فروش عرق گیر خانگی باکیفیت: آخرین اطلاعات درباره نحوه خرید

فروش عرق گیر خانگی باکیفیت: آخرین اطلاعات درباره نحوه خرید دیدگاه بگذارید

فروش عرق گیر خانگی با کیفیت بالا موضوعی است که در این صفحه به آن پرداخته خواهد شد. سایت‌های بسیاری در زمینه فروش عرق گیر خانگی فعالیت دارند که شما می‌توانید برای خرید دستگاه به آن مراجعه کنید. اما مورد بسیار مهم ارائه اطلاعات مفید در خصوص عرق گیرها و نحوه کاربرد آن‌هاست. عرق گیر دستگاهی است که با آن می‌توانید بدون دردسرهای همیشگی، با سرعت بالا و به صورت کاملا بهداشتی، مواد مفید موجود در گیاهان را خارج کنید. در این متن قصد داریم که نمونه‌های خانگی این دستگاه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

فروش عرق گیر خانگی به انواع واحدهای مسکونی و کارگاهی بسیار کوچک، وجود تنوع بالایی از دستگاه‌ها را می‌طلبد. دستگاه‌هایی که بتوانند قابلیت استفاده در انواع شرایط و فضاها را داشته باشند.

هیمورا به عنوان یکی از گروه‌های فعال در حوزه ساخت دستگاه‌های عرق گیری، توانسته انواع مدل‌های مختلف عرق گیرها را برای واحدهای خانگی و حتی صنعتی به مرحله تولید برساند. در این راستا می‌خواهیم اطلاعات جامعی از عرق گیرهای خانگی هیمورا و بررسی میزان فروش آن‌ها ارائه دهیم. البته در این بین نگاه کوتاهی هم به قیمت عرق گیر و عوامل موثر بر آن خواهیم داشت. پس با ما همراه باشید تا با جنبه‌های مختلف فروش عرق گیر خانگی هیمورا و مزایای خرید آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

مقدمه

اگر کم و بیش در جریان عمل عرق گیری قرار گرفته باشید، می‌دانید که نتیجه کار کاملا به دستگاه مورد استفاده بستگی دارد. این دستگاه باید بتواند به بهترین شکل، مواد اولیه یعنی گل و گیاه را فرآوری کند. این امر مستلزم استفاده از راهکارهای مناسب و نیز بهترین قطعات جهت دستیابی به بالاترین کیفیت در تولید عرقیجات است.

گروه صنعتی هیمورا با تمرکز بر دانش روز و نیز استفاده از تجربیات متخصصان خود، اقدام به تولید و فروش عرق گیر خانگی و صنعتی در انواع مدل‌ها کرده است. با هم می‌خواهیم به بررسی نمونه‌های خانگی آن‌ها بپردازیم.

عرق گیر هیمورا بیشتر بخوانید: دستگاه تقطیر 1500 لیتری هیمورا

در گلاب گیری صنعتی ایمن بودن، استحکام ساختاری و دوام بالا یکی از مهم ترین معیار خرید گلاب گیرهای صنعتی می باشد که هیمورا با درک تمام شرایط محصولی در توان بالا تهیه و عرضه می کند برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

هیمورا نقطه ابتدایی فروش عرق گیر خانگی

اگر نگاهی به تولیدات گروه صنعتی هیمورا داشته باشیم، متوجه ساخت انواع دستگاه‌های خانگی عرق گیری خواهیم شد. هیمورا یکی از قدیمی ترین گروه‌هایی است که اقدام به تولید و فروش عرق گیر خانگی کرده است. این دستگاه‌ها در ابتدا در مدل‌های دارای مخزن استیل همراه با کندانسور آبی تولید می‌شدند. ولی امروزه شاهد ساخت آن در مخزن‌های آلومینیومی با کندانسور هوایی (برقی) هستیم.

هیمورا نقطه ابتدایی فروش عرق گیر خانگی

 

اما میزان فروش عرق گیر خانگی کدامیک یک از این مدل‌ها می‌تواند بالا باشد؟

قبل از پاسخ به این سوال بهتر است، توضیح مختصری در مورد عملکرد هر کدام از آن‌ها ارائه بدهیم؛ همچنان که می‌دانید مهمترین عامل در تعیین میزان فروش، بررسی میزان کارایی و کیفیت نهایی دستگاه است.

در یک دستگاه عرق گیر خانگی، عمل تقطیر با آب، روش بنیادی برای استخراج عطر و رایحه گل‌ها و گیاهان است. این دستگاه‌ها متشکل از واحدهای پخت و برودتی هستند که در آن ابتدا مواد اولیه داخل محفظه‌ای با نام “دیگ پخت” حرارت داده می‌شوند. توجه کنید که این حرارت با غوطه ور کردن مواد داخل آب انجام خواهد شد.

پس از جوشیدن مواد اولیه داخل آب، بخارات حاوی مواد موثره از آن‌ها جدا و وارد فاز سرمایشی می‌شوند. اما تفاوت ماجرا دقیقا از این مرحله شروع می‌شود. یعنی مرحله‌ای که در آن، بخارات سرد شده و نهایتا به حالت مایع و یا همان عرق گیاهی و یا گلاب تبدیل می‌شوند.

در مدل‌های دارای کندانسور آبی، عمل تبرید بخارات با استفاده از آب سرد انجام می‌شود. این قسمت معمولا به صورت یک لوله استیل طراحی شده که به واحد پخت متصل گردیده است.

اما در مدل‌های دارای کندانسور هوایی قضیه کمی متفاوت است. شما در این نوع کندانسورها دیگر نیازی به آب برای خنک کردن بخارات ندارید. این نوع کندانسورها متشکل از فن و لوله‌های مسی هستند و برای کارکرد خود حتما باید به برق متصل شوند. فن با عملکرد خود، هوای خنک را وارد کندانسور می‌کند. این هوای خنک می‌تواند با بخارات داخل لوله‌های مسی برخورد کرده و با آن تبادل حرارتی انجام دهد. نهایتا بخارات سرد شده به صورت عرق از قسمت خروجی کندانسور قابل استحصال خواهند بود.

خوب کندانسور آبی کلیدی برای استحصال بهترین و باکیفیت ترین نوع عرقیجات است. به همین دلیل فروش دستگاه عرق گیری کندانسور آبی هیمورا، بیشترین میزان را در سال‌های اخیر به خود اختصاص داده است.

عرق گیر کندانسور برقی و آبی برای شروع کسب و کار در تهران

چه مواردی باعث شده که فروش دستگاه عرق گیر خانگی هیمورا بالا باشد؟

تا بدین جا با انواع عرق گیرهای تولیدی هیمورا و نحوه عملکرد و دلایل فروش کلی آن‌ها آشنا شدید. اما مواردی وجود دارد که می‌تواند تعیین کننده فروش عرق گیر خانگی هیمورا باشد. با هم به نقد و تحلیل آن‌ها خواهیم پرداخت.

  1. هیمورا از همان ابتدا، نیاز مشتریان را در نظر گرفته است

یکی از دلایل بالا بودن فروش عرق گیر خانگی هیمورا، توجه به نیازهای مشتریان و برطرف کردن آن‌ها براساس سفارشات آن‌هاست. این رویه تقریبا در تمام دستگاه‌های تولیدی این مجموعه قابل مشاهده است.

به عنوان مثال از قابلیت‌های بسیار مهمی که امکان اضافه کردن آن به عرق گیر دارای کندانسور آبی وجود دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درب شارژ خوراک: با هدف حذف نیاز به باز و بسته کردن مداوم درب اصلی دیگ پخت
  • سوپاپ اطمینان جهت تخلیه فشار داخلی مخزن پخت
  • سیستم همزن مکانیکی: برای جلوگیری از ته گرفتن مواد اولیه در حال پخت داخل مخزن
  • افزودن قطعه‌ای به نام دفلگماتور جهت افزایش خلوص عرق نهایی
  • افزایش تعداد کانال‌های کندانسور آبی: به عنوان مثال در یکی از دستگاه‌ها امکان طراحی کندانسور به صورت 9 کاناله هم وجود دارد که بهبود بالای فرآیند خنک سازی را به همراه دارد
  • امکان تعبیه ترمومتر هم روی مخزن پخت و هم روی کندانسور برای مشاهده لحظه‌ای دما در هر یک از این بخش‌ها

با توجه به موارد ذکر شده، می‌توان گفت که یکی دیگر از دلایل افزایش فروش عرق گیر خانگی کندانسور آبی، میزان بالای قابلیت‌هایی است که می‌تواند برای این دستگاه‌ها لحاظ شود.

  1. هیمورا برای هر ظرفیتی دستگاهی برای تولید دارد

شاید یکی از موارد منتج به فروش عرق گیر خانگی، وجود دستگاهی با ظرفیت مناسب باشد. هیمورا در کنار تنوع مدلی که برای دستگاه‌های تقطیر و عرق گیری خود در نظر گرفته، امکان تولید در ظرفیت‎‌های مختلف را نیز فراهم نموده است.

ظرفیت‌های خانگی عرق گیر هیمورا از 20 لیتر شروع و تا 200 لیتر ادامه پیدا می‌کند. هیمورا تمام محدودیت‌ها را برطرف کرده و این امکان را فراهم کرده است که هر فرد بر اساس نیاز خود و میزان خروجی مورد انتظار، دستگاه مناسب خود را انتخاب کند.

  1. هیمورا تنها به فکر فروش عرق گیر خانگی نیست!!!

احتمالا برخی افراد به دنبال به صرفه ترین راه برای خرید دستگاه عرق گیر خانگی باشند و دستگاه‌های دست دوم را به دلیل قیمت پایین تر ترجیح دهند. اما توصیه ما به این گروه این است که قیمت، تمام آن چیزی نیست که باید به دنبالش بود.

بسیاری از تجهیزات دست دوم، قبلا امتحان خود را پس داده‌اند و چه بسا شاید بارها دچار خرابی شده و تحت تعمیر قرار گرفته‌اند. این تجهیزات عموما کیفیت لازم را برای تولید عرق با خلوص بسیار را ندارند. هیچ تضمینی هم از بابت اینکه دوباره دچار خرابی شوند برای آن‌ها نیست. این را هم در نظر بگیرید که در صورت نیاز به تعمیر، تمام هزینه آن را خود مصرف کننده باید بپردازد. پس تحت چنین شرایطی بهتر نیست از همان ابتدا با کمی هزینه بالاتر به سراغ خرید دستگاه عرق گیر خانگی اصل رفت.

هیمورا همواره در ساخت دستگاه‌های خود، کیفیت برتر در طراحی و ساخت را ملاک کار خود قرار داده است. همچنین جهت اطمینان بخشی به کارکرد دستگاه‌های خود برای آن‌ها گارانتی و خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته است. این موارد نیز می‌تواند دلیلی برای افزایش فروش عرق گیر خریداری شده از هیمورا باشد.

اگر بخواهیم بین کیفیت و ضمانت عرق گیرهای خانگی هیمورا یکی را انتخاب کنیم، مطمئنا باید انگشت انتخاب خود را روی هر دو گزینه قرار دهیم.

همه این موارد با هم ترکیب شده و به عنوان عوامل تعیین‌کننده موفقیت در بازار فروش عرق گیر خانگی هیمورا عمل کرده‌اند.

هیمورا تنها به فکر فروش عرق گیر خانگی نیست!!!
  1. ابتکار در طراحی چند درصد از فروش عرق گیر خانگی هیمورا را به خود اختصاص می‌دهد؟

یکی از موضوعات اساسی که همواره در تیررس نگاه متخصصان فنی هیمورا قرار داشته، عدم یکنواختی در تولید محصولات است. هیمورا از جمله تولیدکنندگانی است که هر ساله، به روزرسانی‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار می‌دهد. این به روزرسانی‌ها شامل تغییر در روند طراحی و ساخت دستگاه‌ها، اضافه کردن آپشن‌های جدید، تکمیل نمونه‌های تولید شده قبلی و سایر موارد است.

ابتکار در طراحی را باید نقطه پرتاب فروش عرق گیر خانگی هیمورا نسبت به سایر تولیدکنندگان این دستگاه‌ها دانست.

ابتکار در طراحی چند درصد از فروش عرق گیر خانگی هیمورا را به خود اختصاص می‌دهد؟

موضوع تنها فروش عرق گیر خانگی نیست

تا اینجا سعی کرده بودیم که در مورد فروش عرق گیر خانگی هیمورا مطالبی را در اختیار خوانندگان قرار دهیم. اما موضوع بسیار مهمتری نیز وجود دارد و آن قیمت عرق گیر خانگی است که شاید نقش به مراتب بیشتری در فروش این دستگاه‌ها داشته باشد.

چه عواملی در قیمت انواع دستگاه تقطیر، گلاب گیر و عرق گیری تاثیرگذار است؟

نوع کندانسور” و “جنس مخزن پخت” از جمله مهمترین موارد موثر در تعیین قیمت عرق گیر خانگی هیمورا می‌تواند باشد.

همچنان که دستگاه‌های دارای کندانسور آّبی به دلیل تولید عرقیاتی با خلوص و کیفیت به مراتب بالاتر توانسته‌اند بازار فروش عرق گیر خانگی را به خود اختصاص دهند، قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

کندانسورهای هوایی ساختار ساده‌تری دارند و حتی مراحل راه‌اندازی و نصب در آن‌ها بسیار راحت تر است. کافی است که آن‌ها را به برق متصل کنید.

تنها موارد خرابی هم که در کندانسورهای هوایی ممکن است پیش بیاید، استهلاک فن دستگاه و نیز گرفتگی لوله‌های مسی است. فن که به راحتی قابل تعویض است و از طرفی با اتخاذ تدابیری مانند استفاده از سرکه و جوش شیرین برای تمیزکاری لوله‌های مسی نیز می‌توان از بستن جرم دراین قسمت‌ها جلوگیری کرد. بنابراین هزینه‌های تعمیر و نگهداری این دستگاه‌ها نمی‌تواند خیلی بالا باشد.

همه این موضوعات باعث شده که قیمت عرق گیر خانگی دارای کندانسور هوایی نسبت به نمونه دارای کندانسور آبی پایین باشد.

عرق گیر هیمورا بیشتر بخوانید: دستگاه اسانس گیر نوع دوم 100 لیتری هیمورا

تفاوت اساسی اسانس گیر هیمورا استفاده از شیر تخلیه عرق برای تخلیه کامل و دارای سیستم خنک کننده آب گرم مدرن و با دوام ، برای اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه اسانس گیری هیمورا بیشتر بخوانید.

حال می‌رسیم به بحث جنس مخزن پخت. استیل یا آلومینیوم؟ کدامیک می‌تواند گزینه مناسب تری باشد؟

گرید استیل 304 به عنوان اصلی ترین ماده به کار رفته در ساخت مخازن پخت، مزایای فراوانی دارد، از جمله:

  • نبود زنگ زدگی و مقاوم در برابر انواع ضربات و شرایط محیطی
  • قابلیت شستشوی آسان و نبود احتمال گرفتگی بوی مواد اولیه
  • کاملا مناسب مواد غذایی و دارای تاییدیه استانداردهای بهداشتی

آلومینیوم نیز یکی دیگر از مواد کاربردی در مخزن پخت عرق گیرهاست که وزن کمتری نسبت به استیل دارد؛ بنابراین حمل و جابجایی آن راحت تر است.

از طرفی آلومینیوم در مقایسه با استیل ارزان تر است؛ لذا قیمت دستگاه عرق گیر خانگی با این جنس مخزن پخت معمولا پایین تر از نمونه استیل خواهد بود.

خرید عرق گیر غرقابی هیمورا

جدول قیمت دستگاه عرق گیری خانگی هیمورا

هیمورا در سال‌های گذشته روی فروش عرق گیر خانگی دارای کندانسور آبی متمرکز شده بود. اما به تازگی مخازن بیدونی شکل با کندانسور برقی در زمره تولیدات اصلی این گروه قرار گرفته است. این عرق گیرها در حال حاضر برای ظرفیت‌های خانگی در 2 مدل

  • عرق گیر بیدونی استیل با کندانسور برقی
  • عرق گیر بیدونی آلومینیومی با کندانسور برقی مسی

تولید می‌شوند.

در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت عرق گیر خانگی هیمورا را مشاهده کنید. البته این اطلاعات قیمتی مربوط به اسفند 1402 است. شما می‌توانید جهت خرید دستگاه عرق گیری و نیز دریافت آخرین قیمت عرق گیرها همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر به جز روزهای تعطیل با کارشناسان فروش هیمورا تماس حاصل فرمایید.

طی این تماس می‌توانید دستگاه موردنظر خود را با راهنمایی و مشاوره کارشناسان انتخاب کرده و از مزایای خرید دستگاه عرق گیر خانگی هیمورا بهره‌مند شوید.

ردیف نام دستگاه عرق گیر خانگی حداقل قیمت (تومان) حداکثر قیمت (تومان)
1 عرق گیر بیدون استیل 20 لیتری کندانسور برقی 15670000 15710000
2 عرق گیر بیدون استیل 30 لیتری کندانسور برقی 16150000 16250000
3 عرق گیر بیدون استیل 40 لیتری کندانسور برقی 17150000 17210000
4 عرق گیر بیدون استیل 50 لیتری کندانسور برقی 17950000 18050000
5 بیدونی آلومینیم 20 لیتری برقی مسی 4290000 4320000
6 بیدونی آلومینیم 30 لیتری برقی مسی 5120000 5140000
7 بیدونی آلومینیم 40 لیتری برقی مسی 6210000 6230000
8 بیدونی آلومینیم 50 لیتری برقی مسی 6430000 6470000
9 بیدونی آلومینیم 100 لیتری برقی مسی 10830000 10870000
10 بیدونی آلومینیم 150 لیتری برقی مسی 12310000 12350000
11 بیدونی آلومینیم 200 لیتری برقی مسی 17910000 17950000

قابل توجه افرادی که به فکر درآمد خالص از عرق گیری هستند

هیمورا علاوه بر توجه به فروش عرق گیر خانگی، در زمینه تولیدات صنعتی نیز گام‌های موثری برداشته است. امروزه کار تولید عرقیجات به صورت صنعتی یکی از مهمترین منابع درآمدی کشور به حساب می‌آید. این موضوع با توجه به امکان رویش انواع گل‌ها و گیاهان دارویی در ایران کاملا مشخص است.

قابل توجه افرادی که به فکر درآمد خالص از عرق گیری هستند

در این راستا، هیمورا نگاه اختصاصی به دستگاه‌های صنعتی عرق گیری داشته است. از جمله نمونه‌های صنعتی می‌توان به

  • دستگاه‌های مختص تولید عرقیجات به روش غرق آبی
  • دستگاه‌های تولید همزمان عرق و اسانس خوراکی به روش تزریق بخار یا به اختصار “عرق گیر و اسانس گیر نوع اول”

اشاره کرد.

ویژگی‌های مثبت و اقتصادی این روش‌ها که باید مورد توجه قرار بگیرند، عبارتند از:

  • عدم استفاده از حلال‌های شیمیایی
  • هزینه‌های عملیاتی پایین و سرمایه‌گذاری کم در مقایسه با سایر روش‌های استخراجی
  • استفاده از آب یا بخار آب به عنوان پاک ترین روش جداسازی مواد معطر از گل‌ها و گیاهان

البته هیمورا تنها نگاه خود را معطوف تولید عرقیجات نکرده است. در خصوص استخراج حداکثری اسانس موجود در گیاهان، پیشرفت‌های بسیاری صورت گرفته که نمونه آن‌ها تولید “اسانس گیرهای نوع دوم” هیمورا بوده است. این دستگاه‌ها قابلیت این را دارند که طی عملیات تقطیر مداوم روی عرقیجات گیاهی، مجددا اسانس تولید کنند.

سوالات متداول

آیا دستگاه‌های عرق گیر خانگی که بهش اشاره کردین میتونن برای مغازه‌های عطاری هم استفاده بشن؟

بله. تمام عرق گیرهای خانگی با کندانسور هوایی یا برقی قابلیت استفاده در خانه‌ها و مغازه‌ها را دارند. چون نیاز به تجهیزات پیچیده و دردسرسازی ندارند و به راحتی می‌توانید با اتصال به برق آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. البته شما در این صورت می‌توانید در حضور مشتری هم به تولید عرق گیاهی پرداخته و مشتری، خلوص و کیفیت عرق تولیدی را از نزدیک مشاهده کند.

آیا امکان فروش عرق گیر خانگی به سرتاسر کشور وجود دارد؟

بله. نه تنها دستگاه‌های عرق گیر که تمامی دستگاه‌های تولیدی هیمورا امکان فروش و ارسال به تمامی نقاط کشور را دارند. حتی هیمورا توانسته تولیدات صنعتی خود را به کشورهای همسایه نیز ارسال کند.

میزان خروجی از دستگاه‌های عرق گیر خانگی چقدر است؟

میزان خروجی دقیقا به ظرفیت مخزن دستگاه عرق گیر بستگی دارد. هر چه ظرفیت بالاتر باشد، خروجی دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. اما به طور تجربی یک دستگاه با ظرفیت 30 لیتر، می‌تواند 2 تا 3 لیتر عرق گیاهی تولید کند. این میزان برای دستگاه 100 لیتری، در حدود 4 تا 5 لیتر بوده و یک دستگاه 200 لیتری به طور ساعتی می‌تواند 7 تا 8 لیتر خروجی داشته باشد.

امروزه دستگاه‌های عرق گیری مدرن نقش موثری در تولید عرقیات گیاهی و گلاب از انواع گونه‌های گیاهی دارویی دارند. هیمورا با تمرکز روی این موضوع، اقدام به تولید و فروش عرق گیر خانگی و صنعتی در انواع مدل‌ها و ظرفیت‌ها کرده است.
با توجه به بحث اصلی این مقاله که اختصاص به نمونه‌های خانگی داشت، سعی کرده بودیم به بررسی کلی عوامل تعیین کننده در فروش عرق گیر خانگی هیمورا بپردازیم. عواملی که به نوعی در قیمت این دستگاه‌ها نیز موثر بودند؛ لذا جدول مربوط به قیمت عرق گیر خانگی نیز در اختیار خوانندگان قرار گرفت.
اگر در خصوص خود دستگاه‌ها و نحوه استفاده آن‌ها، سوال و یا نکته‌ای داشته باشید می‌توانید در قسمت نظرات آن را با ما مطرح کرده و یا با کارشناسان هیمورا تماس بگیرید.

mr.shaykhlar

سجاد شیخلر

تحصیل در رشته مکانیک سیالات و فارغ التحصیلی در این رشته یکی از رویاهام بود. علاقه مندی بیش از اندازه من به این رشته باعث شد تا در این حوزه مطالعات متعددی داشته باشم؛ صنایع ماشین سازی هیمورا بستری برای ارائه دانشم که حاصل سال ها مطالعه است رو فراهم کرد.

نوشته های من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *