دستگاه بستنی چوبی یخی

معرفی دستگاه های بستنی ساز پاپسیکل دیدگاه بگذارید

معرفی دستگاه های بستنی ساز

بستنی از محصولات بسیار خوشمزه و لذیذی است که طرفدارانی از تمامی رده های سنی دارد و علاوه بر لذتی که در حین خوردن آن وجود دارد به دلیل اینکه ماده اولیه تولید آن شیر است انواع ویتامین های مفید برای بدن نیز در داخل آن وجود دارند که باعث گشته استفاده از بستنی و همچنین دستگاه های بستنی ساز نیز بیشتر باشد. دستگاه های بستنی ساز در تولید هر نوع بستنی کاربرد دارند اما از نظر ساختار و مدلی که از آن برخوردارند بسیار متفاوت هستند و در سایزهای کوچک تا بزرگ ساخته می شوند و دارای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی می باشند. باید بدانیم که امروزه از بین دستگاه های بستنی ساز، استفاده از دستگاه بستنی چوبی یخی افزایش قابل توجهی یافته است که در ادامه به بررسی این نوع دستگاه ها پرداخته می شود.

دستگاه های بستنی ساز معمولا به گونه ای طراحی می شوند که عمل تولید بستنی در آنها بدون دخالت دست و کاملا اتوماتیکی انجام گیرد تا در حین تولید هیچ گونه آلودگی به داخل بستنی وارد نشود. استفاده از این دستگاه ها مزیت های بسیار فراوانی برای کاربر دارد که مهم ترین آن ها سرعت بسیار بالا در تولید بستنی با کیفیت بسیار عالی است. از عمده تفاوت هایی که بین دستگاه های بستنی ساز وجود دارد صنعتی و یا خانگی بودن آن ها است. نمونه های صنعتی بسیار پیشرفته هستند و از ابعاد بزرگی برخوردارند و برای استفاده در قنادی های بزرگ و مراکز عرضه بستنی کاربرد دارند. البته بستنی سازها از نظر نوع بستنی که تولید می کنند نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

دستگاه بستنی چوبی یخی

انواع دستگاه های بستنی ساز هیمورا

هیمورا از شرکت های بسیار بزرگی است که در زمینه ی ساخت تجهیزات صنعتی در کشور فعالیت می کند و از حوزه ی فعالیتی بسیار وسیعی برخوردار است. از زمینه های فعالیتی این شرکت می توان به صنعت غذایی اشاره کرد که سیستم های بسیار پرکاربردی را جهت استفاده در این بخش طراحی و تولید کرده است. تجهیزات تولیدی شرکت هیمورا که در تولید مواد خوراکی و غذایی کاربرد دارند دارای بهترین کیفیت هستند و با استفاده از متریال های کاملا بهداشتی ساخته شده اند تا محصول نهایی تولید شده در این دستگاه ها از هر نظر بهداشتی باشد.

دستگاه های بستنی ساز هیمورا از به روزترین تولیدات این شرکت هستند که در تنوع بسیار بالایی تولید شده اند و برای تولید هر نوع بستنی کاربرد دارند. شرکت هیمورا جهت راحتی کار مشتریان خود در ساخت این دستگاه ها تنوع بالایی به خرج داده و بستنی سازهای آن در مدل هایی از قبیل سیستم های بستنی ساز رولی و دستگاه های پاپسیکل هستند که هر کدام دارای موارد کاربردی متفاوتی می باشند و در مراکز عرضه ی بستنی مورد استفاده قرار می گیرند. بستنی سازهای رولی طراحی و ساختار متفاوتی نسبت به بستنی سازهای پاپسیکل دارند و با استفاده از آنها انواع بستنی های رولی در طعم های متفاوتی ساخته می شوند.

انواع دستگاه های بستنی پاپسیکل هیمورا

دستگاه های بستنی ساز پاپسیکل بسیار متفاوت از دیگر سیستم هایی هستند که جهت تولید بستنی استفاده می شوند. این سیستم ها در واقع سه دستگاه مجزا هستند که هر کدام وظیفه ی متفاوتی در تولید بستنی برعهده دارند. از این سیستم ها جهت تولید بستنی چوبی پاپسیکل در طعم های میوه ای استفاده می شود و دارای ساختار بسیار زیبایی هستند و این عامل موارد استفاده ی آنها را بسیار افزایش داده است.

اولین دستگاه بسیار مهمی که در این بستنی ساز برای تولید بستنی کاربرد دارد، کانتر آماده سازی بستنی پاپسیکل است. دستگاه دیگر دستگاه پاپسیکل است که عمل یخ زدن بستنی در داخل آن انجام می گیرد و در نهایت ویترین بستنی پاپسیکل است که بستنی های تولید شده در داخل آن به نمایش گذاشته می شوند. برای تولید این نوع بستنی با استفاده از این دستگاه ها به یک نفر اپراتور نیاز است تا عمل تولید را بر روی ویترین بستنی ساز انجام دهد. طراحی و نوع ساخت دستگاه های بستنی چوبی یخی کاملا متفاوت است و دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشند و از آنها برای کسب درآمد بسیار پرسودی می توان استفاده کرد.

دستگاه بستنی چوبی یخی

ماهیت ساختاری دستگاه های بستنی پاپسیکل (بستنی چوبی یخی) هیمورا

همان گونه که در بالا نیز در مورد آن توضیح داده شد دستگاه های بستنی ساز پاپسیکل به صورت سه دستگاه مجزا هستند که در هر کدام بخشی از فعالیت مربوط به تولید بستنی انجام می گیرد، این دستگاه ها متشکل از کانتر بستنی ساز، دستگاه پاپسیکل ساز و ویترین پاپسیکل بوده که در ادامه در مورد هر کدام جهت آشنایی بیشتر شما توضیحاتی ارائه شده است:

کانتر آماده سازی بستنی چوبی یخی

این دستگاه همان گونه که از نام آن نیز مشخص است جهت آماده سازی بستنی چوبی پاپسیکل کاربرد دارد و اپراتور بر روی آن مراحل آماده سازی بستنی ها را انجام می دهد. بر روی میز این دستگاه بخش های متفاوتی قرار دارند که مواد اولیه ی تولید بستنی در داخل آن ریخته می شوند. از این بخش ها می توان به ظروف شیشه ای که در تعداد و اندازه های مشخص شده ای هستند اشاره کرد که میوه های خرد شده در داخل آن ها ریخته می شوند. بر روی کانتر این سیستم ظروف بنماری نیز قرار دارند که در داخل آنها شکلات آب شده ریخته می شود و در زیر آنها نیز یک سیستم حرارتی قرار دارد که باعث می شود این شکلات ها در حالت مایع بمانند.

از دیگر بخش های بسیار مهم در این سیستم بخشی تحت عنوان کابینت است که مواد مورد نیاز در تولید بستنی در داخل آن ریخته و کاربر در صورت نیاز می تواند از آنها استفاده کند. جنس میز و بخش هایی که جهت آماده سازی بستنی در این دستگاه کاربرد دارد از استیل است تا رعایت بهداشت آن به صورت کامل انجام گیرد و بعد از هر بار استفاده بتوان روی آن را نظافت نمود. قابل ذکر است که در زیر این سیستم از پایه چرخ دار استفاده شده است تا حمل و جابجایی راحتی داشته باشد.

دستگاه بستنی چوبی یخی

دستگاه پاپسیکل ساز (دستگاه بستنی چوبی یخی)

دیگر دستگاه بسیار مهم که بستنی های آماده شده بر روی کانتر در داخل آن قرار داده می شوند که عمل یخ زدگی آنها انجام گیرد، دستگاه پاپسیکل ساز است. در این دستگاه ها وسیله ای وجود دارد که بستنی ها در داخل آن شکل می گیرند. این وسیله دارای چند بخش است که اپراتور میوه های خرد شده و آب میوه ی مورد نظر را داخل هر بخش ریخته و چوب مخصوص بستنی را وارد هر بخش می کند. این وسیله با قرار گرفتن در داخل دستگاه بستنی چوبی یخی، یخ زده و بستنی ها آماده می شوند.

از مهم ترین بخش های این دستگاه سیستم خنک کننده ی آن است که کمپرسور تشکیل دهنده ی آن است و سرمای لازم برای یخ زدن بستنی ها با استفاده از آن تامین می گردد. مهندسین شرکت هیمورا جهت کنترل دما که از مهم ترین پارامترهایی است که در این سیستم به آن توجه شده است از تجهیزی تحت عنوان ترموستات دیجیتالی استفاده کرده که از کاهش بیش از حد دما و یا افزایش آن جلوگیری می کند.

دستگاه بستنی چوبی یخی

ویترین پاپسیکل

آخرین سیستم بسیار مهم، ویترین این دستگاه است که بستنی های آماده شده در داخل آن به معرض نمایش گذاشته می شوند و با استفاده در یک محیط مانند کافی شاپ و یا مغازه ی فروش بستنی باعث زیبایی آن مکان نیز می گردد. سیستم خنک کننده ی این دستگاه نیز کمپرسور است و با کاهش دما در رنج مشخص شده ای باعث می شود بستنی ها در حالت منجمد باقی مانده و آب نشوند. جهت قرار گیری بستنی ها در داخل این ویترین از قسمت هایی استفاده شده است که بستنی ها در آنجا به ردیف در کنار یکدیگر چیده شده و به نمایش گذاشته می شوند.

شرکت هیمورا به دلیل بهداشتی بودن تولید بستنی در ساخت تمامی قسمت های دستگاه بستنی چوبی یخی از فلز استیل استفاده کرده است که علاوه بر شستشوی راحت آن و عدم زنگ زدگی در تماس با رطوبت باعث زیبایی این دستگاه ها نیز شده است. تمامی این سیستم های بستنی ساز دارای مجوز رسمی از سوی سازمان بهداشت هستند و محصول تولید شده در آنها نیز کاملا بهداشتی و خوشمزه خواهد بود.

دستگاه بستنی چوبی یخی

جمع بندی کلی در مورد دستگاه بستنی چوبی یخی هیمورا

در نهایت می خواهیم جمع بندی از این مقاله داشته باشیم و به شما تضمین لازم در خرید دستگاه های بستنی چوبی یخی را بدهیم. شرکت هیمورا با تولید این سیستم ها از بهترین و با کیفیت ترین قطعات باعث سودآوردی بسیار بالایی برای کاربران شده است. استفاده از استیل در ساخت تمامی بخش های در تماس با بستنی و مواد اولیه باعث اطمینان خاطر مشتریان از تولید بستنی کاملا بهداشتی توسط این دستگاه ها شده است.

لازم به ذکر است که تولید بستنی در این سیستم ها در حضور چشمان مشتری و بر روی کانتر آن انجام می گیرد و این عامل باعث استقبال بسیار بالای مشتریان از این دستگاه ها و از بستنی های تولید شده در این سیستم ها شده است. پایه دار بودن هر سه ی این سیستم ها باعث جابجایی و حمل راحت آنها شده است، البته برای اینکه در مکانی که قرار می گیرند ثابت و بدون حرکت باشند چرخ ها به صورت ترمز دار طراحی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *