خط فرآوری بادام

صفر تا صد فرآوری بادام با تجهیزات هیمورا دیدگاه بگذارید

راه اندازی خط فرآوری بادام راهی برای درآمدزایی بالا

مغز بادام بدلیل داشتن فیبر و پروتئین بالا خاصیت رژیم درمانی دارد و مصرف آن به تمامی کسانی که دارای افزایش وزن می باشند، توصیه می شود. با توجه به تمامی این خواص، بادام طرفداران کثیری داشته و قطعاً بازار خرید و فروش آن نیز داغ تر خواهد شد. برای اینکه بتوانید در عرضۀ این میوۀ درختی پر از ارزش غذایی به بازار سهیم باشید و به سود خیلی بالا ناشی از فروش آنها دست پیدا کنید، بایستی خط فرآوری بادام را تهیه کرده و به این کار سرعت و دقت ببخشید.

بادام یکی از انواع میوه های درختی می باشد که جزء آجیل های خوشمزه و مقوی به شمار می رود. هر کسی که با انوع آجیل، رابطۀ خوبی داشته باشد، قطعاً بادام را جزء میان وعده های روزانۀ خود قرار می دهد. مغز بادام دارای بسیاری از خواص درمانی می باشد و بسیاری از پزشکان مصرف آن را جهت بهبود سلامتی و تقویت حافظه، سفارش می کنند. داشتن یک خط فرآوری بادام که متشکل از تمامی تجهیزات ماشینی می باشد، می تواند از پرت محصولات بکاهد و بسیاری از مزیت های دیگر داشته باشد که در ادامۀ مطلب به آنها اشاره خواهیم نمود. شما می توانید با داشتن تجهیزاتی مانند پوست گیر بادام، هسته شکن و مغز خرد کن هیمورا یک خط تولید مغز بادام برای خود راه اندازی نمایید.

خرید و مشاوره دستگاه پوستگیر بادام

مرحلۀ اول از خط فرآوری بادام، دستگاه های پوست گیر هیمورا

بسیاری از افراد به شغل باغداری مشغول می باشند و در باغهایشان درختان ارزشمند بادام را پرورش می دهند. زمانی که به انتهای فصل تابستان می رسیم، زمان برداشت بادام ها از باغات فرا می رسد. بسیاری از باغ داران بادام های درختانشان را با نیروی کارگری و دست برداشت می کنند و بعضی دیگر از تجهیزات مخصوص استفاده می کنند. بعد از این عملیات نوبت به پوست گیری این میوه های درختی مفید و سودآور می رسد! پوست گیری بادام با نیروی انسانی و دست، شامل صرف هزینه های بالایی خواهد بود.

برای کاهش هزینه ها شما می توانید از دستگاه های پوست گیر بادام که در انواع ظرفیت ها تولید می شوند، استفاده نمایید. این دستگاه ها، بادام دارای پوست سخت را با سرعت عمل بالا پوست گیری کرده و به شما تحویل خواهند داد. این دستگاه ها دارای یک محفظۀ پوست گیری شیاردار می باشند، که تمامی مراحل پوست گیری در آن بصورت اتوماتیک صورت می گیرد. با داشتن یکی از این بادام پوست کن ها می توانید پوست کنی بادام های خود را خیلی آسان و بدون صرف هزینه های بالای کارگری انجام دهید. برای این کار به راحتی با ریختن بادام های پوستدار از دریچۀ ورودی محفظۀ پوست کنی و متصل کردن دستگاه به برق، پوست سبز بادام های خود را بِکنید.

دستگاه های هسته شکن هیمورا، مرحلۀ دوم از خط فرآوری بادام

بعد از پایان پوست کنی بادام ها، نوبت به آن می رسد که هسته های بادام را به منظور شکستن به محلی انتقال دهند. برای شکستن هسته های بادام به صورت صنعتی، دستگاه هایی ابداع شده است. این دستگاه ها به راحتی و با سرعت بالا می توانند هستۀ بادام هایتان را بشکنند. هیمورا دستگاه هایی را برای همین منظور تولید می نماید. دستگاه های هسته شکنی هیمورا در انواع ظرفیت ها می توانند بر اساس سفارش مشتری تولید شوند.

خرید و مشاوره دستگاه بادام شکن

برای اینکه بتوانید بعد از عملیات هسته شکنی بادام ها، فقط به مغزهای بادام دست یابید، بایستی مکمل دستگاه هسته شکنی هیمورا یعنی دستگاه بوجاری بادام را نیز در کنار آن استفاده نمایید؛ زیرا بعد از تخلیه بادام ها از دریچۀ ورودی دستگاه هسته شکن، این دستگاه، مغز بادام را همراه پوست سخت آن، به شما تحویل خواهد داد. بنابراین نیاز به دستگاهی خواهید داشت، تا بتواند پوست های اضافه را از آنها جداسازی نماید. این عملیات به صورت سرند کردن و اعمال باد قوی روی مغز و شکسته های پوست سخت بادام، انجام می گیرد.

خط فرآوری بادام

گام سوم از خط فرآوری بادام، دستگاه های مغز خرد کن هیمورا

بعضی اوقات لازم است از مغز بادام در غذاها، بصورت خرد شده استفاده شود. برای این منظور بعضی از کارگاه های فرآوری بادام نیز از دستگاه های خرد کن مغز برای افزایش تنوع در فروششان بهره می برند. بنابراین بعد از اینکه عملیات جداسازی مغز های بادام صورت پذیرفت، نوبت به خرد کردن آنها می رسد. در این صورت شما می توانید خشکبار را به صورت ریز و درشت در انواع اندازه ها تولید نمایید. هیمورا یکی از تولید کننده های دستگاه های مغز خرد کن در انواع ظرفیت ها می باشد.

این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند، که به راحتی قابلیت جابجایی و راه اندازی داشته باشند. دستگاه های خردکن مغز برای خرد کردن خشکبار به خصوص مغز بادام، به منظور استفاده در غذاها مناسب هستند. هیمورا این دستگاه ها را بر اساس نیاز مشتریان طراحی کرده است. مصرف انرژی آنها از برق تک فاز خانگی می باشد، بنابراین در هرجایی که برق کشی شده باشد به راحتی می توانید آن را راه اندازی نمایید. به منظور تنظیم کردن فاصله تیغه های آن، دو عدد اهرم تنظیم تیغه روی این دستگاه ها تعبیه شده است. بنابراین دستگاه های خرد کن، به راحتی می توانند مغز خشکبار را در اندازه های ریز و درشت خرد نموده و تحویل شما دهند.

خط فرآوری بادام

مزایای اقتصادی دستگاه های خط فرآوری بادام، برای باغداران

همان گونه که گفته شد، دستگاه های خط فرآوری بادام، مناسب آن دسته از باغدارانی هستند که دارای درختان میوۀ بادام هستند. باغداران با تهیه کردن این نوع تجهیزات، می توانند به درآمد خیلی بالاتری نسبت به، فروش تنها محصولات بادام درختی خود دست یابند. آنها علاوه بر بادام می توانند آن را در شکل های مختلف مثل مغز درسته بادام و مغز بادام خرد شده روانه بازار کنند. در این صورت می توانند درآمد زایی کاملا مناسبی را از این طریق داشته باشند.

حتی آن دسته از باغدارانی که محصولات خود را جهت پوستگیری و شکستن و خرد کردن مغزهایشان به صورت سنتی و با دست انجام می دهند، با به کار بردن این تجهیزات می توانند محصولات خود را کاملا بصورت ماشینی و بدون دست فرآوری نمایند. این مزیت علاوه بر کم شده زحمت به دلیل اتوماتیک بودن دستگاه ها، در فرآوری بهداشتی محصولات تولید شده اثر گذار باشد. همیچنین، می تواند از پرت محصولات بادام به میزان بالایی جلوگیری کند. البته به کار بردن تجهیزات خط عمل آوری بادام، می تواند باعث قطع شدن صرف هزینه های اضافی کارگری نیز شود. در واقع باغدار می تواند به جای هزینه های کارگری در هر سال یک بار هزینه جهت خرید دستگاه ها نماید و برای سالیان طولانی از سود تولید و فروش محصولات خود بهره برداری نماید.

خرید و مشاوره دستگاه مغزخردکن

مزایای اقتصادی تجهیزات این خط تولید، برای صنعت آجیل و خشکبار

وقتی که به آجیل فروشی ها و بازار مخصوص فروش خشکبار و آجیل سر می زنیم، می بینیم انواع آجیل درون ظرف هایی ریخته شده است! این آجیل ها در انواع و شکل های مختلف، چه با پوست و چه بدون پوست و به شکل مغز، چه به صورت خشک شده و خرد شده، جهت فروش روی ویترین ها قرار داده شده اند. برخی از مراکز فروش آجیل، این محصولات را به صورت عمده و مستقیم از کشاورزان با قیمت اولیه مناسب خریداری می نمایند. آنها بابت خرید محصولاتی که تحت عملیاتی مثل پوست گیری، شکستن هسته هایشان و خرد کردن مغزهایشان قرار گرفته اند ، مجبورند که هزینه هایی اضافی صرف کنند.

این درصورتی است که اگر آنها یکی یا بسته به نیازشان چند عدد از این تجهیزات خط فرآوری بادام، مانند دستگاه پوست گیری بادام، هسته شکن و بوجاری بادام و دستگاه مغز خرد کن آن را تهیه نمایند، می توانند به راحتی هرچه تمام تر، محصولات بادام و همچنین هر محصول دیگری که به صورت مستقیم و عمده از کشاورزان و باغداران خریداری می کنند را، خود فرآوری نمایند. در نتیجه سود حاصل از فرآوری آنها، به جیبشان خواهد رفت! چنانچه شما در صنف خرید و فروش آجیل و خشکبار مشغول به فعالیت می باشید و برای افزایش درآمدزایی خود به دنبال این نوع تجهیزات کار راه انداز هستید. می توانید با مراجعه به وبسایت هیمورا انواع این تجهیزات را مشاهده کرده و سفارش خرید بدهید.

خط فرآوری بادام

دستگاه های مقرون بصرفه برای راه اندازی یک خط فرآوری بادام

اگر در صنف خرید و فروش آجیل باشید یا دوست و آشنایانی در این حوزه داشته باشید، قطعاً با میزان سود آوری بالای حاصل از خرید و فروش آجیل و خشکبار با خبر خواهید شد. حالا به این فکر کنید که بتوانید خود شما این محصولات را فرآوری نمایید و جهت فروش چه به صورت عمده و چه به صورت تکی به بازار ارسال نمایید. در این صورت است که به قول برخی دوستان نور علی نور خواهد شد!! همانگونه که گفته شد خشکبار و آجیل به خصوص بادام، می توانند در انواع شکل های مختلف وارد بازار شوند و به دست مصرف کننده برسند؛ برای مثال بادام علاوه بر اینکه ممکن است به همراه پوست سبز آن بفروش برسد، می تواند به صورت پوست گیری شده و فقط دارای پوست سخت و یا به صورت مغز و همچنین مغز خرد شده به فروش برسد.

شما با راه اندازی مراکزی مخصوص، جهت پوستگیری، هسته شکنی و مغزگیری و مغز خرد کنی می توانید یک خط فرآوری بادام کاملاً سود آور داشته باشید. بنابراین می توانید به راحتی از کشاورزان و باغداران مختلف، بادام های دارای پوست سبز را با قیمت خیلی مناسب و عمده خریداری نمایید. سپس با تولید انواع مختلف محصولات بادام کسب درآمد نمایید. برای راه اندازی این کارگاه و تولید با کیفیت و راندمان بالا، شما نیاز به دستگاه های مخصوص این کار دارید.

می توانید با صرف یک هزینۀ اولیه جهت خرید این تجهیزات کاملاً بصرفه و اقتصادی، تنها در یک مدت کم با فروش محصولات فرآوری شدۀ بادام خود، این هزینۀ ابتدایی را جبران کنید و به درآمدزایی خیلی بالا فکر کنید. اگر قصد راه اندازی این کسب و کار را دارید، می توانید از وبسایت ما تمامی این محصولات را با کیفیت مناسب سفارش دهید.

خط فرآوری بادام

سخن پایانی

همان گونه که این مقاله را مطالعه نمودید، ما در این محتوا در مورد راه اندازی خط تولید فرآوری بادام اطلاعاتی را بیان نمودیم. بسیاری از باغداران هستند که محصولات بادام درختی خود را بدون اینکه عملیاتی روی آنها انجام دهند به میادین میوه و تره بار جهت فروش ارسال می نمایند. در صورتی که اگر آنها کمی نگاهی اقتصادی و هوشمندانه به این موضوع داشته باشند، می توانند با انجام عملیاتی روی بادام های درختی خود چندین برابر فروش آنها، درآمد زایی داشته باشند.

هر کدام از دستگاه های فرآوری بادام، می توانند یک قدم شما را به درآمد زایی بیشتر هدایت کنند. با این تجهیزات، به راحتی می توانید بدون صرف هزینه های کارگری برای خط تولید، محصولات خود را جهت فروش در انواع شکل ها، کاملا به صورت ماشینی روانۀ بازار نمایید. گروه صنعتی هیمورا، تمامی تجهیزات لازم به منظور راه اندازی یک خط فرآوری بادام را با کیفیت و قیمت مناسب تولید می نماید. چنانچه علاقه مند به راه اندازی خط عمل آوری مغز بادام هستید می توانید با مراجعه به وبسایت هیمورا اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *