تجزیه و تحلیل جدیدترین قیمت عرق گیر هیمورا در اسفند 1402

تجزیه و تحلیل جدیدترین [ قیمت عرق گیر ] هیمورا در اسفند 1402 دیدگاه بگذارید

قیمت عرق گیر و گلاب گیر و موضوعات مرتبط با آن مانند نحوه خرید دستگاه از جمله چالش‌های همیشگی مشتریان و مصرف کنندگان حوزه گلاب و عرقیجات است. در مطلب پیش رو به طور کامل این موضوعات را تحت پوشش قرار داده‌ایم. با نگاه به بازار داغ تولید عرقیات متوجه می‌شوید که اطلاع از قیمت عرق گیر و انتخاب دستگاه مناسب یکی از پراهمیت ترین موارد است. همواره خریداران درصدد خرید دستگاه عرق گیر با قیمت مناسب و کارایی بالا هستند. لذا در این متن قصد داریم نقد و بررسی کاملی در رابطه با دستگاه‌های عرق گیری هیمورا داشته باشیم.

در این راستا، نگاه‌های ما معطوف شناخت دستگاه‌ها، تحلیل عوامل موثر در قیمت عرق گیر و نیز اطلاع از قیمت و نحوه خرید از این مجموعه صنعتی خواهد بود. هیمورا به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تولید انواع دستگاه‌های عرق گیری، همواره دغدغه‌های مشتریان در مورد قیمت عرق گیر را در نظر داشته است. به همین دلیل دستگاه‌هایی که توسط این گروه تولید می‌شود، کاملا مبتنی بر رفع نیاز مشتریان هستند.

شاید یکی از مهمترین مراحل برای شروع کار عرق گیری، اطلاع از قیمت عرق گیر با بررسی دلایل تفاوت قیمت بین دستگاه‌های انتخابی باشد. با این هدف به سراغ بررسی دقیق هر کدام از دستگاه‌های تولیدی هیمورا با شناخت تفاوت بین آن‌ها خواهیم رفت. با ما همراه باشید.

مقدمه

عرق گیر، ابزاری ویژه جهت تولید عرقیات و گلاب است. این دستگاه با کارایی و دقت بالا می‌تواند عمل استحصال مواد موثره را از داخل انواع گل‌ها و گیاهان انجام دهد.

مسلما آنچه که باعث وجه تمایز بین دستگاه‌های عرق گیری می‌شود، روش و امکانات مورد استفاده در آن‌هاست. امکاناتی که در عین افزایش سرعت انجام فرآیند، می‌تواند در بهبود کیفیت مواد استحصالی هم تاثیر بسزایی داشته باشد. اما موضوع مهم تاثیر این امکانات در قیمت دستگاه عرق گیری است.

یکی از گروه‌های سازنده‌ای که با همین رویکرد توانسته قدم‌های مهمی در زمینه تولید دستگاه‌های عرق گیری بردارد، صنایع ماشین سازی هیموراست. هیمورا با اولویت قرار دادن نیازهای مشتریان خود توانسته ضمن تولید دستگاه‌هایی با قیمت مناسب، توجه ویژه‌ای به کارایی و عملکرد آن‌ها داشته باشد.

بیایید با هم به بررسی این دستگاه‌ها و دلایل تفاوت قیمت بین آن‌ها بپردازیم.

عرق گیر هیمورا بیشتر بخوانید: دستگاه تقطیر 1500 لیتری هیمورا

در گلاب گیری صنعتی ایمن بودن، استحکام ساختاری و دوام بالا یکی از مهم ترین معیار خرید گلاب گیرهای صنعتی می باشد که هیمورا با درک تمام شرایط محصولی در توان بالا تهیه و عرضه می کند برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

عرق گیر دستگاهی که تعیین قیمت آن کاملا در گرو شناخت آن است

شاید از افرادی باشید که مستقیما به سراغ خرید یک دستگاه بروید. ولی بهتر است اندکی تامل کنید. خرید کار آسانی است؛ اگر این عمل بدون شناخت کافی از دستگاه انجام بگیرد، مطمئنا نوعی هدر رفت سرمایه خواهد بود. شناخت کافی باعث می‌شود که با قسمت‌های حساس و تعیین کننده یک دستگاه آشنا شده و همچنین وجود امکانات اضافی در آن را درک کنید.

هرچه امکانات کاربردی در یک دستگاه بالاتر باشد، بر قیمت دستگاه نیز تاثیرگذار خواهد بود. این موضوع در مورد یک دستگاه عرق گیر نیز کاملا صادق است.

عرق گیری فرآیندی است مبتنی بر روش تقطیر که معمولا با هماهنگی بین واحدهای پخت و تبرید انجام می‌گیرد. هر کدام از این واحدها، سیستم خاص خود را دارند و منشا تفاوت بین دستگاه‌های عرق گیری هم کاملا به همین سیستم‌ها مربوط می‌شود.

قیمت عرق گیر هیمورا و بررسی عوامل تعیین کننده آن

هیمورا عرق گیرهای خود را در مدل‌های مختلف خانگی و صنعتی تولید می‌کند. هر کدام از این مدل‌ها قابلیت‌های خاصی دارند و مناسب استفاده در شرایط به خصوصی هستند. قابلیت‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود، مستقیما بر قیمت عرق گیر نیز موثر خواهد بود.

  1. چرا کندانسور سیستمی بسیار مهم و اثرگذار در قیمت عرق گیر است؟

اگر نگاهی به دستگاه‌های خانگی عرق گیری هیمورا انداخته باشید، یکی از تفاوت‌های اصلی بین آن‌ها، نوع کندانسور مورد استفاده است.

کندانسور به عنوان یکی از بخش‌های حیاتی، نقش مهمی در قیمت عرق گیر دارد. برای بررسی این سیستم بهتر است ابتدا با عملکرد یک دستگاه تقطیر و عرق گیر آشنا شوید.

اولین مرحله در فرآیند تقطیر، پخت مواد اولیه است. این مرحله شامل، اضافه کردن گل یا گیاهان به همراه آب داخل محفظه‌ای دربسته با نام “دیگ پخت” می‌شود ( استفاده از آب، نقطه مشترک تمام روش‌های عرق گیری خانگی است ). در ادامه بایستی این مواد تحت حرارت شعله قرار بگیرند. پس از جوشاندن مواد اولیه داخل آب، بخارات حاوی عطر و رایحه گل و گیاه از آن‌ها جدا شده و وارد مرحله تبرید می‌شود. یعنی همان مرحله‌ای که کندانسور قرار دارد.

نقش کندانسور، خنک سازی بخارات است. خروجی این قسمت، محصول نهایی یعنی همان عرق گیاهی و یا گلاب خواهد بود.

نوع کندانسوری که هیمورا در عرق گیرهای خانگی خود استفاده می‌کند، به 2 گروه:

  • کندانسور آبی
  • کندانسور هوایی

تقسیم می‌شود.

در کندانسور آبی، منبع خنک سازی، آب سرد است. در حالیکه در کندانسور هوایی، عمل تبرید بخارات با استفاده از هوای خنک انجام می‌شود. آب سرد گزینه بسیار مناسبی برای عرق گیری است؛ به همین دلیل کیفیت عرق تولیدی معمولا بسیار بالاتر از روش دیگر خنک سازی خواهد بود. همین موضوع باعث شده که قیمت عرق گیر با کندانسور آبی بالاتر از مدل دارای کندانسور هوایی باشد.

  • آیا پایین بودن قیمت عرق گیر با کندانسور هوایی می‌تواند دلیل خرید آن باشد؟

خوب چه دلیلی وجود دارد که ما به سراغ دستگاه‌های عرق گیر دارای کندانسور هوایی برویم. شاید هدف برخی از افراد فقط تهیه عرق گیاهی برای استفاده خود باشد. در این حالت نیازی به خرید دستگاه با قیمت بالاتر نیست.

البته پایین بودن قیمت عرق گیر دارای کندانسور هوایی، می‌تواند از جهات دیگری نیز شما را به سمت خرید این دستگاه‌ها سوق دهد.

یکی از مهمترین بروزرسانی‌هایی که در امر عرق گیری با این تجهیزات صورت گرفته، حذف نیازمندی به آب است. قدم اساسی که کاملا نیاز امروز واحدهای خانگی می‌تواند باشد.

به دلیل حذف آب از مدار سرمایشی و به دنبال آن موضوع دفع آب، هم امکان استفاده راحت و بی دردسر آن‌ها داخل خانه‌ها و هم داخل حیاط و یا زیرزمین وجود دارد.

البته این نوع عرق گیرها برای کارکرد کندانسور خود، به برق نیاز دارند. ولی نکته جالب، مصرف برق پایین آن‌هاست. بنابراین به صرفه بودن قیمت عرق گیر مذکور، از چندین بعد به نفع شما خواهد بود.

  1. نوع مخزن و تغییراتی که در قیمت عرق گیر گذاشته است؟

یکی دیگر از بخش‌هایی که هیمورا توجه ویژه‌ای به آن داشته است، مخازن به کار رفته برای انجام عمل پخت مواد اولیه است. البته این تغییرات بیشتر در نمونه‌های خانگی دیده می‌شود.

جنس مخزن یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار در قیمت عرق گیرهای خانگی هیموراست. امروزه نوع استیل و آلومینیوم به عنوان متداول ترین ورق‌های به کار رفته در ساخت مخزن پخت عرق گیرها مطرح هستند.

با توجه به استانداردهای بهداشتی و رعایت مشخصه‌های ضدزنگ بودن و مقاومت بالا در برابر انواع شرایط محیطی، گرید 304 به عنوان ورق استیل انتخاب می‌شود. با توجه به همه موارد ذکر شده، قیمت عرق گیر با مخزن استیل بالاتر از نوع آلومینیومی خواهد بود.

اساسی ترین دلیل اختلاف قیمت عرق گیر های صنعتی هیمورا

تا بدین جا در جریان عوامل تعیین کننده‌ موثر بر قیمت عرق گیرهای خانگی قرار گرفتید. حال می‌خواهیم نمونه‌های صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم.

  • نوع روش تقطیر، پایه اختلاف قیمت دستگاه‌های صنعتی

روشی که تمام دستگاه‌های خانگی عرق گیری استفاده می‌کنند، بر پایه مکانیسم تقطیر با آب است. یعنی شما برای انجام عملیات تقطیر مجبور هستید مواد اولیه را داخل آب بجوشانید و سپس مواد موثره آن را جدا کنید. البته این روش در نمونه‌های صنعتی موسوم به “عرق گیرهای غرقابی” هیمورا نیز همچنان کاربرد دارد. اما مدل‌های صنعتی دیگری نیز وجود دارند که نوع عملیات استحصال عرقیجات آن‌ها مبتنی بر روش “تقطیر با بخار آب” است. دستگاه‌هایی که از این روش استفاده می‌کنند، با نام “عرق گیر صنعتی با سیستم تزریق بخار” شناخته می‌شوند.

به همین دلیل نوع عملیات تقطیر کاملا بر روی قیمت عرق گیر صنعتی هیمورا تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه با واحدهای تشکیل دهنده هر دو دستگاه و دلایل تفاوت قیمت آن‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

عرق گیر هیمورا بیشتر بخوانید: دستگاه اسانس گیر نوع دوم 100 لیتری هیمورا

تفاوت اساسی اسانس گیر هیمورا استفاده از شیر تخلیه عرق برای تخلیه کامل و دارای سیستم خنک کننده آب گرم مدرن و با دوام ، برای اطلاع بیشتر از قیمت دستگاه اسانس گیری هیمورا بیشتر بخوانید.

مقایسه قیمت عرق گیرهای صنعتی هیمورا

انجام روش‌های تقطیر صنعتی مستلزم وجود قسمت‌های مختلفی است. یک دستگاه عرق گیر غرقابی معمولا متشکل از مخزن پخت به همراه واحد کندانسور آبی و کولینگ تاور است. اما یک عرق گیر با تزریق بخار از واحدهای پخت، دیگ بخار، کندانسور آبی به همراه کولینگ تاور و دکانتور تشکیل می‌شود.

واضح است که تعداد سیستم‌ها در نوع تزریق بخار بیشتر از نوع غرقابی است. لذا قیمت عرق گیر مربوط به آن بالاتر خواهد بود.

حال باید دید که عرق گیر با سیستم تزریق بخار با توجه به رقم بالای خرید آن، آیا واقعا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا نه؟

خرید عرق گیر غرقابی هیمورا

بالا بودن هزینه خرید عرق گیر صنعتی تزریق بخار: فرصت یا چالش؟

خوب اگر از لحاظ اقتصادی به قضیه نگاه کنیم، هزینه سرمایه‌گذاری بالاست. استفاده از سیستم تزریق بخار با توجه به بالا بودن قیمت عرق گیر، مزایای بسیار بیشتری نسبت به روش سنتی (غرق آبی) دارد.

یکی از مهمترین ویژگی‌‍‌های مثبت این دستگاه، قدرت و کیفیت روش استخراجی است. در این روش بدون نیاز به استفاده از گرمای مستقیم شعله زیر دیگ پخت، حرارت از طریق واحد جداگانه‌ای تامین می‌شود.

این حرارت ناشی از جوشیدن آب داخل واحد “دیگ بخار” و به صورت بخارات داغ حاصل می‌شود. در ادامه این بخارات پس از طی مسیری مشخص به محتویات داخل مخزن پخت تزریق خواهد شد. اصلا به همین دلیل است که امروزه این روش با نام تزریق بخار شناخته می‌شود.

این بخارات امکان نفوذ بالا در تمام قسمت‌ها و پوشش‌های داخلی گل‌ها و گیاهان دارند و می‌توانند سریعا تمام مواد موثره را از آن‌ها خارج کنند.

طی این روش می‌توان علاوه بر تولید گلاب یا عرقیجات گیاهی به موادی بسیار باارزش تر به نام “اسانس‌های روغنی خوراکی” نیز دست پیدا کرد. نتیجه نهایی به قدری شگفت انگیز است که می‌توان گفت تمام این اسانس‌ها، خلوص 100 درصدی و عرق و گلاب تولیدی بالاترین کیفیت را داراست.

مشاهده می‌کنید که قیمت عرق گیر صنعتی مذکور کاملا از لحاظ اقتصادی به صرفه بوده و این دستگاه می‌تواند بستری کاملا مناسب برای سرمایه‌گذاری باشد.

چه بخش‌ها و سیستم‌هایی بیشترین تاثیر را در قیمت عرق گیر صنعتی هیمورا داشته‌اند؟

خوب تا بدین جا مطالبی در ارتباط با عوامل موثر در قیمت عرق گیر ها بیان شد. با توجه به حساسیت کاری و نیز حجم تولیدات صنعتی می‌خواهیم نگاه جامع و کاملی بر دستگاه‌های صنعتی داشته باشیم.

احتمالا متوجه شده‌اید که مصرف بالای آب یکی از نیازهای اصلی برای عرق گیری صنعتی است. بنابراین باید امکاناتی جهت مدیریت مصرف آب به دستگاه اصلی اضافه شود. همین موضوع می‌تواند قیمت عرق گیر صنعتی را تحت تاثیر قرار دهد. با هم به بررسی این امکانات و نیز سایر قابلیت‌ها می‌پردازیم.

دستگاهی که می‌تواند مصرف آب عرق گیر صنعتی را به صفر برساند
  1. دستگاهی که می‌تواند مصرف آب عرق گیر صنعتی را به صفر برساند

بله درست شنیدید، می‌توان با سیستم‌ها و روش‌های خاصی، مصرف آب واحدهای عرق گیری صنعتی را کنترل و حتی به صفر رساند. برای این کار بایستی تمهیداتی در قسمت تبرید دستگاه پیش‌بینی شود.

یکی از این اقدامات اساسی، استفاده از سیستم تزریق آب سرد به کندانسور یعنی “کولینگ تاور و یا همان برج خنک کننده” است. ورود کولینگ تاور به مجموعه دستگاه‌های عرق گیری در کنار کندانسور آبی مطمئنا قیمت عرق گیر را دچار تغییرات خواهند کرد.

اما مصرف آب در مرحله سرمایشی چگونه می‌تواند به طور کامل قطع شود؟ این شرایط زمانی تحقق می‌یابد که آب داخل یک مدار بسته به طور مداوم بین کولینگ تاور و کندانسور به گردش دربیاید.

به عبارت دیگر، آب سردی که داخل لوله‌های کندانسور جریان دارد می‌تواند حرارت را از بخارات بگیرد. این آب پس از تبادل حرارتی مجددا وارد کولینگ تاور می‌شود. این چرخه تا پایان فرآیند عرق گیری دائما ادامه خواهد یافت.

آنچه که مهم است، عدم مصرف آب تازه در این چرخه و نبود اتلاف آن است که قیمت عرق گیر صنعتی تزریق بخار مجهز به کولینگ تاور را کاملا توجیه پذیر می‌کند. درست است که در صورت استفاده کولینگ تاور، قیمت عرق گیر افزایش می‌یابد؛ ولی در مصرف آب واحدهای عرق گیری، صرفه‌جویی قابل توجهی رقم خواهد خورد.

البته توجه کنید که نوع کولینگ تاور نیز در قیمت عرق گیرهای صنعتی هیمورا بی تاثیر نیست. هیمورا برای ظرفیت‌های پایین دستگاه‌های خود از کولینگ تاورهای با فن سانتریفیوژی استفاده می‌کند. اما برای ظرفیت‌های بالاتر صنعتی خود از نسل جدید این سیستم‌ها تحت عنوان “برج‌های خنک کننده فایبرگلسی با فن آکسیال سه فاز” بهره می‌گیرد.

  1. نگاهی به تغییرات مهم در دیگ‌های بخار و تاثیر آن‌ها بر قیمت عرق گیر هیمورا

یکی دیگر از بخش‌هایی که باید تغییرات قیمت عرق گیر را در آن جستجو کرد، دیگ‌های بخار است. همچنان که توضیح داده شد، این واحد با هدف تزریق بخارات داغ جهت پخت محتویات داخل مخازن پخت تولید شده‌اند. وجود برخی قابلیت‌ها در این قسمت، می‌تواند تاثیرات عمده‌ای بر قیمت عرق گیر داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نحوه طراحی داخل دیگ بخار: به عنوان مثال هیمورا برای ظرفیت‌های 1000 لیتر و بالاتر از آن از تعداد 3 لوله مبدل حرارتی داخل دیگ استفاده می‌کند. اما برای کمتر از این ظرفیت‌ها، تعداد این لوله‌ها 1 عدد است. تغییر در تعداد این مبدل‌های حرارتی مستقیما هم بر راندمان کاری و هم بر قیمت عرق گیر تاثیر خواهد گذاشت.
  • آپشن‌های اضافی از قبیل آبنما و فلوتر مکانیکی شارژ خودکار آب از دیگر امکاناتی است که هیمورا آن‌ها را به دیگ بخار عرق گیر صنعتی مربوطه اضافه کرده است.
  • از دیگر موارد قابل سفارشی سازی و موثر در قیمت عرق گیر با تزریق بخار، جنس دیگ بخار و لوله‌های داخل آن است. جنس این بخش‌ها به صورت پیش فرض، آهن در نظر گرفته می‌شود. ولی در صورت سفارش مشتری، امکان ساخت مخزن دیگ بخار و لوله‌های داخلی آن از استیل 304 با جوش آرگون هم وجود دارد.
  1. گاهی لازم است که قیمت عرق گیر بالا برود!!!

برخی موارد پیش می‌آید که بایستی دستگاه عرق گیری با قیمت بالاتر خرید کنید. یکی از این موارد مربوط به مرحله‌ای است که مواد داخل مخزن پخت پس از اتمام فرآیند تخلیه می‌شود.

در این راستا هیمورا اقداماتی در جهت بهبود فرآیند تخلیه محتویات مخزن انجام داده است. از جمله این اقدامات می‌توان به وجود بلبرینگ‌ها در دو طرف مخزن پخت و نیز استفاده از جرثقیل اشاره کرد.

بلبرینگ‌ها معمولا به صورت پیش فرض برای مخازن پخت در نظر گرفته می‌شوند؛ ولی جرثقیل از جمله مواردی است که می‌تواند به صورت آپشنال و در صورت درخواست مشتری به دستگاه اصلی اضافه شود. همین مورد بالا رفتن قیمت عرق گیر را در پی خواهد داشت؛ ولی می‌تواند باعث تسریع فرآیند تخلیه و افزایش اطمینان کاری گردد.

  1. هیمورا چه قابلیت‌هایی را می‌تواند به دیگ‌های پخت خود اضافه کند؟

از مهم ترین قسمت‌هایی که مواد اولیه قرار است داخل آن تحت حرارت مستقیم (غرق آبی) و یا غیر مستقیم (تزریق بخار) قرار بگیرند، مخزن پخت است. نحوه طراحی مخزن و امکانات اضافه‌ تعبیه شده روی آن معمولا مواردی هستند که قیمت عرق گیر صنعتی را تغییر می‌دهند.

هیمورا جنس بدنه این بخش را از استیل با گرید مناسب مواد غذایی 304 انتخاب می‌کند که بهداشتی ترین و رایج ترین ورق استیل صنعت عرق گیری به شمار می‌رود.

در اینجا تعدادی از مواردی که می‌تواند قیمت عرق گیر صنعتی مرتبط با مخازن پخت را تحت تاثیر قرار دهد بیان می‌کنیم:

  • تعداد جداره‌های به کار رفته در ساخت مخزن
  • نوع عایق مورد استفاده بین جداره‌ها
  • طراحی کف مخزن به صورت ساده و یا مش دار
  • ضخامت ورق استیل به کار رفته در ساخت مخزن
  • نوع جوشکاری مورد استفاده؛ مثلا جوشکاری آرگون و یا لیزری
  • تعداد شعله‌های موجود در زیر مخزن (در نوع غرق آبی)
  • انواع گیج‌های دما و فشاری که می‌تواند روی مخزن نصب شود

البته موارد دیگری نیز وجود دارند که در تعیین قیمت عرق گیرهای هیمورا بی تاثیر نیستند، از جمله:

  • طراحی قسمت کندانسور آبی به صورت استیل و یا مسی
  • امکان تنظیم ارتفاع کولینگ تاور و کندانسور نسبت به هم

لیست قیمت دستگاه تقطیر و عرق گیر هیمورا: اسفند 1402

مشاهده کردید که قیمت عرق گیر هیمورا در انواع خانگی براساس:

  • جنس مخزن
  • نوع کندانسور

متفاوت است.

اما در مدل‌های صنعتی، تفاوت قیمت عرق گیر به مواردی مانند:

  • نوع روش تقطیر
  • نوع کولینگ تاور
  • نوع طراحی مخازن پخت و امکانات کاربردی در آن
  • استفاده از موارد آپشنال مانند جرثقیل
  • نحوه طراحی دیگ بخار

بستگی دارد.

در ادامه داخل جدول، لیست قیمت دستگاه تقطیر و عرق گیر هیمورا در نمونه‌های خانگی و صنعتی قابل مشاهده است.

ردیف نام دستگاه عرق گیر صنعتی حداقل قیمت عرق گیر (تومان) حداکثر قیمت عرق گیر (تومان)
1 عرق گیر غرق آبی 200 لیتر 55800000 56200000
2 عرق گیر غرق آبی 320 لیتر 60800000 61200000
3 عرق گیر غرق آبی 400 لیتر 71800000 72200000
4 عرق گیر غرق آبی 650 لیتر 97800000 98200000
5 عرق گیر تزریق بخار 200 لیتر 79100000 80100000
6 عرق گیر تزریق بخار 400 لیتر 116900000 117100000
7 عرق گیر تزریق بخار 650 لیتر 171900000 172100000
8 عرق گیر تزریق بخار 1000 لیتر 217900000 218100000
9 عرق گیر تزریق بخار 1500 لیتر 287900000 288100000
10 عرق گیر تزریق بخار 2000 لیتر 339900000 340100000
ردیف نام دستگاه عرق گیر خانگی حداقل قیمت عرق گیر (تومان) حداکثر قیمت عرق گیر (تومان)
1 عرق گیر بیدون استیل 20 لیتری کندانسور برقی 15670000 15710000
2 عرق گیر بیدون استیل 30 لیتری کندانسور برقی 16150000 16250000
3 عرق گیر بیدون استیل 40 لیتری کندانسور برقی 17150000 17210000
4 عرق گیر بیدون استیل 50 لیتری کندانسور برقی 17950000 18050000
5 بیدونی آلومینیم 20 لیتری برقی مسی 4290000 4320000
6 بیدونی آلومینیم 30 لیتری برقی مسی 5120000 5140000
7 بیدونی آلومینیم 40 لیتری برقی مسی 6210000 6230000
8 بیدونی آلومینیم 50 لیتری برقی مسی 6430000 6470000
9 بیدونی آلومینیم 100 لیتری برقی مسی 10830000 10870000
10 بیدونی آلومینیم 150 لیتری برقی مسی 12310000 12350000
11 بیدونی آلومینیم 200 لیتری برقی مسی 17910000 17950000

نحوه اطلاع از قیمت و خرید انواع دستگاه تقطیر و عرق گیر

قبل از خرید هر دستگاهی باید اطلاعات کافی در زمینه شناخت ساختار و نحوه عملکرد آن داشته باشید. ما در سایت هیمورا تمام اطلاعات مربوط به انواع دستگاه‌های عرق گیری را در قالب صفحات مختلف ارائه کرده‌ایم. همچنین تصاویر و ویدیوهای معرفی دستگاه‌ها و انیمیشن طرز کارکرد آن‌ها به همراه توضیحات معرفی از طرف کارشناسان، تهیه و در داخل صفحات گنجانده شده است. بنابراین شما می‌توانید قبل از خرید دستگاه عرق گیر به این صفحات مراجعه کنیدو

اما برویم سراغ بحث نحوه اطلاع از قیمت عرق گیر. در قسمت قبلی، تمام قیمت عرق گیرهای خانگی و صنعتی هیمورا در اختیار شما قرار گرفت. اما همچنان که مستحضر هستید با توجه به نوسانات بازار و مشکلات تورمی کشور، این قیمت‌ها دائما در حال تغییر هستند. بنابراین شما می‌توانید در صورت تمایل آخرین قیمت عرق گیر را به صورت تماس تلفنی از کارشناسان فروش هیمورا دریافت نمایید.

این کارشناسان در کنار ارائه اطلاعات کافی در زمینه انتخاب دستگاه مناسب، هرگونه ابهام و سوال احتمالی شما را پاسخ خواهند داد. بعد از اینکه در مورد دستگاه موردنظر به جمع‌بندی نهایی رسیدید می‌توانید محصول خود را به صورت تلفنی سفارش دهید.

مرحله سفارش، شامل پرداخت مبلغ به حساب شرکت و شروع فرآیند ساخت دستگاه می‌شود. دستگاه معمولا پس از 15 روز کاری آماده بارگیری و ارسال خواهد بود.

تمامی محصولات هیمورا با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود و امکان ارسال نصاب و تکنسین‌های حرفه‌ای به سراسر کشور نیز وجود دارد.

سوالات متداول

من قصد راه اندازی یک واحد تولیدی عرقیجات را دارم، کدام دستگاه می‌تواند مناسب باشد؟

اگر واحد تولیدی شما کوچک باشد می‌توانید از دستگاه‌های بیدونی آلومینیومی کندانسور برقی با ظرفیت‌های مخزنی 200 لیتری استفاده کنید. اما در صورت نیاز به تولید حجم بالا، دستگاه‌های صنعتی عرق گیری با ظرفیت‌های 200 لیتر به بالا می‌توانند مناسب باشند.

کدامیک از دستگاه‌های عرق گیری صنعتی می‌توانند مناسب استفاده واحدهای بزرگ عرق گیری باشند؟

هر دو دستگاه در واحدهای بزرگ کاربرد دارند. اگر هدف شما تنها تولید عرقیجات باشد، می‌توانید از دستگاه‌های صنعتی غرق آبی استفاده کنید. اما اگر قصد راه‌اندازی یک واحد تولید اسانس را دارید، دستگاه عرق گیر و اسانس گیر با تزریق بخار گزینه مناسبی خواهد بود؛ در این صورت علاوه بر عرقیجات گیاهی می‌توانید اسانس‌های روغنی خوراکی نیز تولید کنید.

چرا برای عرق گیرهای صنعتی تون از کندانسور هوایی استفاده نکردید؟

سوال خوبی است. قیمت پایین ترین ظرفیت کندانسور هوایی در حدود 200 میلیون تومان است. با بالارفتن ظرفیت و حجم مخزن عرق گیر صنعتی، قیمت این نوع کندانسورها هم به صورت تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین راه‌حل مقرون به صرفه‌ای نمی‌تواند باشد. بهترین گزینه همان استفاده از کندانسور آبی به صورت ترکیبی با کولینگ تاور برای چرخش آب در یک مدار بسته است که هم مصرف آب را برای واحدهای بزرگ صنعتی کاهش می‌دهد و هم امکان هدر رفت آب را به کلی حذف می‌کند.

قیمت عرق گیر و موضوعات مرتبط با آن بحث اصلی این مقاله بود که داخل متن به طور کامل به تمامی جوانب آن پرداخته شد. از موارد مهمی که شما قبل از خرید و اطلاع از قیمت عرق گیر بایستی در نظر داشته باشید، آشنایی با قسمت‌های مختلف دستگاه است.
در این مقاله سعی کرده بودیم تا جای ممکن به بررسی قابلیت‌ها و امکاناتی که می‌توانست به نوعی قیمت تمام شده دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد، بپردازیم. با توجه به اینکه در هیمورا امکان تولید عرق گیرها در مدل‌های خانگی و صنعتی وجود داشت، این بررسی‌ها در دو بخش جداگانه‌ انجام شد. نهایتا قیمت‌ عرق گیرها در دو جدول مجزا، به طور کامل ارائه گردید.
در انتها اگر سوالی یا مطلبی در خصوص متن نوشته شده داشته باشید، می‌توانید در قسمت نظرات همین صفحه با ما مطرح نمایید.

mr.shaykhlar

سجاد شیخلر

تحصیل در رشته مکانیک سیالات و فارغ التحصیلی در این رشته یکی از رویاهام بود. علاقه مندی بیش از اندازه من به این رشته باعث شد تا در این حوزه مطالعات متعددی داشته باشم؛ صنایع ماشین سازی هیمورا بستری برای ارائه دانشم که حاصل سال ها مطالعه است رو فراهم کرد.

نوشته های من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *