چطور با تولید عرقیات گیاهی، یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید؟

چطور با تولید عرقیات گیاهی، یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید؟ دیدگاه بگذارید

چطور با تولید عرقیات گیاهی، یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنید؟

در این مقاله شما را با یک کسب و کار کوچک، اما پردرآمد آشنا می کنیم که ریسک کمتری دارد. برای انجام این کار به سرمایه گذاری بالا نیاز نیست و برعکس سایر مشاغل، دردسرهای مدیریتی و پرداخت مالیات را ندارد. همانطور که می دانید کشور ما مکان مناسبی برای رویش گونه های مختلف گیاهان معطر و دارویی است. بیشتر گیاهان حالت خود رو دارند و برخی دیگر بصورت پرورشی کشت می شوند. برخی گیاهان خواص درمانی بالایی داشته و در آنها مقدار زیادی رایحه مفید و معطر نهفته است. پس می توان با روش های مختلف عصاره موجود در گیاهان را از آنها جدا کرد. ولی جهت این کار چه دستگاهی می تواند مناسب باشد، در ادامه در مورد کسب درآمد از عرقیات گیاهی بحث خواهیم کرد.

اگر یادتان باشد در گذشته برای تولید عرق گیاهی از دیگ های قدیمی یا نی قازان استفاده می شد که سختی های زیادی در پی داشت. برای تولید عرق با روش های سنتی، وقت زیادی را صرف می کردیم و البته آب زیادی مصرف می شد. امروزه عرق گیرهای مدرن، جای روش های قدیمی را گرفته اند و توسط این دستگاه ها به راحتی می تونید از انواع گیاهان دارویی عرق بگیرید. شرکت هیمورا جزو برترین طراح و تولید کننده انواع عرق گیر و دستگاه تقطیر در کشور است، شما بواسطه عرق گیرهای هیمورا می تونید یک کسب و کار خانگی راه بندازید و درآمد خودتان را ارتقا دهید.

در بین ایرانیان استفاده از مواد خوراکی طبیعی، امری بسیار با اهمیت است، در واقع عرقیات گیاهی مایعاتی برگرفته از دل طبیعت هستند که فواید زیادی برای بدن دارند. امروزه طبیبان طب سنتی، به مراجعه کنندگان توصیه می کنند از عرقیات گیاهی برای درمان بیماری های پوستی، کبد، کلیه، افسردگی، اختلافات هورمونی، اعصاب و روان، چاقی، لاغری، ورم معده و… استفاده کنند.

کسب درآمد از عرقیات گیاهی

کسب درآمد از عرقیات گیاهی

فشار اقتصادی بالا که طی سال های اخیر بر خانواده های ایرانی حاکم است، سبب شده بیشتر افراد به کسب و کارهای خانگی روی آورند؛ از سوی دیگر افزایش سطح آگاهی مردم از عوارض داروهای شیمیایی، باعث شده استقبال بی نظیری از عرقیات گیاهی بعمل آید و فروش این محصولات راحت تر گردد.

با تهیه یک دستگاه عرق گیر هیمورا می توانید از انواع گیاهان که حاوی عصاره مفید هستند، عرق بکشید. البته امکان تولید گلاب ناب با این دستگاه نیز وجود دارد. اگر یک نگاه به دور و اطرافتان بندازید، متوجه می شوید بیشتر افراد برای خرید عرقیات گیاهی باکیفیت به عطاری ها رجوع می کنند، پس با اینکه شاهد استقبال بی نظیر از سوی عموم هستید، چرا شما تولید کننده عرقیات گیاهی و گلاب نباشید؟

بعد از تولید عرقیات می توانید آنها را داخل بطری های مختلف (یک لیتری، دو لیتری و …) بریزید و آنها را بصورت کاملاً بهداشتی برای فروش آماده کنید.

با تولید عرق مرغوب، مشتریان دائمی داشته باش!

می توانید عرقیات گیاهی را بصورت عمده به عطاری ها بفروشید تا سود بالایی بدست آورید و از این طریق محصولات خود را نیز به بازار معرفی می کنید.

شما با داشتن یک دستگاه عرق گیر استاندارد و بهداشتی می تونید عرقیاتی خالص و شفاف تولید کنید. توجه کنید که هر چه کیفیت عرق تولیدی بالا باشد، از دور و اطراف افراد زیادی خواهان همکاری با شما خواهند بود. بگونه ای که اگر محصولات تولیدی توسط طبیبان طب سنتی تایید شوند، به راحتی می تونید با این  دسته از افراد یک همکاری طولانی مدت را شروع کنید و روز به روز شاهد پیشرفت روز افزون خود در این زمینه باشید.

همانطور که می دونید بسیاری از عرقیات مثل عرق نعناع، بیدمشک، بهار نارنج و …  را می توان برای تهیه شربت و یا طبخ غذا استفاده کرد؛ پس  شما می تونید با فروشگاه های زنجیره ای نیز همکاری داشته باشید.

با یک دستگاه عرق گیر می تونی گلاب ناب تولید کنی و آن را به رستوران ها عرضه کنی، تا از آن برای تهیه برخی غذاها از جمله فرنی، ته چین ها، شیر برنج، پلو عطری، شعله زرد و … استفاده کنند. این دسته از غذاها در مناسبات و ایام ویژه تهیه می شوند؛ بنابراین اگر زمانبندی مناسبی داشته باشید می تونید محصولات تولیدی را آماده نموده و به رستوران ها عرضه کنید.

عرقیات و گلاب تولیدی را می توان به مغازه ها و سوپرمارکت ها فروخت؛ شاید میزان فروش در ابتدا اندک بنظر برسد، اما اگر روی هم رفته حساب کنید به سود بالایی خواهید رسید. خانم های خانه دار می توانند محصولات تولیدی را در پارک های بانوان، باشگاه ها، آموزشگاه ها بین افراد پخش کنند.

عرق گیر کندانسور برقی و آبی برای شروع کسب و کار در تهران

جمع بندی کلی

تولید عرقیات گیاهی در کشور ما، کاری مناسب برای کسب درآمد است، افراد خانه دار می توانند با تولید این محصولات، بدون دردسر درآمدزایی کنند. امروزه افراد شاغل نیز بخاطر شرایط نامناسب اقتصادی تحت فشار قرار گرفته و به شغل دوم نیاز دارند. پس با خرید یک دستگاه عرق گیر هیمورا، می توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری بالا درآمد خود را ارتقا دهید. با این دستگاه می توانید گلاب خالص و الکل 60  درصد هم تولید کنید. پس در این شرایط حساس که ویروس کرونا شیوع دارد و استفاده از الکل جهت ضدعفونی کردن دست ها، سطوح و … ضروری است، می توانید الکل (60 درصد) نیز تولید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *