قیمت پکیج برقی

معیارهای تعیین (( قیمت پکیج برقی )) در ایران دیدگاه بگذارید

قیمت پکیج برقی یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب و خرید پکیج در ایران می‌تواند باشد؛ چرا که در هر خریدی دلیل اصلی و تکمیل کننده خرید پکیج، قیمت منطقی آن هست که در این مقاله با معرفی معیارهای تعیین (( قیمت پکیج برقی )) در ایران شما را در انتخاب بهتر یاری میکنیم. مطمئن باشید اگر در سیاهه زمستان، وسط سرما گیر بکنید، به هر ریسمانی چنگ می‌زنید تا بتوانید کورسویی از گرما به دست آورید. راه حل بسیاری از خانواده‌ها برای حل مشکل سرما، نصب پکیج برقی متناسب با مشخصات ساختمان است. جالب است که بدانید قیمت پکیج برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مطلبی در مورد معیارهای انتخاب پکیج برقی مناسب بنویسیم تا به سوالات احتمالی شما در مورد تشخیص پکیج با قدرت گرمایش بالا کمک کرده باشیم.

مقدمه

نگهداری و استفاده از بخاری‌ها و آبگرمکن‌های قدیمی علاوه بر دنگ و فنگ زیاد، توان گرمایشی پایین و موارد استفاده محدودی هم داشتند. در حالی‌که امروزه با نصب پکیج می‌توانید همزمان آب گرم مصرفی و گرمای محیط خود را تامین کنید. به دلیل کارایی بالایی که پکیج‌ها دارند، این تجهیزات را در انواع مدل‌ها، با ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید کرده اند. به همین دلیل با شناخت درست انواع پکیج، به راحتی می‌توانید با توجه به ظرفیت گرمایی مورد نیازتان مناسب ترین پکیج را با کمترین هزینه تهیه کنید. در مجموع قیمت پکیج برقی نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی مانند بخاری‌ها، آبگرمکن‌ها، موتورخانه‌ها و حتی انواع پکیج‌های دوگانه سوز و غیره مناسب تر است. این تجهیزات علاوه بر قیمت مناسب، کارایی بالایی نیز دارند.

the product بیشتر بخوانید: پکیج برقی 24000 هیمورا

پکیج برقی تک فاز بازدهی بسیار بالایی رادارند که در ظرفیت های مختلف و سفارشی و مصرف بهینه برق کارکرد ساده و ایمن، سهولت در نصب و راه اندازی.

پکیج برقی چیست؟

پکیج برقی با توجه به مدل و ظرفیت گرمایی آن متفاوت است. مدل‌های دیواری و زمینی، 2 نمونه مطرح از پکیج‌های برقی هستند. پکیج برقی دیواری برای تامین گرمایش منازل و همچنین ساختمان‌هایی با متراژ متوسط مناسب است. از پکیج‌های برقی زمینی برای تامین گرمایش ساختمان‌های نسبتا بزرگ، خانه باغ‌ها، مراکز صنعتی و سایر ساختمان‌هایی که به قدرت گرمایش بالایی نیاز دارند، استفاده می‌شود.

پکیج‌های برقی با استفاده از المنت‌های مخصوص، گرمای مورد نیاز خود را تامین می‌کنند. کیفیت المنت تاثیر به سزایی در قدرت گرمایشی پکیج دارد. پکیج‌های برقی نسبت به انواع دیگر پکیج‌ها که از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کنند، مزایای قابل توجهی دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید آبگرمکن‌های برقی را بدون نگرانی از خفگی توسط گازهای سمی، در فضاهای بسته نصب کنید. همچنین انرژی برق، امروزه تقریبا در همه جا در دسترس است؛ در حالیکه هنوز بسیاری از مناطق به گاز لوله کشی دسترسی ندارند. برای کسب اطلاع در مورد قیمت پکیج برقی متناسب با نیاز خود می‌توانید از مشاوره کارشناسان هیمورا استفاده کنید.

 

معرفی کوتاه از اینکه پکیج برقی چیست و چگونه تعیین قیمت میشود

قبل از خرید پکیج برقی و بدون توجه قیمت پکیج برقی به چه مواردی باید دقت شود؟

توجه: برای اینکه بتوانید از گرمای پکیج خود لذت ببرید، ابتدا باید بتوانید پکیج مناسب را انتخاب کنید. اما آیا می‌دانید هنگام انتخاب این تجهیزات علاوه بر قیمت پکیج برقی به چه نکات دیگری باید توجه کنید؟ اگر می‌خواهید از خرید پکیج منزل خود پشیمان نشوید، حتما به 5 مورد زیر دقت کنید.

  1. با توجه به محل ساختمان و امکاناتتان، خرید پکیج گازی مناسب تر است یا پکیج برقی؟ برای نصب پکیج برقی، نیاز به شرایط خاصی ندارید و اگر انرژی برق در دسترس باشد، به راحتی نصب می‌شود. البته اگر احتمال می‌دهید گاهی در مورد تامین انرژی برق به مشکل بربخورید، می‌توانید از پکیج‌های دوگانه سوز نیز بهره ببرید‌.
  2. ساختار کلی پکیج، معمولا پکیج‌هایی با دو مبدل، کارایی بیشتری دارند و مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند. شاید با خودتان فکر کنید که استفاده از دو مبدل باعث افزایش قیمت پکیج برقی شود ولی مطمئن باشید که بازدهی پکیج‌های برقی دارای 2 مبدل بسیار بیشتر از پکیج‌های تک مبدله است.
  3. ساختار و متراژ ساختمانی که می‌خواهید برای آن پکیج بخرید. این گزینه تقریبا اصلی ترین عاملی است که ظرفیت گرمایشی پکیج شما را تعیین می‌کند.
  4. کیفیت قطعات بکار رفته در ساختار پکیج برقی و معتبر بودن شرکت سازنده آن نیز بسیار مهم است.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز جزء مواردی است که باید به آن دقت کنید. با خرید از هیمورا، هیچ مبلغ اضافی بابت قیمت پکیج برقی نخواهید پرداخت. زیرا تمام محصولات این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند

 

نحوه عملکرد پکیج برقی

طراحی داخلی پکیج‌های برقی به گونه‌ای است که بتوانند همزمان با تامین آب گرم لازم برای گرمایش رادیاتورها، آب گرم مصرفی را نیز فراهم کنند. طریقه عملکرد این تجهیزات به این صورت است که ابتدا آب وارد مخزن پکیج شده، سپس المنتی تعبیه شده درون پکیج، روشن شده و آب درون مخزن را گرم می‌کند. یکی از مبدل‌های به کار رفته برای تامین آب گرم مصرفی و دیگری برای تامین آب گرم مدور در رادیاتورها به کار می‌رود.

به این ترتیب، بدون اینکه آب مصرفی با آب درون مخزن مخلوط شود، گرم شده و به دمای مطلوب می‌رسد. این شیوه گرمایشی یعنی استفاده از مبدل‌ها، باعث می‌شود که این پکیج‌ها بتوانند با مصرف کمترین انرژی ممکن بیشترین حجم آب ممکن را گرم کنند. ناگفته نماند که کیفیت مبدل‌ها و توان گرمایشی المنت‌ها علاوه برظرفیت گرمایشی این تجهیزات بر قیمت پکیج برقی نیز تاثیرگذار است. اما هنگام خرید پکیج بهتر است بیشتر از قیمت پکیج برقی به کیفیت و بازدهی آن توجه کنید؛ زیرا پکیج وسیله‌ای نیست که قرار باشد هر سال آن را تعویض کنید. پس سعی کنید دستگاهی با بازدهی و دوام بالا را انتخاب کنید.

 

لیست قیمت پکیج برقی

باتوجه به نوسانات قیمت پکیج برقی در جدول زیر، بازه قیمتی فقط مد نظر گرفته شود و برای استعلام قیمت دقیق پکیج برقی حتما با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. آخرین به روز رسانی قیمت در روز چهارشنبه 25 مرداد 1402 انجام شده است.

نام محصول حداقل قیمت (تومان) حداکثر قیمت (تومان)
پکیج برقی زمینی نوژان سه فاز 30kw 39000000 40000000
پکیج برقی زمینی نوژان سه فاز 24kw 36000000 37000000
پکیج برقی دیواری نوژان سه فاز 24kw 31000000 32000000
پکیج برقی دیواری نوژان تکفاز و سه فاز 9kw 24000000 25000000
پکیج برقی سه فاز 110 هزار زمینی هیمورا 51500000 52000000
پکیج برقی سه فاز 60 هزار زمینی هیمورا 46500000 47000000
پکیج برقی دیواری هوشمند تکفاز 24000 هیمورا 25500000 26000000
پکیج برقی دیواری هوشمند سه فاز 24000 هیمورا 26000000 26500000
پکیج برقی دیواری هوشمند تکفاز 30000 هیمورا 28000000 28500000
پکیج برقی دیواری هوشمند سه فاز 30000 هیمورا 29000000 29500000

سوالات متدوال

قیمت پکیج برقی مناسب برای تامین ساختمانی با متراژ 210 متر حدوداً چقدر می‌شود؟

دوست عزیز برای تعیین ظرفیت گرمایی پکیج برقی مناسب برای گرم کردن یک محیط، علاوه بر متراژ ساختمان به اطلاعات دیگری مانند میزان عایق بندی ساختمان، منطقه آب وهوایی و… نیاز داریم. به همین دلیل بهتر است برای استعلام قیمت پکیج برقی با مشاوران شرکت تماس بگیرید. اما برای پاسخ دقیق به سوال شما توصیه می شود 80000 برقی زمینی یا 60000 برقی دیواری استفاده شود.

آیا می‌توان از پکیج‌های برقی برای تامین سیستم گرمایش از کف استفاده کرد؟

بله. البته برای اینکه سیستم گرمایش از کف شما عملکرد مناسبی داشته باشد، باید حتما پکیج برقی با ظرفیت گرمایی مناسب را تهیه کنید.

آیا پکیج‌های برقی واقعا می توانند همزمان با تهیه آب گرم رادیاتورها، آب گرم مصرفی را نیز تامین کنند؟

بله پکیج های برقی هیمورا 2 مبدله بوده و در ساختار آنها از المنت های قدرتمند استفاده شده که می‌توانند دمای آب درون مخزن را به سرعت به دمای تعیین شده برسانند.

آیا نگهداری از پکیج‌های برقی هزینه مضاعفی نسبت به پکیج‌های گازی دارد؟

خیر. هزینه نگهداری از پکیج‌های برقی تقریبا هیچ تفاوتی با سایر انواع پکیج‌ها ندارد. در ضمن قیمت پکیج برقی با‌توجه به میزان کارایی و بازدهی خود نسبت به سایر تجهیزات گرمایشی سنتی از صرفه اقتصادی بالاتری برخوردار است.

با توجه به اینکه این پکیج‌ها از برق برای گرمایش استفاده می‌کنند، آیا امکان بروز حادثه برق گرفتگی وجود دارد؟

خیر. هیمورا برای اینکه بتواند امنیت مشتریان خود را تامین کند، پکیج‌های برقی خود را به فیوزهای محافظ جان درجه یک وارداتی مجهز کرده است. به این ترتیب، امکان بروز هرگونه حادثه برق گرفتگی در این تجهیزات به صفر رسیده است.

چگونه متوجه بشم که چه پکیج برقی با نیاز گرمایشی من مناسب است؟

عوامل مختلفی مانند منطقه زندگی شما، مصالحی که در ساخت ساختمان استفاده شده، طریقه عایق سازی ساختمان و… در تعیین پکیج مناسب تاثیرگذار است. به همین دلیل برای تشخیص ظرفیت مناسب پکیج بهتر است از مشاوره رایگان کارشناسان هیمورا بهره ببرید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پکیج برقی

اگر یک سر به بازار بزنید، می توانید تنوع بسیار بالایی از انواع پکیج برقی را ببینید. ولی واقعا دلیل این تنوع قیمت پکیج برقی چیست؟ خب در جواب این سوال باید گفت عوامل مختلفی در تعیین قیمت پکیج برقی تاثیرگذار است که در ادامه تعدادی از این موارد را بررسی می کنیم.

  1. بدنه و اتصالات

همانطور که می‌دانید، این تجهیزات با آب و برق سروکار دارند؛ پس بسیار مهم است که ساختار کلی دستگاه در برابر زنگ زدگی، فرسایش و غیره مقاومت لازم را داشته باشد.

  1. المنت

قدرت گرمایشی المنت به کار رفته در ساختار این تجهیزات، تاثیر فراوانی در میزان بازدهی و کارایی پکیج برقی دارد. المنت در واقع همان قطعه‌ای است که وظیفه آن تامین گرمایش است. طبیعی است که قیمت پکیج برقی که به المنت باکیفیت تری مجهز است، ضمن داشتن بازدهی بالاتر، قیمت بیشتری نیز نسبت پکیج های با قطعات بی کیفیت داشته باشد.

  1. برند پکیج

همانطور که پیش از این گفته شد، کیفیت قطعات و بازدهی دستگاه، تاثیر بسزایی در قیمت پکیج برقی دارد. معمولاً گروه‌های صنعتی معتبر و نام آشنا که سالیان درازی در عرصه تولید پکیج فعالیت داشته اند، سعی می کنند در ساخت پکیج‌های خود از بهترین طراحی و قطعات باکیفیت بهره ببرند.

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش

مسلماً تولیدکننده‌ای که از کیفیت تجهیزات خود مطمئن است، برای محصولات خود خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می کند. ناگفته نماند که تمام محصولات هیمورا 10 سال خدمات پس از فروش دارد. برای دریافت قیمت پکیج برقی متناسب با نیازتان با ما تماس بگیرید.

چه عواملی در تعیین قیمت پکیج برقی تاثیر گذارد؟

چرا نباید هنگام خرید پکیج برقی “پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنید”؟

برخی قیمت پکیج برقی را به عنوان مهم‌ترین عامل در هنگام انتخاب پکیج برقی در نظر می‌گیرند. این افراد مثل معروف “به اندازه گلیمت پاتو دراز کن” را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند. البته این مثل سخن سنجیده ای است، اما هنگام خرید پکیج برقی نباید به آن عمل کنید. می‌دانید چرا؟

جواب ساده است. آیا شما می‌خواهید پکیج برقی بخرید تا فقط پکیج خریده باشید؟! خیر هدف ما از خرید پکیج برقی تامین آب گرم و گرمایش محیط به بهترین شرایط ممکن است. این یعنی اگر شما بدون توجه به نیاز گرمایشی، عایق بندی ساختمان و توان گرمایشی، برای منزل خود پکیجی بخرید، ممکن است سیستمی که خریده‌اید نتواند گرمای لازم برای منزل شما را تامین کند. به این ترتیب شما یا باید هوای سرد در زمستان و آب سرد در هنگام شستشو را تحمل کنید یا یک پکیج برقی جدید متناسب با نیاز ساختمان خود را بخرید. به عبارت دیگر اگر قیمت پکیج برقی تنها عاملی است که هنگام انتخاب پکیج به آن دقت می‌کنید، به احتمال زیاد خیلی زود پشیمان می‌شوید. پس با دقت در مورد مشخصات پکیجی که لازم دارید، بدون توجه به قیمت پکیج برقی، تحقیق کنید.

یکی از آسان‌ترین راه‌های تشخیص پکیج برقی مناسب این است که با یکی از شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرین و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت هیمورا استفاده کنید.

the product بیشتر بخوانید: مزایا و معایب پکیج برقی که از آن اطلاعی ندارید!

مزایا و معایب پکیج برقی نسبت به سایر پکیج ها چیست؟ و چگونه می توان بهترین انتخاب را در بین انواع مدل های پکیج برقی انجام داد؟ در این مقاله پاسخ مشروح به سوالات مشابه خواهیم داد؛

سخن نهایی

تامین دمای آسایش در محل زندگی، تاثیر فراوانی در حس رضایت و حتی سلامتی افراد دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که حتماً از پکیج برقی مناسب برای تامین گرمایش محیط خود استفاده کنید. یکی از راه های انتخاب پکیج برقی مناسب، مطالعه منابع معتبر و مشاوره گرفتن از کارشناسان آگاه است. برای کمک به شما گروه صنعتی هیمورا در این سایت اقدام به معرفی کامل تمام قطعات و ساختار پکیج‌های برقی نموده است. پس از مطالعه مقالات و متن معرفی پکیج برقی شما اطلاعات جالب و کاملی در مورد انواع پکیج به دست خواهید آورد. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب، به ظرفیت گرمایی و کارایی دستگاه بیشتر از مقدار قیمت پکیج برقی توجه کنید تا مجبور به خرید پکیج برقی دیگری نشوید. در نهایت برای تعیین ظرفیت پکیج برقی متناسب با ساختمان خود می توانید با مشاوران برجسته ما مشورت کنید، کافیست فقط با یکی از شماره های مندرج در این سایت تماس بگیرید.

mr.shaykhlar

سجاد شیخلر

تحصیل در رشته مکانیک سیالات و فارغ التحصیلی در این رشته یکی از رویاهام بود. علاقه مندی بیش از اندازه من به این رشته باعث شد تا در این حوزه مطالعات متعددی داشته باشم؛ صنایع ماشین سازی هیمورا بستری برای ارائه دانشم که حاصل سال ها مطالعه است رو فراهم کرد.

نگاریده های من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *