لیست قیمت 10 پکیج زمینی با بررسی جامع هر مدل

لیست قیمت 10 پکیج زمینی برقی با بررسی جامع هر مدل دیدگاه بگذارید

قیمت انواع پکیج زمینی و مشاهده مدل‌های مختلف با ویژگی‌های گوناگون شاید دغدغه یک خریدار واقعی باشد. با وجود اینکه تنوع بالا در تولید محصول، یک مزیت برای آن محسوب می‌شود، به همان میزان هم می‌تواند خریدار را سردرگم و دودل کند. تنها راه حل این مشکل، انجام تحقیقات و بررسی در مورد انواع مختلف کالاهای مشابه است. پکیج هم که محصول بارزی از این دسته محصولات است، موجب تردید خریدار می‌شود. مدل‌ها، ظرفیت‌ها، برندها و قابلیت‌های مختلفی از این تجهیزات گرمایشی وجود دارد که در قیمت آن‌ها نیز تاثیرگذار است. هدف این مقاله، آشنایی خریدار با برندهای شناخته‌شده‌ای از پکیج‌های زمینی و بررسی قیمت انواع پکیج زمینی است. اگر به دنبال خرید سایر انواع پکیج‌ها هستید و می‌خواهید در خصوص آن‌ها کسب اطلاعات کنید، در مقالات دیگر هیمورا به دنبال آنها باشید.

این محتوا فقط به قیمت انواع پکیج زمینی و ویژگی‌های آن اختصاص دارد. قیمت، همیشه عامل تعیین کننده کیفیت کالا نیست؛ اما با بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های چندین دستگاه، می‌توانید بهترین قیمت را به دست آورید. گاه وجود یک قابلیت به قدری ارزشمند و کاربردی است که ارزش صرف هر هزینه ای برای خرید آن را دارد. اما گاهی ممکن است یک ویژگی و دستمایه در پکیج، هیچ کاربرد خاصی در فضای شما نداشته باشد؛ پس خرید آن، بیهوده بوده و هزینه اضافی است. پس فقط بررسی قیمت انواع پکیج زمینی با برندهای گوناگون، نمی‌تواند پاسخ سوال شما باشد؛ بلکه تمام ویژگی‌ها در کنار هم باید مقایسه شوند.

مقدمه

نیاز به گرما و تجهیز و تدارک ابزاری برای ایجاد آن، امری است که از گذشته‌های دور، بین مردم جهت تامین آرامش و گرمای محل زندگی مرسوم بوده است. اسباب و ادوات گوناگونی برای تامین گرما وجود داشته است که به تدریج با پیشرفت تکنولوژی و با تغییر شکل یافتن آن‌ها، سیستم‌های گرمایشی امروزی بوجود آمده است. پکیج‌ها، از پرکاربردترین تجهیزاتی هستند که این روزها متناسب با هر کاربری، تولید شده‌اند. انواع زمینی این دستگاه‌ها با ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایی طراحی شده‌اند که باعث شده متناسب برای استفاده در محیط‌های صنعتی باشند و بتوانند آب گرم بهداشتی برای مصارف روزانه و گرمایش محیط با متراژ بزرگ را تامین کنند. قیمت انواع پکیج زمینی با توجه به توان گرمایشی و برند آن متفاوت است. اگر قصد خرید چنین دستگاه گرمایشی را دارید، بهتر است قیمت انواع پکیج زمینی را مورد بررسی قرار دهید.

با وجود اینکه ابعاد پکیج‌های زمینی بسیار کوچکتر از موتورخانه‌هاست، متراژهای بسیار بالایی را نیز پشتیبانی می‌کنند. هرچه ظرفیت بیشتر شود، قیمت انواع پکیج زمینی بالاتر می‌رود. هدف این مقاله، آشنایی هرچه بهتر و بیشتر مشتری و خریدار با انواع نشان‌های بازرگانی و مقایسه قیمت آن‌هاست.

پکیج برقی زمینی بیشتر بخوانید: پکیج زمینی هیمورا

پکیج زمینی چیست | آیا جایگزین مناسبی برای موتورخانه های قدیمی شوفاژ می باشد پاسخ تمامی سوالات رو می توانید در این پست پیدا کنید

پکیج زمینی چیست؟

همانطورکه گفته شد، پکیج، یکی از متنوع‌ترین تجهیزات گرمایشی است. در دسته‌بندی اولیه، این دستگاه گرمایشی به 2 گروه خانگی و صنعتی تقسیم‌بندی می‌شود که روی سخن این مقاله فقط در مورد دسته دوم یعنی مدل‌های صنعتی است. به این پکیج‌ها، پکیج زمینی گفته می‌شود که این علت نامگذاری، به محل نصب آن برمی‌گردد. به سبب حجم و سایز بزرگ پکیج‌های زمینی، آن‌ها را روی زمین قرار می‌دهند و لوله‌های انتقال آب، گاز و گازوئیل و همچنین سیم‌کشی برق به آن‌ها متصل می‌شود. در باغ‌های بزرگ، سالن‌های صنعتی، استخرها، ساختمان‌های چند طبقه و هر جایی که نیاز به گرمایش بیش از یک محیط خانگی یا اداری باشد، پکیج زمینی می‌تواند بیشترین کارایی را ارائه دهد.

پکیج‌ها، همان وظیفه ای را انجام می‌دهند که موتورخانه‌ها نیز بر عهده داشتند. با این تفاوت که جای بسیار کمتری اشغال می‌کنند. حتی مصرف سوخت و هزینه نصب و نگهداری بسیار پایینی دارند و راندمان حرارتی آن‌ها بالاست. به همین سبب است که جای آن‌ها را گرفته‌اند. یک مبدل درون این پکیج‌ها، آب گرم بهداشتی برای استحمام و مصرف و مبدل دیگر، آب گرم موردنیاز برای گردش در رادیاتور را تامین می‌کند. تمام پکیج‌ها، این 2 قابلیت را دارند، آنچه که موجب تفاوت در قیمت انواع پکیج زمینی یک برند ثابت می‌شود، ظرفیت و قابلیت‌های آن است. اما قیمت انواع پکیج زمینی چه قدر است؟ سوالی است که در ادامه به پاسخ آن خواهیم رسید.

مزایای پکیج زمینی

پکیج زمینی در هر ظرفیت و توان حرارتی که بتواند پاسخگوی نیاز محیط مدنظر شما باشد، تولید می‌شود. تنوع در ظرفیت‌های دستگاه، به متنوع بودن ابعاد و اندازه‌های پکیج زمینی هم منجر شده است که خریدار باید به آن دقت کند. با وجود اینکه یک پکیج زمینی با ظرفیت مناسب، به راحتی گرمایش مطلوب یک فضای بزرگ و یا صنعتی را تامین می‌کند، اما مصرف سوخت یا انرژی بسیار پایین‌تری نسبت به موتورخانه‌ها دارد. البته تفاوت با سیستم‌های حرارتی قدیمی فقط به کاهش مصرف سوخت برنمی‌گردد، بلکه از هزینه‌های نگهداری و تعمیرات نیز کاسته شده است. همچنین نیاز به لوله کشی‌های طولانی، متعدد و پیچیده برای استفاده از پکیج نیست. بدین ترتیب شما نیازی به اشغال فضای زیادی برای نصب ندارید و می‌توانید دستگاه را در انباری یا پارکینگ و حتی داخل موتورخانه‌ قرار دهید.

برخی از پکیج‌ها دارای مخزن هستند که آب گرم درون آن‌ها ذخیره می‌شود. بنابراین هنگام قطعی سوخت، از آب گرم بی‌بهره نخواهید بود. آیا با وجود تمام این مزایا، صرف هزینه برای قیمت انواع پکیج زمینی ارزش ندارد؟

قیمت پکیج زمینی بوتان

یکی از مارک‌های معروف پکیج‌ها، بوتان است. تمام پکیج‌ها، با وجود اینکه در هدف اصلی، یعنی تامین آب گرم مصرفی و آب سیرکوله در شوفاژها مشترکند، در برخی امکانات، قابلیت‌ها و قیمت تفاوت دارند. با ورود به بازار سیستم‌های گرمایشی، مدل‌های متنوعی از پکیج بوتان را مشاهده می‌کنید که از نظر ظرفیت و توان گرمایشی، اندازه و ابعاد، شکل ظاهری، نوع سوخت مصرفی و امکانات با یکدیگر تفاوت دارند. همین عوامل هستند که در لیست قیمت انواع پکیج زمینی بوتان، تحولاتی به وجود آورده‌اند. این طیف گسترده و تنوع در محصولات، امکان خرید راحت را از مصرف کنندگان سلب نموده است. اما در عوض مدل‌های بسیاری برای انتخاب و خرید در اختیار دارید.

مشتری زمانی می‌تواند از یک خرید موفق بهره‌مند شود که تمام جوانب و ویژگی‌ها و همچنین قیمت انواع پکیج زمینی را بررسی کند تا با اطلاعاتی کامل‌تر اقدام به خرید کند. در ادامه متن، با لیست خرید برندهای معتبری از پکیج‌های زمینی آشنا خواهید شد.

قیمت

پکیج زمینی ایران رادیاتور قیمت

یکی دیگر از برندهای مطرح پکیج، ایران رادیاتور است. این گروه بازرگانی نیز در کنار تولید پکیج‌های دیواری و خانگی، پکیج‌های زمینی در ظرفیت‌های مختلف تولید کرده است. در جدول زیر، قیمت انواع پکیج زمینی ایران رادیاتور به صورت بازه‌ای نوشته شده است.

ردیف نوع دستگاه حداقل قیمت(تومان) حداکثر قیمت(تومان)
1 پکیج زمینی Z60FF 62000000 66000000
2 پکیج زمینی G35 56000000 59000000
3 پکیج زمینی D35 54000000 56000000

لیست قیمت انواع پکیج زمینی ایران رادیاتور

لیست قیمت پکیج زمینی آلپ

تنوع بالا در تولید، از ویژگی‌های این برند معتبر است. این گروه صنعتی نیز به نوبه خود سعی کرده است که بهترین نوع پکیج را ارائه دهد. آلپ صنعت، شرکتی معتبر با سابقه فعالیت چندین ساله است و در این میان، تجهیزات گرمایشی این مجموعه در دسته شناخته شده ترین‌ها قرار دارند. قیمت انواع پکیج زمینی آلپ، در جدول زیر شرح داده شده است.

ردیف نوع دستگاه حداقل قیمت(تومان) حداکثر قیمت(تومان)
1 پکیج زمینی آلپ 80000 46000000 48000000
2 پکیج زمینی آلپ 110000 56000000 58000000

لیست قیمت انواع پکیج زمینی آلپ

قیمت پکیج زمینی دوگانه سوز

این روزها اکثر مناطق کشور ما از نعمت گاز بهره‌مندند. وجود پکیج زمینی دو گانه‌سوز متناسب برای آن دسته از مناطقی است که هنوز لوله کشی گاز به آن‌ها نرسیده است و یا به سبب نوسانات دریافت گاز، احتمال قطعی در آن‌ها بالاست. این نوع پکیج‌ها از هر 2 نوع سوخت گازی و گازوئیلی استفاده می‌کنند تا انرژی گرمایی لازم برای افزایش دمای آب را داشته باشند. کاربر می‌تواند نوع سوخت مصرفی را روی هر کدام که در دسترس باشد، تنظیم کند. مشعل، منبع تولید گرما در این نوع پکیج‌هاست. پکیج‌های دو گانه‌سوز هم مانند سایر پکیج‌ها، با دو قابلیت گرم کردن آب برای مصرف و به عنوان تغذیه رادیاتورها وارد بازار شده‌اند.

قیمت انواع پکیج زمینی دو گانه‌سوز، با تک گانه‌ها متفاوت است. تفاوت در قیمت انواع پکیج زمینی، می‌تواند تحت تاثیر سه عامل برند، ظرفیت و کیفیت باشد. یعنی اگر برای خرید پکیج‌های زمینی با قیمت‌های متنوعی برخورد کردید، دلیل آن را در این سه پارامتر جستجو کنید.

ردیف نوع دستگاه حداقل قیمت(تومان) حداکثر قیمت(تومان)
1 پکیج  زمینی دوگانه سوز 45000 هاوین 25000000 27000000
2 پکیج زمینی دوگانه سوز 110000 اوستا 39000000 41000000
3 پکیج زمینی دوگانه سوز 60000 اوستا 35000000 37000000
4 پکیج زمینی دوگانه سوز 60000 هیمورا 37000000 39000000

لیست قیمت انواع پکیج زمینی دوگانه سوز

لیست قیمت پکیج زمینی هیمورا

اگر بخواهیم در میان تمام کارخانجات و مراکز فروش معرفی شده، برترین و معتبرترین آن‌ها را معرفی کنیم، بهتر است سری به پکیج‌های هیمورا بزنیم. وجه تمایز دستگاه‌های طراحی شده توسط این گروه صنعتی، به استفاده از تنوع ظرفیتی بالا، بهترین و باکیفیت ترین قطعات، طراحی خاص و هوشمندانه و سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی برمی‌گردد. همین ویژگی‌ها در کنار مناسب‌ترین قیمت انواع پکیج زمینی موجب سبقت این برند و رسیدن به برتری شده است. بازده گرمایش پکیج‌های هیمورا بالاست؛ به طوریکه با مصرف کمترین سوخت، بیشترین گرما را تولید می‌کند تا آب گذرا از لوله‌ها، به راحتی و در کمترین زمان به دمای مطلوب برسند. انواع پکیج زمینی دو گانه‌سوز و سه گانه‌سوز و نیز تماما برقی در ظرفیت‌های متنوع، محصولات همین گروه صنعتی معتبر هستند.

این مجموعه، در کنار اینکه توانسته کیفیت و کارایی محصول را در اولویت کار خود قرار دهد، سعی بر آن داشته که قیمت انواع پکیج زمینی و دیواری را به گونه‌ای تعیین کند که قابل خرید برای مصرف کننده باشد. در زیر با لیست قیمت انواع پکیج زمینی این گروه صنعتی آشنا خواهید شد. این لیست‌ها به شما در مقایسه برندها و ظرفیت‌های گوناگون کمک می‌کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همیشه قیمت بالا نشان از کیفیت کالا نیست و قیمت پایین هم نشان از بی کیفیتی آن نیست. این شمایید که باید تشخیص دهید کدام کالا با داشتن قیمت مناسب، بالاترین کیفیت را دارد.

ردیف نوع دستگاه حداقل قیمت(تومان) حداکثر قیمت(تومان)
1 پکیج زمینی 80هزار دوگانه سوز هیمورا 40000000 42000000
2 پکیج زمینی 80هزار سه گانه سوز هیمورا 50000000 52000000
3 پکیج برقی 80هزار زمینی 47000000 49000000
4 پکیج 140 هزار دوگانه سوز زمینی هیمورا 86000000 88000000

لیست قیمت انواع پکیج زمینی هیمورا

قیمت پکیج زمینی دوگانه سوز

سخن پایانی

این روزها به علت افزایش استفاده مردم از پکیج در تمام کاربری‌ها، گروه‌های ماشین‌سازی بسیاری درصدد تولید این دستگاه‌های حرارتی در آمده‌اند. در این میان، تعداد اندکی سعی می‌کنند که دستگاه‌هایی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهند. هدف این مقاله، آشنایی خریدار با این نوع گروه‌های صنعتی است که بهترین آن‌ها معرفی شده است. قیمت انواع پکیج زمینی موضوع دیگری است که در این مقاله بررسی شد. هیچ قیمتی بی دلیل ارائه نمی‌شود. پس علت تفاوت قیمت در 2 پکیج مشابه با ظرفیت یکسان، باید در ویژگی‌های آن جستجو شود. اگر این قابلیت‌ها نیز یکسان باشند، علت تفاوت قیمت را باید در گران فروشی مجموعه مربوطه یافت.

خرید دستگاهی با کیفیت و با قیمت واقعی، نیازمند صرف وقت و انجام تحقیقات است. در این محتوا سعی شد که چنین مواردی در خصوص پکیج‌های زمینی بررسی شود. شما حتی می‌توانید برای مطالعه در مورد سایر انواع پکیج‌ها، به مقالات دیگر آماده شده توسط این مجموعه مراجعه کنید.

the product بیشتر بخوانید: معیارهای تعیین قیمت پکیج برقی در ایران

این مطلب حاوی جدیدترین لیست قیمت پکیج برقی انواع برندهای کم مصرف و تک فاز می باشد؛ ضمناً معیارهای تعیین قیمت پکیج های برقی مطرح شده

پیشنهاد

برای خرید یک پکیج، در ابتدای امر باید متراژ مکان موردنظر را در نظر بگیرید. اگر این دستگاه را برای خانه یا محل کار نیاز دارید، بهتر است از پکیج‌های دیواری استفاده کنید. اما گرمایش واحدهای بزرگ آپارتمانی و نیز مراکز صنعتی نیازمند سیستم حرارتی پر قدرت‌تری است که پکیج زمینی می‌تواند این وظیفه را به دوش بگیرد. پس از این مرحله، نوبت به انتخاب مناسب ترین ظرفیت می‌رسد که براساس جایگزینی برخی پارامترهای محیطی در فرمول، به دست می‌آید. معمولا ظرفیت باید توسط متخصصان این زمینه تعیین شود. انتخاب نوع سوخت در تجهیزات گرمایشی نیز عاملی است که خود شما تعیین کننده آن هستید و دسترسی شما به سوخت‌های فسیلی یا انرژی الکتریسیته آن را مشخص می‌کند. در این میان، تعدادی از قابلیت‌ها در برخی پکیج‌ها وجود دارند و در برخی دیگر ناموجودند که باید برحسب نیازتان بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

witer ms.hadi

خانم هادی

من فارغ التحصیل رشته مهندسی ساخت و تولید هستم؛ تولید محتوای متنی و صوتی تخصصی جزو فعالیت های منه و حدودا 5 سال هست که با صنایع ماشین سازی هیمورا همکاری دارم. با ورود به دنیای دیجیتال و تولید محتوا در رشته تخصصی خودم دیدگاهم به صنایع متفاوت تر شد و هر روز به اموخته هام اضافه میشه.

نگاریده های من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *