تحلیل بازار پرسود دستگاه عرق گیر در تهران

تحلیل بازار پرسود دستگاه عرق گیر در تهران 14

دستگاه عرق گیر یکی از تجهیزاتی است که امروزه می‌تواند منبع درآمدی مناسبی برای اقشار مختلف جامعه باشد. با هم قصد تحلیل موضوع استفاده از دستگاه عرق گیر در تهران داریم. کار عرق گیری از دیرباز ریشه در فرهنگ و هنر ما ایرانیان داشته است. بازیابی این سنت دیرینه در شهری مثل تهران با آن همه تنوع شغلی موضوعی است که در این متن آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

مسلما قدم اول برای ورود به هر زمینه شغلی، تحقیق جامع در مورد نیازهای آن جامعه و توجه به موضوع عرضه و تقاضاست. به همین دلیل نگاهی به بازار کسب درآمدی با دستگاه عرق گیر در تهران داشته و آن را با هم تحلیل خواهیم کرد. البته هر فرصت شغلی برای شروعی قدرتمندانه، نیاز به استفاده از بهترین دستگاه‌ها را دارد. دستگاه‌هایی که کاملا مبتنی بر نیاز خریدار تولید شده باشند.

به همین دلیل گذری هم به نمونه‌های حال حاضر دستگاه عرق گیر در تهران خواهیم داشت. اصلا چرا باید بین این همه دستگاه و این همه زمینه کاری، عرق گیر داشته باشیم آن هم در شهری مثل تهران!!! با ما همراه باشید.

مقدمه

از قدیم گفته‌اند که “تب تند زود عرق می‌کنه”. اگر شتاب زده و از روی هیجان، کاری را شروع کنید محکوم به شکست خواهید بود. ولی اجازه دهید همین جا، این ضرب المثل را رد کنیم. اتفاقا عرق گیری کاری است که باید در آن عجله کرد. خوب خواهید پرسید چرا!!!

با این بحران اقتصادی که کشور ایران درگیر آن شده است و همه به دنبال کاری پرسود و زودبازده هستند، عرق گیری یک فرصت استثنایی است. می‌خواهیم این فرصت را برای شما ساده تر کنیم. اما بهتر است ابتدا بدانید که اصلا در کار عرق گیری با چه چیزی سر و کار داریم؟

عرق گیر هیمورا بیشتر بخوانید: دستگاه تقطیر 1500 لیتری هیمورا

در گلاب گیری صنعتی ایمن بودن، استحکام ساختاری و دوام بالا یکی از مهم ترین معیار خرید گلاب گیرهای صنعتی می باشد که هیمورا با درک تمام شرایط محصولی در توان بالا تهیه و عرضه می کند برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دستگاه عرق گیر و بازگشت دوباره به طبیعت

دستگاه عرق گیر یعنی آشتی دوباره با طبیعت. یعنی استفاده از فواید بی شمار در آن. با این دستگاه می‌توانید در یک چشم به هم زدن اسرار نهفته در دل گل‌ها و گیاهان را آشکار کنید. اما چگونه؟

عرق گیر، دستگاهی است که طی آن می‌توانید عطر و رایحه موجود در گل‌ها و گیاهان را به روشی کاملا پاک و بهداشتی خارج کنید. ماده نهایی کاملا ماهیت خوراکی و درمانی دارد و می‌تواند مناسب هر جامعه‌ای حتی مدرنیته و صنعتی باشد.

در بحبوحه استفاده از داروهای شیمیایی که نه تنها عوارض جانبی دارند که امروزه قیمت آن‌ها هم سر به فلک کشیده شده است؛ همه به دنبال راهکارهای موثر درمانی و البته طبیعی هستند.

به همین دلیل انتخاب و خرید یک دستگاه عرق گیر مناسب می‌تواند حلال این موضوع باشد. خوب این دستگاه مناسب، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

چرا یک دستگاه عرق گیر نیاز امروز جوامع شهری است؟

امروزه سبک زندگی سالم کاملا فراموش شده است. این را از غذاهای فست فودی و شرایط زندگی پرتنش و استرس زای جوامع شهری کاملا می‌توان دریافت. خوب فرض کنید در شهری مثل تهران که همه روزه افراد با انواع مشکلات بزرگ و کوچک دست و پنجه نرم می‌کنند. ترافیک وحشتناک، هوای بسیار آلوده و کلی دغدغه و مشکلات دیگر که می‌توانند اعصاب و روان هر فرد سالمی را تحت تاثیر قرار دهد.

به نظر شما راه‌حل برون رفت از چنین شرایطی چیست؟

آیا وقت آن رسیده که سبک زندگی خود را تغییر دهیم و یا به محلی آرام و بی استرس نقل مکان کنیم. خیلی از افراد به دنبال راهکارهای درمانی کوتاه مدت هستند که شاید هم بسیار موثر باشد. ولی هیچکدام آن‌ها نمی‌تواند به خوبی استفاده از عرقیجات گیاهی باشد.

امروزه عرقیات گیاهی به عنوان یک نیاز اساسی در جوامع شهری شناخته می‌شود که به افراد امکان می‌دهد در میان چالش‌های شهری، لحظات آرامش و سلامتی را تجربه کنند. اما بیایید ببینیم که که عرقیات گیاهی چه خواص طبیعی دارند که می‌تواند به درد ساکنین جوامع شهری بخورد؟

عرق گیر کندانسور برقی و آبی برای شروع کسب و کار در تهران

دستگاه عرق گیر و عرقیات گیاهی، راهی برای سبک ‌زندگی بهتر

شاید با خواص عرقیجات گیاهی آشنایی داشته باشید. ترکیباتی کاملا موثر که می‌تواند درمان بسیاری از بیماری‌ها باشد. از جمله عرقیاتی که با یک دستگاه عرق گیر می‌توان به آن دست یافت عبارتند از:

دستگاه عرق گیری از گیاهان
  • پونه
  • نعنا
  • شوید
  • بابونه
  • رازیانه
  • کاسنی
  • آویشن
  • شاطره
  • بیدمشک
  • بادرنجبویه

هر کدام از این محصولات، دنیایی از خواص ضد باکتریایی را در دل خود جای داده‌اند. موادی با شگفتی‌های درمانی مانند تسکین دهنده درد، التیام بخش بیماری‌های عفونی به خصوص تنفسی، کاهش دهنده اضطراب و استرس، موثر در رفع سوء هاضمه، درمان بیماری‌های گوارشی و بسیاری موارد دیگر.

تک تک فواید درمانی، می‌تواند در حل بسیاری‌ از بیماری‌ها و معضلات شایع شهرها و جوامع بسیار شلوغ از جمله شهر تهران بسیار کارگشا باشد.

نکته‌ای که وجود دارد، دستگاه عرق گیر می‌تواند از تمام گیاهان دارویی موجود در طبیعت، مواد موثره آن‌ها را جدا کند و شما نیازی به خرید دستگاه اختصاصی آن‌ها را ندارید. حتی با توضیحاتی که بعدا ارائه می‌شود، می‌توانید این دستگاه‌ها را به صورت کاملا راحت و بی دردسر و تحت هر شرایط و در هر مکانی استفاده نمایید. دقیقا همان چیزی که نیاز محیط‌های بسته خانگی و زندگی داخل فضاهای کوچک آپارتمانی است!!!

ساده و به سبک آپارتمانی همانند دستگاه عرق گیر برقی

هر موقع صحبت از دستگاه عرق گیر می‌شود، همه نگاه‌ها به سمت دیگ و نیچه و یا همان نی قازان خودمان می‌رود. جایی که شما مجبور بودید کلی از روز را صرف عرق گیری کنید. از بساط چیدن وسایل که چقدر زمان می‌برد تا مصرف آب بسیار زیاد و چند نفر که باید تا پایان کار عرق گیری کاملا مواظب این وسایل می‌بودند تا مبادا اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد. حتی باید محلی جداگانه مثل حیاط و یا زیرزمین خانه را به این کار اختصاص می‌دادید.

از همه این موضوعات که بگذریم عرق گیری الان به یک کار علمی و هنری تبدیل شده است. امروزه شما می‌توانید دستگاه‌های عرق گیری را بدون دردسر و معطلی همانند یک دستگاه برقی ساده در آشپزخانه استفاده کنید. شاید تعجب کنید، ولی این موضوع واقعیت دارد.

اگر نگاهی به تمامی دستگاه‌های عرق گیری چه سنتی و چه مدرن بیاندازیم، آب، اصلی ترین ماده جهت استحصال عرقیجات است.

در حال حاضر تغییرات جالبی در روش‌های قدیمی عرق گیری صورت گرفته که یکی از نمونه‌های آن جداسازی کامل قسمت پخت و قسمت سرمایشی از هم بوده است. این دستگاه‌ها امروزه با نام “عرق گیر با کندانسور برقی” شناخته می‌شوند.

از جمله بهترین ویژگی‌های این دستگاه‌ها، حذف عملیات سرمایشی با استفاده از آب است. حذف آب هم یعنی نبود لوله‌کشی آب سرد و در نتیجه اتصالات کمتر. در این تجهیزات بدون نیاز به آب و تنها با اتصال کندانسور به برق می‌توان عمل عرق گیری را در داخل خانه انجام داد. بدین ترتیب امکان استفاده دستگاه عرق گیر داخل واحدهای آپارتمانی که معمولا از کمبود فضا رنج می‌برند، فراهم خواهد بود و چه چیزی از این بهتر آن هم برای افراد ساکن شهر بزرگی مانند تهران.

ساده و به سبک آپارتمانی همانند دستگاه عرق گیر برقی در تهران

آیا با دستگاه عرق گیر می‌توان در شهر تهران، کسب و کار به راه انداخت؟

تا اینجا فهمیدید که با دستگاه‌های عرق گیری خانگی، قابلیت استحصال گلاب و انواع عرقیجات داخل منازل وجود دارد، آن هم بدون کوچکترین زحمت و با صرف کمترین انرژی و مصرف آب. اما این دستگاه‌ها تنها برای مصارف شخصی مناسب هستند.

حال بهتر است بدانید که ظرفیت‌های کارگاهی از دستگاه‌های عرق گیری تولید شده‌اند که کندانسور آن‌ها از نوع آبی است. مواد خروجی از این دستگاه‌ها معمولا کیفیت بالاتری نسبت به مدل قبلی دارند و می‌توانند برای ورود به کسب و کار کوچک تولید گلاب و عرقیجات، گزینه مناسبی باشند.

البته گزینه بسیار مناسب تری هم وجود دارد!!! امروزه تجهیزات صنعتی عرق گیری در ظرفیت‌های 200 لیتر تا چند هزار لیتر نیز تولید شده‌اند که هم میزان خروجی و هم سرعت انجام فرآیند در آن‌ها، بسیار بالاست. نمونه این تجهیزات، دستگاه‌های عرق گیر صنعتی در 2 مدل‌ “سیستم غرق آبی” و “سیستم تزریق بخار” هستند.

طبق آمارها، تراکم جمعیتی شهر تهران 20 برابر کل کشور است. کاملا واضح است که نیاز این شهر به تولید و مصرف عرقیجات، بالاترین میزان را در کشور خواهد داشت.

اما سوالاتی در این زمینه مطرح می‌شود؛ از جمله اینکه، کدام نوع از عرقیجات برای شروع کار مناسب هستند؟ کدام مدل از دستگاه‌های عرق گیری صنعتی بهترین گزینه برای شروع کار باشند؟

در جواب سوال اول بهتر است، ابتدا تحقیق جامعی در مورد نیازهای روز جامعه به انواع عرقیجات داشته باشید. به عنوان مثال بررسی کنید که در شهر تهران، چه نوع عرقیجاتی بیشترین مصرف را دارند. کشور ایران مهد رویش انواع گیاهان دارویی است؛ بنابراین مشکلی از جهت تامین مواد اولیه وجود نخواهد داشت. تنها کافی است که از بازار فروش عرقیجات، اطلاع کافی را داشته و سپس اقدام به شروع کسب و کار عرق گیری کنید.

می‌رسیم به جواب سوال بعدی. برای پاسخ به این سوال ابتدا باید توضیح مختصری در مورد کارایی و کیفیت تجهیزات عرق گیری صنعتی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

خرید عرق گیر غرقابی هیمورا

نمونه‌هایی از عرق گیرهای صنعتی حال حاضر در کشور را بیشتر بشناسید

برای شروع کار عرق گیری در هر نقطه‌ای از ایران از جمله تهران، شما نیاز به شناخت تجهیزات و آشنایی با نحوه عملکرد آن‌ها دارید. پیشتر اشاره شد که دستگاه‌های عرق گیری مبتنی بر فرآیند تقطیر عمل می‌کنند. این قاعده در مورد دستگاه‌های صنعتی هم صادق است؛ ولی بحث مهم در مورد نوع فرآیند تقطیر است.

در حال حاضر عملیات‌های “تقطیر با آب” و “تقطیر با بخار آب” اساس ساخت دستگاه‌های صنعتی حوزه عرق گیری بوده است که با هم به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

  1. تقطیر با آب نقطه اتصال به تمام عرقیجات گیاهی

روشی سنتی که تقریبا امروزه در تمام واحدهای بزرگ تولید عرقیجات کاربرد دارد. در این روش، مواد اولیه (گل یا گیاه) به همراه آب داخل مخزنی تحت حرارت قرار می‌گیرند. این حرارت می‌تواند، مواد موجود در مواد اولیه را به شکل بخارات معطر جدا کرده و وارد قسمتی به نام کندانسور کند.

در این قسمت، عمل تبرید بخارات در اثر مجاورت با آب سرد انجام شده و نهایتا از خروجی کندانسور به صورت گلاب یا عرق گیاهی قابل حصول خواهند بود.

  1. تقطیر با بخار کلید طلایی تولید بهترین عرقیجات گیاهی

امروزه روش تعمیم یافته‌ای از فرآیند تقطیر نیز وجود دارد. در این روش، مواد اولیه را به جای خسیاندن در آب، با استفاده از بخارات آب، تقطیر می‌کنند. به عبارت بهتر، داخل واحدی به نام دیگ بخار، آب به دمای جوش رسیده و به صورت بخار به داخل مخزن پخت تزریق می‌شوند.

داخل مخزن پخت، تنها گل یا گیاه ریخته شده است که در اثر تزریق این بخارات، به مرحله تقطیر خواهند رسید. این بخارات داغ دلیل اصلی استخراج مواد حاوی عطر و عصاره گل‌ها و گیاهان هستند. در ادامه بعد از به اصطلاح “بخار پز شدن گیاهان”، مواد تقطیری آن‌ها به شکل بخار وارد کندانسور می‌شوند.

اما نکته مهمی که وجود دارد، این بخارات پس از سرد شدن، دو فاز و ماهیت کاملا مجزا خواهند داشت. شما طی این روش می‌توانید علاوه بر تولید عرقیجات، همزمان به موادی با ارزش بسیار بالاتر به نام “اسانس‌های روغنی” دست پیدا کنید. به همین دلیل در انتهای این فرآیند، باید سیستم جداسازی عرق و اسانس وجود داشته باشد.

در این روش به دلیل استفاده از بخارات داغ به جای آب، کیفیت مواد استحصالی بسیار بالا خواهد بود. چرا که تماس با آب، شرایط هیدرولیز و تخریب ساختار مواد اولیه را فراهم می‌کند.

عرق گیر هیمورا بیشتر بخوانید: دستگاه اسانس گیر نوع دوم 100 لیتری هیمورا

تفاوت اساسی اسانس گیر هیمورا استفاده از شیر تخلیه عرق برای تخلیه کامل و دارای سیستم خنک کننده آب گرم مدرن و با دوام ، برای اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه اسانس گیری هیمورا بیشتر بخوانید.

آب یکی از دلایلی است که شاید تهرانی‌ها به خاطر آن کمتر سراغ عرق گیرهای صنعتی بروند

با توجه به مباحث محدودیت‌های آبی که در کلان شهرهایی مانند تهران وجود دارد، این موضوع مطرح است که آیا عرق گیرهای صنعتی، مصرف آب بالایی دارند یا نه؟ در صورت مثبت بودن پاسخ، چه راه‌حل‌هایی برای این موضوع باید در نظر گرفته شود؟

خوب بله برای یک واحد عرق گیری صنعتی، یکی از مهمترین پیش نیازها، تامین آب مصرفی است. این آب می‌تواند هم برای مصارف بهداشتی کارگران یک واحد تولیدی و هم جهت شستشوی دستگاه‌ها پس از اتمام فرآیند عرق گیری باشد. از همه مهمتر جهت انجام فرآیند تقطیر نیز به طور مستقیم (روش غرق آبی) و غیر مستقیم (روش تزریق بخار) به آب نیاز است. البته یکی دیگر از موارد استفاده آب، در مرحله تبرید بخارات است که باید فکری به حال این موضوعات اندیشیده شود.

در این راستا جهت کاهش مصرف آب عرق گیرهای صنعتی، تمهیداتی در نظر گرفته شده که نمونه آن‌ها استفاده از سیستم تزریق آب سرد در کنار کندانسور دستگاه است. این منبع تزریقی، “کولینگ تاور” نام دارد.

کولینگ تاور را باید سیستم اقتصاد آبی دستگاه‌های عرق گیری دانست. این تجهیزات به کندانسورهای آبی متصل می‌شوند و می‌توانند آب سرد لازم برای تبرید بخارات را تا انتهای فرآیند تامین کنند. اما موضوع مهم در استفاده این دستگاه‌ها، صرفه جویی در مصرف آب است. این سیستم‌ها می‌توانند در کنار کندانسور، آب را داخل یک مدار بسته به گردش درآورده و کاملا نیاز به مصرف آب تازه را حذف کنند.

چرایی استفاده از عرق گیری صنعتی هیمورا در تهران

خرید دستگاه یکی از مهم‌ترین مراحل شروع کسب و کار

تا بدین جا تعدادی از نکات و اطلاعات مهم در خصوص استفاده از دستگاه عرق گیر در تهران ارائه شد. اما از همه چیز مهمتر انتخاب و خرید یک دستگاه عرق گیر مناسب با کیفیت ساخت برتر است. حال می‌خواهیم ببینیم آیا گروه‌ها و مجموعه‌های تولیدی این دستگاه‌ها داخل کشور وجود دارد یا نه؟

بله. با افتخار می‌خواهیم یکی از گروه‌های برتر تولید کننده دستگاه‌های عرق گیری یعنی گروه صنعتی هیمورا را به شما معرفی کنیم. هیمورا توانسته است در طول بیش از یک دهه فعالیت، انواع دستگاه‌های مرتبط با صنعت تولید گلاب و عرقیجات را به مرحله ساخت برساند.

مزایای دستگاه عرقگیر شاطره هیمورا

این تولیدات عبارتند از:

  • تجهیزات تقطیر و عرق گیر خانگی و صنعتی
  • عرق گیرها و اسانس گیرهای صنعتی
  • دستگاه‌های تقطیر الکل صنعتی
  • دستگاه‌های پاستوریزاتور عرقیجات گیاهی

نکته مهم دیگر در مورد هیمورا، توانایی ساخت دستگاه‌ها در انواع ظرفیت‌ها و نیز براساس سفارش مشتری است.

هیمورا امکان مشاوره رایگان جهت راهنمایی تخصصی در مورد دستگاه‌ها را فراهم کرده است. گارانتی و خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه‌های ساخت هیمورا نمونه دیگری از تعهدات این مجموعه در قبال خرید مشتریان است.

شرایط ارسال دستگاه پس از خرید به تمامی نقاط کشور از جمله تهران نیز وجود دارد. در کنار آن هیمورا، نصاب‌ها و تکنسین‌های حرفه‌ای نیز در اختیار دارد که می‌توانند جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های صنعتی به سراسر کشور اعزام شود.

پس اگر درصدد تاسیس یک واحد تولیدی عرقیجات در شهر خود هستید و یا می‌خواهید عرق گیر مناسب برای مصارف شخصی تهیه نمایید، می‌‌توانید روی هیمورا حساب جداگانه‌ای باز کنید.

سوالات متداول

در زیر تعدادی از سوالات پرتکرار مشتریان هیمورا مطرح شده است. در این قسمت قصد داریم این سوالات و پاسخ‌های مربوطه را در اختیار شما قرار دهیم. هر چند برای شروع یک کار صنعتی در این زمینه نیاز به تحقیق و بررسی بسیاری است؛ اما گاهی سوالات مهمی نیز وجود دارد که پاسخ به آن‌ها می‌تواند اندکی از سختی‌های کار را برطرف کند.

من میخام یک واحد تولیدی اسانس تاسیس کنم، کدامیک از دستگاه‌های شما میتونن به کار من بیان؟

سری دستگاه‌های اسانس گیری هیمورا از تجهیزات موردنیاز شما هستند. داخل متن دستگاه عرق گیر تزریق بخار یا همان “عرق گیر و اسانس گیر نوع اول” خدمت شما معرفی شد. با این دستگاه می‌توانید همزمان عرق گیاهی و اسانس تولید کنید.

اما جهت استفاده حداکثری از اسانس موجود در گیاه، می‌توانید از عرق گیاهی به دست آمده از دستگاه قبلی، بار دیگر اسانس گیری نمایید. برای این کار شما باید “اسانس گیر نوع دوم هیمورا” را در اختیار داشته باشید. این دستگاه قادر است، تمام اسانس موجود در عرقیات گیاهی را طی چندین مرحله تقطیر مداوم، استخراج کند.

من میخام دستگاه عرق گیر خانگی تون رو خریداری کنم، چه ظرفیتی برام مناسبه و دستگاهم باید چه مشخصاتی داشته باشه؟

قابل توجه شما که تنوع ظرفیت عرق گیرهای خانگی هیمورا بالاست. شما می‌توانید این دستگاه‌ها را در مدل‌های بیدونی استیل با کندانسور برقی و در ظرفیت‌های 20 لیتر تا 50 لیتر خرید نمایید. نمونه دیگر از دستگاه‌های خانگی هیمورا، مدل‌های بیدونی آلومینیومی دارای کندانسور برقی هستند که امکان تولید آن‌ها در ظرفیت‌های 20 لیتر تا 200 لیتر وجود دارد.

موضوع مهم در مورد انتخاب ظرفیت مناسب، کاملا به میزان خروجی موردنیاز شما بستگی دارد. البته برای انتخاب دقیق تر می‌توانید موضوع را با متخصصان ما در قسمت فروش و فنی مطرح نمایید.

ظرفیت کولینگ تاور مناسب برای دستگاه‌های عرق گیری صنعتی تون رو برامون میگین؟

هیمورا قدم‌های مهمی در زمینه تولید سیستم‌های کولینگ تاور برداشته است. امروزه این تجهیزات در ظرفیت‌های تبریدی 20 تن تا 500 تن وجود دارد. قابل ذکر است که یک کولینگ تاور 20 تن می‌تواند 3 دستگاه عرق گیر صنعتی تزریق بخار با ظرفیت 1000 لیتر را پشتیبانی کند.

خالی از لطف نیست بدانید که هیمورا برای واحدهای بزرگ صنعتی تولید اسانس و عرقیجات، از “کولینگ تاورهای صنعتی سه فاز آکسیال نوع فایبرگلاس” استفاده می‌کند. ورود این سیستم‌ها، بهره وری بالای صنعت عرق گیری را به همراه داشته است.

دستگاه عرق گیر یکی از تجهیزات اختصاصی برای تولید عرقیجات گیاهی و گلاب است. با این دستگاه می‌توانید عمل تقطیر انواع گل و گیاهان دارویی را انجام داده و عطر و عصاره آن‌ها را به دست آورید. امروزه این تجهیزات با تولید در نمونه‌های خانگی و صنعتی، کمک فزاینده‌ای به رشد طب سنتی و نیز تولید مواد خوراکی طبیعی کرده‌اند.
موضوع مورد بحث این مقاله در مورد کارایی و استفاده دستگاه عرق گیر در تهران بود. لذا سعی داشتیم تا نگاهی به تاثیر این دستگاه در بهبود شرایط کاری در شهر تهران داشته باشیم. همچنین مواردی در خصوص قابلیت استفاده این دستگاه‌ها ذکر شد.
در پایان اگر سوالی یا نکته خاصی در مورد طرز کار دستگاه‌ها، نحوه خرید و استفاده آن‌ها داشته باشید، می‌توانید آن را در قسمت نظرات از ما جویا شوید. البته پاسخ سوالات خود را به صورت تلفنی نیز می‌توانید از همکاران بخش فروش ما دریافت نمایید. این افراد می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما مشتریان محترم باشند.

mr.shaykhlar

سجاد شیخلر

تحصیل در رشته مکانیک سیالات و فارغ التحصیلی در این رشته یکی از رویاهام بود. علاقه مندی بیش از اندازه من به این رشته باعث شد تا در این حوزه مطالعات متعددی داشته باشم؛ صنایع ماشین سازی هیمورا بستری برای ارائه دانشم که حاصل سال ها مطالعه است رو فراهم کرد.

نوشته های من

14 Comments

  1. سلام و وقت بخیر
    قصد خرید دستگاه عرق گیر در تهران رو دارم و میخام باهاش یک واحد کوچیک تولید عرقیجات راه بندازم به نظرتون از چه ظرفیتی باید شروع کنم؟

    وحید ابراهیمی
    1. سلام وقت شمام بخیر. خوب ببینید دوست عزیز ظرفیت مناسب برای شروع کار عرق گیری برای یک کارگاه کوچیک میتونه از 100 لیتر به بالا بشه. انتخاب ظرفیت دقیق تر به میزان تولید موردنظر شما بستگی داره. البته در این مورد میتونین از راهنمایی‌های کارشناسان فنی هیمورا استفاده کنین.

  2. با سلام و خسته نباشین
    چجوری میتونم دستگاه عرق گیر شما رو در تهران خریداری کنم ؟

    مائده ولی زاد
    1. ممنون از سوال خوبی که پرسیدید
      گروه صنعتی هیمورا در کنار تولید انواع دستگاه‌های عرق گیری خانگی و صنعتی، امکان ارسال دستگاه به سرتاسر کشور از جمله تهران رو نیز فراهم کرده است.

  3. برای شروع کسب و کار با دستگاه عرق گیری در تهران حدودا چقدر سرمایه لازم است؟

    1. سلام و عرض ادب. سپاس از همراهی شما. دوست عزیز توجه کنید که هیمورا تولید کننده دستگاه های عرق گیری است و تنها می‌تواند قیمت دستگاه‌های تولیدی خود را به اطلاع شما برساند و برای این کار هم می‌توانید با کارشناسان فروش هیمورا تماس گرفته و در جریان آخرین قیمت دستگاه‌ها قرار بگیرید.

  4. بنده ساکن تهران هستم، آیا با دستگاه عرق گیری میشه تولید الکل نیز انجام داد؟

    بهرام توحیدی
    1. سلام و عرض ادب. سپاس از همراهی شما. دوست عزیز توجه کنید که تولید الکل صنعتی نیاز به استفاده از تجهیزات اختصاصی مجهز به برج تقطیر دارد که البته هیمورا این تجهیزات را در نمونه‌های سایت گلس دار طراحی و تولید میکند. دستگاه‌های عرق گیری در حالت پیش فرض مختص تولید گلاب و عرقیجات گیاهی هستند. البته با اضافه کردن برخی قطعات خاص به آن ها، امکان تولید الکل نیز وجود خواهد داشت.

  5. ببخشید من از افراد ساکن تهران هستم و میخام دستگاه عرق گیر شما رو خرید کنم. میشه در مورد میزان خروجی این دستگاه‌ها توضیح بدین؟

    قادر حسینی
    1. سلام و عرض ادب. سپاس از همراهی شما. خوب ببینید میزان خروجی مورد انتظار به گنجایش مخزن دستگاه وابسته است. با بالارفتن حجم مخزن، میزان خروجی هم افزایش می‌یابد. دستگاه های عرق گیری با ظرفیت 30 لیتری، در یک ساعت تولید 2 تا 3 لیتر عرق گیاهی می‌کنند. یا دستگاه عرق گیری 100 لیتری چیزی در حدود 4 تا 5 لیتر عرق گیاهی در یک ساعت تولید میکنند.

  6. ببخشید با خرید دستگاه عرق گیر برقی در تهران میشه، کسب و کار عرق گیری راه انداخت؟

    سرویس میمنت
    1. سلام و عرض ادب
      سپاس از همراهی شما با هیمورا
      این دستگاه‌ها مناسب تولید عرقیات برای مصرف خانگی هستند. شاید برخی افراد از آن برای فروش به عطاری ها و سایر مغازه های فروش عرقیات گیاهی استفاده کنند. اما در حالت کلی برای ورود جدی تر به این عرصه می‌توانید از دستگاههای عرق گیر صنعتی استفاده کنید.

  7. با سلام میخام دستگاه عرق گیر برقی در تهران استفاده کنم، آیا مصرف برق این دستگاه‌ها بالاست؟

    راحله عباسی
    1. سلام و عرض ادب
      سپاس از همراهی شما
      عرق گیرهای برقی ضمن داشتن مصرف آب کمتر، مصرف برق بسیار پایینی هم دارند. توجه داشته باشید که این تجهیزات تنها جهت به حرکت درآوردن فن خود به برق نیاز دارند و به راحتی با برق تکفاز راه اندازی میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *