود است. محل نصب آن ها با فاصله از زمین و روی دیوار می باشد. بهترین رادیاتورهای حوله خشک کن را از هیمورا بخواهید.

مزایا

  • دوکاره بوده؛ یعنی هم محیط را گرم میکنند و هم برای خشک کردن حوله و سایر لباس ها می توان از آن استفاده کرد.
  • با هر نوع محیط و آب و هوایی سازگار است و قیمت مناسب دارند.
  • مدل هایی که با آب گرم کار می کنند، با صرفه در مصرف انرژی هستند.

معایب

این تجهیزات صرفا برای گرمایش  فضاهای کوچک همانند سرویس های بهداشتی و حمام طراحی شده اند.

بهترین رادیاتور

نتیجه گیری بهترین رادیاتور

سیستم های گرمایشی مورد استفاده در منازل، متفاوت و بسیار متنوع هستند. رادیاتور یا شوفاژها از انواع سیستم های متداولی می باشند که در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته استفاده از آن ها تجربه ای دیرینه دارد و می توان گفت زمان روی کار آمدن آنها، همزمان با موتورخانه هاست؛ چراکه اولین رادیاتورها با موتورخانه های گازوئیلی کار می کردند. هرچند که امروزه دیگر پکیج ها جای آن ها را گرفته اند و رادیاتورهای متنوعی تولید شده است. با وجود این گوناگونی در مدل ها، ساختارها و کارکردها، انتخاب بهترین رادیاتور کار زیاد مشکلی نیست. لذا در این مقاله سعی شد که همه آنها را با مزایا و معایب کامل توضیح دهیم تا شما را در گزینش بهترین رادیاتور کمک کنیم.

انواع رادیاتورهای پنلی، پره ای، دکوراتیو و حوله خشک کن از جمله انواع سیستم های گرمایشی هستند که به توضیح آن ها به طور کامل پرداختیم. برخی از این سیستم ها، خود مختار هستند؛ یعنی با تعبیه المنت یا منبع گرمایی اختصاصی درون رایاتور، بدون اتصال به منبع اکسترنال، گرما تولید می کنند. اکثر دستگاه هایی با این ویژگی، با نیروی برق کار می کنند. در این میان، برخی رادیاتورهای دیگر هم هستند که به منبع بیرونی برای تامین گرما متصل هستند. این رادیاتورها معمولا آبی بوده یعنی آب گرم درون آنها جریان دارد و به پکیج یا موتورخانه وصل می شوند.
گروه صنعتی هیمورا دو نمونه تزئینی شیشه‌ای و نوع  رادیاتورحوله خشک کن‌ها را در حال حاظر تولید و عرضه دارد.

برای خرید خط تولید پنیر و دستگاه فراوری و تولید می‌توانید با گروه صنعتی هیمورا تماس بگیرید.

2 دیدگاه

  1. بسیار عالی بود ممنون

  2. بسیار عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *