راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی

راهنمای جامع خرید کولرهای آبی صنعتی سانتریفیوژی  دیدگاه بگذارید

راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی

فصل تابستان یعنی فصل گرما و با رسیدن فصل تابستان، معضل خنک سازی محیط زندگی و محیط کار یکی از دغدغه های مهم افراد می باشد که هر طریقی سعی در کاهش گرمای محیط دارند. از بهترین وسایل مورد استفاده برای کاهش دمای اماکن مختلف، استفاده از کولرهای آبی می باشد. کولرهای آبی تجهیزاتی هستند که براساس مکانیسم تبخیر آب دمای هوای اطراف را کاهش می دهند و با ایجاد هوای مرطوب و خنک بسیار کارآمد می باشند. صنعت ساخت و تولید سیستم های برودتی با توجه به پیشرفت صنعت و فناوری، به صورت غیرقابل تصوری مدرنیزه شده است به طوری که با انتخاب یک کولر مناسب برای محل کار و زندگی خود می توانید تابستانی خنک و لذت بخشی داشته باشید. در این متن راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی مطرح شده است تا خریدار به سهولت بتواند محصول درخواستی خود را انتخاب نمایید.

سیستم های سرمایشی مورد کاربرد با مجهز شدن به فناوری های جدید، موجب شده اند که کاربری این تجهیزات آسان گردیده و بادهی و کارآیی  آنها افزایش پیدا کند. کولرهای آبی مورد استفاده که از سیستم های سرمایشی پرکاربرد می باشند به دو دسته، کولرهای آبی خانگی و کولرهای آبی صنعتی دسته بندی گردیده اند. هر دسته از این کولرهای آبی دارای ظرفیت ها و مدل های متنوعی می باشند که انتخاب محصول مورد نیاز را برای مشتریان امکان پذیر می سازد.

کولرهای آبی صنعتی، گروهی از تجهیزات برودتی مورد استفاده در انواع صنایع می باشند که نسبت به کولرهای خانگی دارای ظرفیت های بالا و از نظر  قطعات و قدرت کارکرد در سطح بالاتری از کولرهای خانگی قرار دارند.

راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی

انواع کولرهای آبی مورد استفاده در صنعت

سالن ها و کارگاه های صنعتی به جهت وسعت مساحت آنها نیازمند دستگاه هایی با قدرت خنک سازی بالا می باشند. همچنین در این محیط ها به دلیل وجود انواع ماشین آلات مورد استفاده که موجب گرمای بیشتر محیط شده  و در برخی از سالن ها وجود مواد آلاینده نیز از مواردی است که در این محیط های صنعتی به هنگام تهیه سیستم برودتی باید به آن دقت گردد. برای اطلاع از راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی با ما همراه باشید.

با مطالعات انجام گرفته مشخص شده است که کولرهای آبی از بهترین تجهیزات جهت کاربرد در محیط های صنعتی می باشند. زیرا این کولرها با استفاده از طبیعی ترین و سالم ترین روش، هوای خنک مورد نیاز را تولید می کنند. این کولرها توسط روش تبخیر آب، اقدام به ایجاد سرمایش کرده که این روش بدون نیاز به هر گونه ماده شیمیایی انجام می گیرد. همچنین سیستم برودتی کولرهای آبی که با ایجاد جریان هوا کار می کنند یکی از عوامل مهم در تخلیه هوای مانده و کهنه در محیط می باشد. این کولرها هوای تازه را از محیط بیرون دریافت کرده، خنک نموده و به همراه رطوبت لازم به محیط کاری و سالن تزریق می نمایند.

با ورود هوای تازه و خنک به سالن هوای مانده از محیط خارج می گردد. از دلایل دیگر برای مفید بودن کولرهای آبی در محیط های صنعتی، ایجاد هوای مرطوب می باشد که رطوبت موجود در هوای کولر سبب افزایش کیفیت هوای محیط شده و تنفس را راحت تر می نماید.

کولرهای آبی صنعتی سانتریفیوژی

کولرهای آبی صنعتی سانتریفیوژی از پرمصرف ترین کولرهای مورد استفاده در سالن های صنعتی و کارخانجات و کارگاه ها و انواع محیط های کاری می باشند. این کولرها با داشتن فن دمنده سانتریفیوژی مقاوم و بادوام در برابر عوامل محیطی آسیب رسان همانند مواد خورنده و فرسایشی، از تجهیزات بسیار مناسب برای اماکن صنعتی می باشند. این کولرها به لحاظ ساختار ساده و مصرف انرژی پایین از نظر اقتصادی برای کاربران مقرون به صرفه هستند. همینطور فن های سانتریفیوژی کولرهای آبی با داشتن خواص آیرودینامیکی، سبب بهبود جریان هوا در سیستم های سرمایشی می شوند.  . راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی به منظور تسهیل انتخاب هم از طریق این مقاله و هم با تماس با کارشناسان خبره هیمورا ارائه میگردد.

در کولرهای آبی سانتریفیوژی از پدهای سلولزی بعنوان واسط تبخیری استفاده می شود. این پدها از نظر ساختار و مواد سازنده ها کاملا بهداشتی بوده و مورد تایید وزارت بهداشت می باشند. پدهای سلولزی دارای تراکم بالا و منسجم بوده که این خاصیت سبب جذب بالای آب شده و قدرت دستگاه را از نظر خنک کاری افزایش می دهد. عمرطولانی این پدها با استفاده صحیح از آنها سه الی پنج سال می باشد. پدهای سلولزی سبب کاهش مصرف آب به طور چشمگیری می شوند.

راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی

به هنگام خرید و تهیه لوازم مصرفی باید نکاتی را مد نظر داشت تا دستگاه خریداری شده متناسب با نیاز و کاربری ما باشد. کولرهای آبی از جمله دستگاه هایی هستند که به هنگام تهیه، باید اطلاعاتی از چگونگی کارکرد، قطعات تشکیل دهنده آنها، انواع مدل های آنها داشته باشیم تا با توجه به محل کاربری کولر بهترین انتخاب را انجام دهیم. در این مقاله سعی می کنیم نکات مهم را در خرید کولرهای آبی صنعتی ذکر کنیم. در این متن راهنمای خرید کولر آبی سانترفیوژی مطرح شده است تا خریدار به سهولت بتواند محصول درخواستی خود را انتخاب نمایید.

راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی

ظرفیت کولرهای آبی صنعتی سانتریفیوژی

کولرهای آبی صنعتی دارای ظرفیت های مختلفی بوده که ظرفیت همان میزان هوادهی کولر آبی است که به شکل یک عدد روی آن درج می شود. میزان این هوادهی برحسب مترمکعب جریان هوا بر ساعت اندازه گیری می گردد. انتخاب ظرفیت مناسب از میان انواع  کولرهای آبی باید متناسب مساحت و متراژ محیط کاری و سالن تولید باشد. نکته مهم در کولرهای آبی با فن سانتریفیوژی که به شکل کانال کشی استفاده می گردند این است که کانال کشی کولر سبب کاهش میزان هوادهی آن می گردد. بنابراین این موضوع در هنگام انتخاب ظرفیت کولر حتما مد نظر باشد. راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی به منظور تسهیل انتخاب هم از طریق این مقاله و هم با تماس با کارشناسان خبره هیمورا ارائه میگردد.

به طور معمول در کولرهای آبی میزان هوادهی کولر در حدود 20 برابر حجم محیط مورد استفاده در نظر گرفته می شود. دقت داشته باشید حجم محیط مورد استفاده مد نظر بوده نه مساحت آن. از نکات مهم دیگر در انتخاب ظرفیت  کولرهای آبی صنعتی این است که عدد ظرفیت درج شده روی کولر برای مواقع دور ماکزیمم موتور آن می باشد. که استفاده کولر با این دور به طور مداوم علاوه بر مصرف بیشتر انرژی ممکن است سبب استهلاک موتور و قطعات مکانیکی کولر گردد.

راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی

انتخاب کولر آبی صنعتی سلولزی یا پوشالی

کولرهای آبی صنعتی با فن سانتریفیوژی با دو نوع واسط تبخیری، پوشالی و پدهای سلولزی عرضه می شوند. در کولرهای آبی پوشالی از متریال پوشال استفاده شده است که این متریال نسبت به نوع سلولزی، ارزان تر می باشد اما باید توجه داشت که پوشال ها به جهت نداشتن سطحی منظم برای عبور هوا ممکن است بخشی از بدنه کولر را پوشش نداده و یا بعد از مدتی کارکرد در قسمت پایین بدنه جمع شوند.

این افتادگی پوشال ها سبب خالی ماندن بدنه کولر آبی شده و در نتیجه هوا به شکلی گرم و بدون خنک شدن وارد محیط می شود که راندمان کاری کولر آبی را کاهش می دهد. پدهای سلولزی نسبت به پوشال کارآیی بهتری دارند. به خصوص این که از لحاظ بهداشتی این پدها از موادی ساخته شده اند که دارای تاییدیه هستند. پدهای سلولزی با ساختاری متراکم و یکنواخت سبب پوشش دادن تمام سطح بدنه کولر آبی شده و عمل خنک کاری را به بهترین نحو انجام می دهند. پدهای سلولزی دارای قدرت جذب آب بالایی بوده و بازدهی بهتری دارند.

محل قرارگیری کولر آبی صنعتی سانتریفیوژی

محل استقرار کولر آبی صنعتی از دیگر نکاتی است که به هنگام خرید کولر باید مورد توجه قرار گیرد. کولرهای آبی سانتریفیوژی از نظر محل دریچه خروجی هوا در دو مدل ساخته شده اند. کولرهای آبی که دریچه خروجی هوای آن در بدنه کولر ویکی از اضلاع آن قرار دارد و کولرهایی که دریچه خروجی در سقف کولر جاسازی شده است. کولرهای آبی با دریچه روی بالا، مناسب برای قرار گیری در پشت پنجره یا بالکن می باشند زیرا امکان ورود هوا از هر چهار سمت کولر به داخل آن وجود داشته و جریان هوا بهتر انجام می گیرد. همچنین امکان کانال کشی در این محل راحت صورت می گیرد. کولرهای آبی با دریچه خروجی روی بدنه بیشتر برای قرار گیری در پشت بام مناسب می باشد.

راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی

توجه به برند کولر آبی صنعتی

امروزه در خرید لوازم و تجهیزات، برندهای معتبر بازار مصرف حرف اول را در انتخاب شدن، می زنند.  اطلاع از برندهای معتبر با انجام تحقیق در سایت های اینترنتی میسر می گردد. شرکت های سازنده معتبر کولرهای آبی صنعتی، از قطعات و متریال های باکیفیت در ساخت تجهیزات خود استفاده می نمایند تا اعتبار خود را در بین مشتریان حفظ نمایند.

این شرکت ها اطلاعات لازم در مورد محصول تولیدی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. خریداران می توانند با دقت نظر در مورد نوع موتور به کاررفته در کولر آبی، جنس بدنه، شکل ظاهری کولر، ضخامت بدنه کولر، میزان مصرف انرژی و تطابق اطلاعات درج شده روی محصول، بهترین دستگاه را انتخاب نمایند. راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی به منظور تسهیل انتخاب هم از طریق این مقاله و هم با تماس با کارشناسان خبره هیمورا ارائه میگردد.

میزان مصرف انرژی کولر آبی صنعتی 

هزینه های انرژی یکی از عمده هزینه های واحدهای صنعتی می باشد که همیشه مورد توجه کارفریان می باشد. در خرید و تهیه کولر آبی از نکات مهم، میزان مصرف انرژی آن می باشد که هرچقدر این میزان کمتر باشد سبب کاهش هزینه های سرمایشی سالن ها می گردد. در بسیاری از تجهیزات سرمایشی میزان مصرف انرژی کولرهای آبی به صورت برچسب های مصرف انرژی روی آن درج گردیده است که انتخاب برچسب نوع A و B بهترین می باشد.

وجود سیستم های کنترل و نظارت در کولرهای آبی صنعتی سانتریفیوژی : برای تحت نظر داشتن عملکرد هر دستگاهی باید سیستم های کنترلی روی آن وجود داشته باشد. وجود این سیستم ها سبب استفاده بهینه از دستگاه و افزایش طول عمر آن می گردد. کنترل دما و میزان آن می تواند در عملکرد دستگاه و بازدهی آن تاثیر بسزایی داشته باشد. برخی شرکت ها کولرهای آبی را مجهز به سیستم اتوماسیون نموده و یا مطابق خواست مشتری برخی امکانات ویژه برای کولرها در نظر می گیرند.

راهنمای خرید کولر آبی سانتریفیوژی

داشتن استاندارد و تاییدیه های لازم

وجود استاندارد محصول، نشان دهنده کیفیت بالای محصول و تحت کنترل بودن آن توسط سازمان ها و ادارات مربوطه می باشد. امروزه کلیه خریداران به دنبال محصولات دارای استاندارد می باشند که مزیتی اصلی برای مصرف کننده می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت های معتبر و برندهای معروف بازار، برای تضمین کیفیت محصولات تولید شده خود، آنها را به صورت گارانتی دار ارائه نموده و خدمات پس از فروش را برای رضایت مشتریان در نظر می گیرند.

برای مشاهده کولر های آبی هیمورا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *