هیترهای تابشی گازی

تفاوت هیتر تابشی گازی لوله ای مدل L و U دیدگاه بگذارید

هیترهای تابشی گازی لوله ای مدل L و U

حضور شما در این وب سایت نشان دهنده این است که دنبال یک سیستم گرمایشی مدرن برای محیط کار و سالن های بزرگ هستید و می خواهید قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد محصولات داشته و انتخاب آگاهانه داشته باشید. از شما بابت انتخاب این سایت برای مطالعه تشکر می کنم و این اطمینان را می دهم که خواندن این مقاله تا پایان کمک بزرگی در انتخاب مطلوب شما خواهد کرد؛ چرا که ما در این مقاله اطلاعات کافی در مورد هیترهای تابشی گازی را ارائه و تفاوت مدل U و L این دستگاه ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد، پس تا پایان همراه باشید.

بازدیدکنندگان محترم همونطور که می دونید امروزه در بیشتر محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و تجاری هیترهای تابشی گازی استفاده می شه و این دستگاه ها جای سیستم های حرارتی قدیمی از جمله بخاری و … را گرفته اند و این بعلت قدرت حرارتی بالا و ظاهر شکیل و متفاوت آنهاست. همچنین این دستگاه ها برعکس سیستم های حرارتی قدیمی فضای زیادی اشغال نمی کنند و شما می توانید آنها را بصورت دیواری نصب کنید.

توجه کنید که

هیترهای تابشی گازی لوله ای حرارت را بصورت متمرکز بر محیط می تابانند و بواسطه آنها دمای محیط بسیار زود بصورت یکنواخت گرم می شود. ما این دستگاه ها را در دو حالت U و L طراحی کرده ایم. این دو مدل در عین مشابه بودن دارای تفاوت هایی نیز می باشند و هر کدام مناسب مکانی هستند، در ادامه در مورد تفاوت بین این دو مدل توضیح داده می شود.

هیترهای تابشی گازی

تفاوت بین هیترهای تابشی گازی U و L

هیترهای تابشی گازی لوله ای L و U دارای تفاوت هایی می باشند و شما جهت انتخاب آنها باید ارتفاع سقف، میزان حرارت مورد نیاز فضاهای کاری و نوع کاربری را در نظر بگیرید. در واقع اصلی ترین تفاوت بین مدل های L با نوع U این است که نوع U را می توان در مکان هایی که ارتفاع کف تا سقف آنها بیش از 3 متر است استفاده کرد و نوع L مناسب برای محیط هایی است که ارتفاع کوتاه تری دارند. مثلاً نوع U بهترین وسیله جهت استفاده در فضاهای باز از جمله سالن های صنعتی، اماکن عمومی و سایر مکان هایی که درهای آنها همیشه باز است می باشد.

هیتر تابشی گازی لوله ای L برعکس نوع U مخصوص مکان های باز نیست و با توجه به اینکه دمای سطح لوله آن نسبت به نوع U کمتر است از آن در محیط هایی که دارای سقف کوتاه تری بوده و فضای بسته دارد استفاده می شود، این مکان ها می تواند مرغداری، گلخانه، دامداری و سایر محیط های بسته باشد. البته توجه کنید که اگر به درجه دمای بالایی نیاز نداشته باشید و برحسب مورد می توانید از هیتر تابشی گازی لوله ای L جهت گرم کردن فضاهایی با سقف متداول نیز استفاده کنید.

هیترهای تابشی گازی

این دو مدل از لحاظ ظاهری و چیدمان لوله ها نیز دارای تفاوت هایی می باشند، بگونه ای که لوله های نوع L شکلی خطی داشته و طول کوتاه تری دارند و فن کاربردی در نوع L تنها در یک مسیر چیده شده است، این در حالیست که لوله ها در نوع U بلندتر بوده و در دو ردیف قرار گرفته اند و لوله ها متصل به هم بوده و حالت U شکل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *