پشت پرده عوامل تعیین کننده [ قیمت شیرسردکن صنعتی ] 1403

پشت پرده عوامل تعیین کننده [ قیمت شیرسردکن صنعتی ] 1403 دیدگاه بگذارید

شیر سردکن صنعتی، به عنوان یک دستگاه حیاتی و مهم در بعضی از صنعت ها نقش دارند. وظیفه اصلی آنها کنترل و پایین آوردن دما است. ما در این مقاله به موضوعات مختلف و مهمی مثل:

  • ساختار
  • دلیل اهمیت
  • نحوه عملکرد
  • انواع و قیمت شیر سردکن صنعتی

خواهیم پرداخت. عواملی که بر کیفیت عالی این دستگاه ها تاثیر دارند را بررسی خواهیم کرد؛ تا از احتمال پیش آمدن هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه یکی از انواع آن را با دقت، مناسب نیازتان انتخاب کنید. عواملی بر کیفیت و عملکرد تاثیر دارند که باید از دو جهت رعایت شود؛ در ابتدا شرکتی که سازنده است باید با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات ، دستگاه را ساخته باشد. مورد مهم بعدی نگهداری و استفاده درست شما از شیر سرد کن است تا نتیجه مطلوب را ببینید. ما به تمام این موارد در این مقاله پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

مقدمه

حفظ کیفیت مواد غذایی و لبنیاتی یکی از موضوعات حساس در کشورهای جهان است. این موضوع به ویژه در مورد موادی مانند شیر که بیشترین استفاده و تاثیر را در زنجیره غذایی افراد دارند، به شدت مهم است. شیر با داشتن بیشترین ارزش غذایی، نقش مهمی در سلامت و زندگی انسان دارد. از این رو باید با استفاده از سیستم‌ها و روش‌های مختلف از زمان تولید تا مصرف، بالاترین کیفیت را داشته باشد.

تضمین کیفیت شیر به عنوان یک فرآیند مستمر، نیازمند استفاده از سیستم‌ها و روش‌های کنترل کیفیت مختلف است. یکی از مهمترین مراحلی که حفظ کیفیت شیر در آن مهم است، مربوط به مرحله تولید شیر در مزارع دامپروری و دامداری‌ها می‌شود. جایی که تولید شیر باکیفیت مقدمه‌ای برای تولید بهترین فرآورده‌های جانبی دیگر از این ماده خواهد بود. به همین دلیل باید این مراکز، به فکر استفاده از سیستم‌ها و دستگاه‌های مدرن جهت نگهداری از شیرهای تولیدی باشند. یکی از همین دستگاه‌های حافظ کیفیت شیر، شیرسردکن‌ها هستند. بیایید دلیل اصلی استفاده از این دستگاه‌ها را با هم بررسی کنیم.

شیر سردکن چیست و چه اهمیتی دارد؟

اگر شغل شما مربوط به حوزه لبنیات است یا در اطرافیان خود چنین فردی می‌شناسید، احتمالا باید با شیر سرد کن صنعتی آشنا باشید. همانطور که از اسم این دستگاه پیداست، وظیفه سردکردن شیر را برعهده دارد. البته نه تنها برای شیر بلکه برای مواد لبنی دیگر مانند دوغ و مایه بستنی هم کاربرد دارد.

اما شاید برایتان سوال باشد، چرا مهم است که شیر سرد شود؟ لبنیات‌هایی مثل شیر وقتی دوشیده می‌شوند، دمایی در حدود 35 درجه سانتیگراد دارند، که بالاست. البته شیر تازه دوشیده شده، عمر کوتاهی یعنی حدودا 48 ساعت یا کمتر دارند. طبیعی است که در چنین دمایی، میکروب‌ها به راحتی بتوانند تکثیر شوند و رشد کنند. پس باید دمای شیر را به حدی رساند که مانع ایجاد این مشکل شود.

دستگاه‌ شیر سردکن صنعتی برای حفظ کیفیت و دمای شیر تازه دوشیده شده استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند دمای شیر را تا حدود 4 درجه سانتیگراد کم کند. در نتیجه شیر، در محیط و دمای مناسبی نگهداری شده و از نظر بهداشتی هم مشکلی پیدا نخواهد کرد. واضح است که در صورت عدم رعایت این موضوع، ممکن است به راحتی سرمایه و هزینه‌ای که کرده‌اید را از دست بدهید.

شیر سردکن بیشتر بخوانید: شیر سرد کن دامداری 2000 لیتر هیمورا

شیر سرد کن دامداری هیمورا، سرد کردن با سرعت بالا و به صورت مداوم، مصرف بهینه ی انرژی، به همراه گارانتی وخدمات پس از فروش معتبر قطعات.

نقش شیرسردکن ها در صنایع مهم

تا اینجا مشخص شد که یکی از محل‌های ضروری برای استفاده شیرسردکن‌ها، مراکز پرورش دام است. ولی باید بدانید که این دستگاه‌ها با قابلیت خنک نگه داشتن مایعات لبنی مختلف، نقش پررنگی در صنایع مختلف لبنیاتی ایفا می‌کنند. شما با خریداری یک یا چند شیرسردکن، هم هزینه‌های موجود را کاهش داده و هم از بروز مشکل پیشگیری خواهید کرد؛ یعنی یک تیر و چند نشان! برای مثال اگر دامداری دارید، به راحتی و با سرعت بالا می‌توانید شیر را سرد کرده و به درستی از آن نگهداری کنید. همچنین دیگر نگران نیستید که آیا به دلیل دمای بالا ممکن است میکروب بگیرد یا نه؟ نکته مهم بعدی، صرفه جویی در هزینه‌های انرژی است.

توجه کنید که در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از این دستگاه‌ها، اگر میکروب‌های شیر از حد معمول بیشتر شوند، چربی، پروتئین، قند و به طور کلی شیر فاسد می‌شود. پس در این صورت، خراب شده و قابل استفاده نخواهد بود.

شیرسردکن دو مخزن هیمورا می تونید قیمت شیر سردکن صنعتی را استعلام کنید

ساختار دستگاه شیرسردکن شامل چه بخش‌هایی است؟

به طور کلی این اجزا اساسی ترین بخش‌های یک دستگاه شیر سرد کن هستند:

  • درب باز شو
  • مخزن استیل
  • شیر کلاجی تخلیه
  • سیستم کنترل دما
  • صفحه نمایش دیجیتالی
  • کلید روشن و خاموش دستگاه
  • سیستم همزن و کلید برای روشن و خاموش کردن آن
  • سیستم خنک کننده متشکل از موتور کمپرسور و کندانسور

نحوه عملکرد شیر سردکن‌ها چگونه است؟

اولین و مهم ترین بخشی که در این دستگاه‌ها مشاهده می‌کنید، همان مخزن است. مخزن‌ها از 100 لیتر تا چند هزار لیتر موجود هستند که شیر در این قسمت‌ها نگهداری می‌شود. نکته مهم قابل توجه، انتخاب جنس استیل برای بدنه، جداره داخلی و نیز درب دستگاه است. استیلی که در مخزن به کار می‌رود، باید باکیفیت ترین نوع باشد؛ زیرا که ممکن است بعد از مدتی زنگ بزند و شیری که داخل آن نگهداری می‌شود خراب گردد. البته بخش‌های مهم دیگر دستگاه، سیستم سرمایشی و همزن هستند.

شاید برایتان سوال است که همزن چه نقشی در مخزن دارد؟

داخل مخزن شیرسرد کن‌ها همزنی وجود دارد که دائما در حال هم زدن شیر است. این امر در سرد شدن یکنواخت شیر نقش دارد. ابتدا شیر را از ورودی دستگاه که در بالای آن قرار دارد، داخل مخزن می‌ریزند. حال دمای مد نظر را تعیین می‌کنید تا به سرعت مایع درون دستگاه سرد ‌شود. نحوه سرد شدن هم از کمپرسور دستگاه منشا می‌گیرد. کمپرسور هوای سرد را به دیواره‌های مخزن تزریق می‌کند و از طرفی همزنی که در حال هم زدن شیر است، باعث می‌شود دما سریعا پایین بیاید. پس از رسیدن دمای شیر به میزان موردنظر، از طریق بخش خروجی مایع یا همان شیر تخلیه، قابل دریافت است.

اگر هرگونه سوالی درباره خود دستگاه، عملکرد و یا سایر موضوعات مرتبط دارید در بخش نظرات این صفحه، بپرسید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان پاسخگوی شما باشند.

بهترین زمان برای سرد کردن شیر در دامداری

شیر بعد از دوشیده شدن از دام‌ها، باید به سرعت با شیرسردکن خنک شود. اگر به این موضوع اهمیت ندهید و وقفه بیاندازید، زمان و هزینه شما به هدر خواهد رفت. شیرسردکن ها به سرعت دما را پایین آورده و کیفیت شیر را با صرف انرژی پایین، حفظ می‌کنند.

شیر سردکن بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب بهترین [ شیر سردکن صنعتی ] برای لبنیاتی‌ها

در این مقاله به بررسی ساختار و امکانات یک شیر سردکن صنعتی می‌پردازیم و بنابراین تمام راهنمایی‌های لازم در خصوص انتخاب بهترین شیرسردکن صنعتی نیز صورت خواهد گرفت.

شیر سرد کن ها برای سلامتی انسان مضر هستند؟

2 نکته مهم وجود دارد که در صورت رعایت شدن، مشکلی برای سلامتی پیش نمی‌آید:

نکته اول:

ماده‌ای است که برای ساخت دستگاه استفاده می‌شود، مانند نوع استیل بدنه مخزن. بهترین گرید استیل برای ساخت جداره داخلی مخازن شیرسردکن، 304 است. این نوع ورق استیل، خاصیت ضد زنگ و خوردگی دارد. از طرفی کاملا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان بوده و مناسب استفاده برای نگهداری شیر و سایر مایعات لبنی مانند دوغ است.اگر تمام اصول بهداشتی رعایت شود، در طول نگهداری شیر از فاسد و بد مزه شدن آن جلوگیری خواهد شد.

نکته دوم:

مورد مهم بعدی به مراقبت و توجه شما مربوط می‌شود. حتما مراقب باشید که اگر شیری داخل مخزن هست و می‌خواهید شیر تازه تری را اضافه کنید، اول شیر قبلی را تخلیه و مخزن را با آب شستشو دهید. سپس شیر تازه تر را داخل مخزن بریزید. نکته این بود که شیر کهنه و تازه تر ترجیحا نباید با هم ترکیب شوند. البته به جای انجام این کار، راه‌حل مناسبی هم وجود دارد!!! در این مورد در ادامه توضیح داده می‌شود.

انواع شیرسردکن های صنعتی

شیرسردکن ها از چند نظر به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این دستگاه‌ها از نظر تعداد مخزن، نوع مخزن و کاربرد انواع مختلفی دارند.

شکل مخزن‌ها

منظور از شکل مخزن، مکعبی یا استوانه‌ای بودن آن است. نسبت به فضایی که در اختیار دارید می‌توانید دستگاهی انتخاب کنید که ارتفاع، عرض و عمق مناسب را دارد. مثلا اگر فضای زیادی ندارید استفاده از شیرسردکنی که مخزن مکعبی دارد، گزینه بهتری است؛ چراکه فضای کمتری را اشغال می‌کند.

تعداد مخزن‌ها

از این لحاظ به طور کلی 2 مدل موجود است؛ یا تک مخزن یا دو مخزن. اما در صورتی که برایتان سوال است کدام مدال مناسب کار شماست؟

باید بگوییم اگر در دامداری خود دو نوع دام شیرده دارید، در این صورت شیر هر کدام از آن‌ها باید در دو مخزن جدا نگهداری شوند. البته می‌توان دو شیرسرد کن تک مخزن خرید، اما راه بهتر خرید شیرسردکن دو مخزن یا دوقلو است. در این صورت هر کدام از شیر‌ها را در یک مخزن دستگاه نگهداری کرده‌اید و در هزینه هم صرفه جویی شده است. حتی در مواقعی که شیر دام‌ها در دو نوبت صبح و یا عصر دوشیده می‌شوند نیز استفاده از شیرسردکن دوقلو می‌تواند بسیار کارساز باشد

ولی اگر فروشگاه لبنی دارید و یک نوع شیرخام می‌فروشید و یا میزان شیر دریافتی شما در طول روز کم است، همان شیرسردکن تک مخزن می‌تواند کافی باشد.

کاربرد مخزن

وقتی صحبت از کاربرد مخزن شیرسردکن می‌شود، شما باید نسبت به کارتان، مناسب ترین آن را انتخاب کنید. اگر فروشگاه لبنیاتی دارید، شیرسردکن های فروشگاهی (لبنیاتی) مناسب شماست. ظرفیت این مدل از 100 تا 500 لیتر است. اما اگر دامداری و دامپروری دارید باید شیرسردکن مخصوص دامداری را خریداری کنید. قاعدتا در چنین محیط‌هایی حجم شیر زیاد است؛ پس مخزن هم باید بزرگ تر باشد. ظرفیت این مدل‌ها از 500 لیتر تا 1000 لیتر یا حتی بالاتر است. پس کاملا انتخاب مناسبی برای این بخش از صنعت لبنیات خواهد بود.

نوع دیگر، شیرسردکن های پلیت هستند. در ساختار این نوع دستگاه‌ها از صفحات متعددی استفاده شده است. فضایی بین این صفحات وجود دارد که وقتی شیر از میانشان عبور می‌کند، دمایش به سرعت کاهش می‌یابد. این نوع از شیرسردکن ها بیشتر در صنایع بزرگی مثل کارخانه‌ها و ایستگاه‌های جمع آوری شیر استفاده می‌شوند.

شیر سردکن بیشتر بخوانید: نقش حیاتی شیرسردکن‌های صنعتی در زنجیره تولید لبنی

شیرسردکن های صنعتی چه نقشی در حوزه لبنیات دارند؟ مقاله پیش رو حاوی مطالبی است که به تمامی این سوالات پاسخ خواهد داد.

مزایای استفاده از شیر سردکن ها

  • بدون تغییر در ماهیت و ساختار شیر، به سرعت دمای آن را تا حدود 4 درجه سانتی گراد پایین می‌آورند.
  • کیفیت شیر چه در فروشگاه و چه در دامداری حفظ شده و دچار فساد نمی‌شود.
  • تنظیم دمای دلخواه برای مخزن و نمایش دما با استفاده از صفحه دیجیتالی
  • استفاده از بهترین و مرغوب ترین گرید استیل برای ساخت مخزن‌ها
  • مناسب بودن قیمت شیر سردکن صنعتی نسبت به کیفیت عالی
  • صرفه جویی در انرژی به دلیل استفاده از بهترین قطعات روز دنیا
  • قابلیت شستشو و جابه‌جایی راحت با چرخ‌های تعبیه شده
  • دارای شیر تخلیه کلاجی استیل
راهکار کاهش هزینه و قیمت در خرید شیر سرد کن صنعتی

ویژگی‌های یک شیر سردکن عالی چیست؟

موارد مختلفی در این موضوع می تواند مهم باشد. اگر به دنبال خرید این دستگاه‌ها برای کسب و کار خود هستید و نمی‌دانید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، ما به شما می‌گوییم:

  1. قیمت شیر سردکن صنعتی

شیر سردکن ها از جمله تجهیزات صنعتی هستند که وجود آن‌ها کاملا ضروری است. اگر به دنبال خرید این دستگاه با قیمت مناسب هستید، هیمورا اینجاست! دستگاه‌های صنعتی هیمورا با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند؛ زیرا که ما در هیمورا از کیفیت دستگاه‌های خود اطمینان داریم.

  1. جنس و کیفیت قطعات

جنس قطعاتی که در شیر سرد کن های صنعتی استفاده می‌شود، بسیار مهم است. یکی از مهمترین آن‌ها جنس استیل مخزن است. هیمورا در ساخت بخش داخلی و خارجی مخازن شیر سردکن‌های خود به ترتیب از گرید 304L و 430 استفاده می‌کند.

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کرد، نوع عایق بندی بکار رفته است. شیرسردکن‌ها دستگاه‌های 2 جداره‌ای هستند که بین دو جداره آن‌ها با عایق پوشش داده می‌شود. عایق بندی که در شیر سرد کن های هیمورا استفاده شده، از نوع عایق تزریقی پلی یورتان است. این نوع عایق، تاثیر بسزایی در جلوگیری از هدر رفت انرژی دارد.

همچنین دستگاه شیر سردکن صنعتی باید مجهز به همزن و موتور کمپرسور قوی با بهترین برندها باشد. هیمورا از کمپرسورهای با برند امبراکو بهره می‌گیرد.

نکته نکته:

چه زمانی همزن و موتور قوی به درد می‌خورد؟ یکی از استفاده‌های جالب شیرسردکن‌ها در تولید و فرآوری مایه بستنی است. این ماده به دلیل غلظت بسیار بالا، نیاز به قدرت بالایی جهت همزدن آن است. البته در مراکز دامداری هم چون شیر تولیدی دارای دمای بالایی است، بنابراین شیرسردکنی با قدرت و توان بالاتر مورد نیاز است؟

شیرسردکن دو مخزن هیمورا یکی از انواع شیر سردکن صنعتی

سوال سوال:

به نظر شما فروشگاه‌های لبنیاتی هم باید شیر سردکنی با قدرت موتور کمپرسور قوی تر انتخاب کنند؟ و یا همان شیر سردکن معمولی کفایت می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در این زمینه در قسمت دیدگاه‌های انتهای صفحه ارسال کنید.

  1. انتخاب مناسب

برای اینکه از خرید خود راضی باشید، در ابتدا سعی کنید انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای داشته باشید. یعنی با توجه به فضا و نوع کاربری خود، یکی از انواع شیرسرد کن ها را انتخاب کنید. اگر یک فروشگاه لبنیاتی دارید ، باید دقیقا همین نوع از شیرسردکن ها را خریداری کنید. یا اگر دو نوع شیر برای نگهداری دارید بهتر است از شیرسرد کن دو مخزنه استفاده کنید تا بتوانید هر دو نوع شیر را جداگانه در بهترین حالت و دمای مناسب نگهداری نمایید.

  1. رعایت اصول بهداشتی

رعایت اصول و استاندارد‌های مهم وزارت بهداشت در ساخت دستگاه‌های صنعتی نظیر شیرسردکن‌ها بسیار مهم است. همچنین استفاده از بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات دنیا اهمیت زیادی دارد تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

فراموش نکنید که همراهی هیمورا پس از خرید دستگاه‌ها، این دلگرمی را به شما می‌دهد که در این مسیر همراهتان هستیم و بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهیم.

قیمت شیرسردکن صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شیر سردکن صنعتی به عوامل مختلفی از جمله ظرفیت، تک مخزن یا دو مخزن، عایق بکار رفته، جنس استیل، قدرت و تعداد موتور کمپرسور، ابعاد و ضخامت مخزن بستگی دارد. شیرسردکن های دامداری به دلیل ظرفیت بیشتر گران تر هستند ولی اگر قصد تهیه مدل فروشگاهی (لبنیاتی) را دارید ، قیمت شیرسردکن صنعتی فروشگاهی پایین تر است. این به دلیل ظرفیت و حجم کمتری است که نیاز دارند. اگر بخواهید ظرفیت کم و ابعاد مناسبی داشته باشد، می‌توانید نوع مکعبی آن را انتخاب کنید که از فضا مفیدتر هم استفاده شود.

اگر نمی‌دانید کدام یک از ظرفیت‌های دستگاه‌ها مناسب کسب و کار شماست، می‌توانید با کارشناسان ما در هیمورا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شیر سردکن بیشتر بخوانید: کلیدی ترین دلایل تولید انواع شیرسردکن صنعتی

از انواع شیر سردکن صنعتی می تواند به کارخانجات تولید انواع لبنیات، مغازه‌های لبنیاتی، گاوداری و دامداری، کارگاه‌های فرآوری مایه بستنی اشاره کرد

لیست قیمت شیرسردکن صنعتی دوقلو

با توجه به جدول زیر، شیر سرد کن صنعتی دوقلوی هیمورا در ظرفیت‌های ذکر شده، تولید می‌شود. نکته قابل توجه در این جدول، تنوع مدل در ظرفیت‌های 300 لیتری و 500 لیتری است. هیمورا برای این دو ظرفیت اقدام به تولید شیرسردکن با تعداد 1 و 2 موتور کمپرسور کرده است.

ظرفیت مشخصات قیمت شیر سردکن
شیرسردکن دوقلوی 200 لیتری -ظرفیت هر مخزن 100 لیتر

-تعداد موتور کمپرسور : 1 عدد

-ابعاد: 69*69*130

برای قیمت تماس بگیرید
شیرسردکن دوقلوی 300 لیتری -ظرفیت هر مخزن 150 لیتر

-تعداد موتور کمپرسور : 1 عدد

-برند کمپرسور: امبراکو

برای قیمت تماس بگیرید
شیرسردکن دوقلوی 300 لیتری -ظرفیت هر مخزن 150 لیتر

-تعداد موتور کمپرسور : 2 عدد

-برند کمپرسور: امبراکو

برای قیمت تماس بگیرید
شیرسردکن دوقلوی 500 لیتری -ظرفیت هر مخزن 250 لیتر

– تعداد موتور کمپرسور : 1 عدد

-ابعاد: 96*96*140

برای قیمت تماس بگیرید
شیرسردکن دوقلوی 500 لیتری -ظرفیت هر مخزن 250 لیتر

– تعداد موتور کمپرسور : 2 عدد

-ابعاد: 96*96*140

برای قیمت تماس بگیرید
شیرسردکن دوقلوی 1000 لیتری ظرفیت هر مخزن 500 لیتر

– تعداد موتور کمپرسور : 1 عدد

-ابعاد: 140*103*155

برای قیمت تماس بگیرید

به دلیل نوسانات بازار، برای اطلاع از قیمت شیر سردکن های صنعتی هیمورا با ما تماس بگیرید.

شیر سرد کن دست دوم نخرید!

اگر به دلیل هزینه و قیمت کمتر شیر سرد کن ، به سراغ خرید دستگاه‌های دست دوم می‌روید، باید بگوییم پشیمانی بزرگی در انتظار شماست. به طور کلی، دستگاه نو هم شامل گارانتی و خدمات است و هم به دلیل نو بودن، از کیفیت و عملکرد صحیح آن مطمئن هستید. برای مثال ممکن است شما دستگاه را خریداری کنید و بعد از یک ماه استفاده، موتور شیرسردکن خراب شود. هزینه تعمیر احتمالا زیاد خواهد بود؛ ولی با مجموع تمام هزینه‌هایی که کردید، مثل خرید دستگاه دست دوم و تعمیرات احتمالی، می‌توانستید یک شیرسردکن نو بخرید. خوشبختانه قیمت دستگاه‌های شیر سرد کن صنعتی هیمورا مناسب بوده و شما می‌توانید با خیال راحت از خرید خود مطمئن باشید.

لیست انواع و قیمت شیر سردکن های صنعتی تک مخزن

برخی از رایج ترین ظرفیت‌های تولیدی مدل تک مخزن هیمورا در جدول زیر مشخص شده است. جدول زیر نشان می‌دهد که ابعاد دستگاه‌های تک مخزن هیمورا با افزایش ظرفیت، تغییر می‌کند. همین عامل می‌تواند قیمت شیر سردکن صنعتی تک مخزن هیمورا را تحت تاثیر قرار دهد.

ظرفیت ابعاد (سانتی متر) قیمت شیر سرد کن های صنعتی هیمورا
شیر سرد کن دام 100 لیتری 63 × 63 × 128 برای قیمت تماس بگیرید
شیر سرد کن صنعتی 200 لیتری 69 × 69 × 130 برای قیمت تماس بگیرید
شیر سرد کن 300 لیتری 83 × 83 × 130 برای قیمت تماس بگیرید
شیر سرد کن لبنیاتی 500 لیتری 100 × 100 × 140 برای قیمت تماس بگیرید
شیر سرد کن 700 لیتری هیمورا برای قیمت تماس بگیرید
شیر سرد کن 1000 لیتری 155 × 103 × 140 برای قیمت تماس بگیرید

راهکار کاهش هزینه و قیمت در خرید شیر سرد کن صنعتی

قطعا خرید شیر سرد کن های صنعتی برای بعضی از کسب و کارها مثل دامداری و لبنیاتی، مهم و واجب است. اما ممکن است هزینه‌های شما در این راستا به دلیل عدم انتخاب درست و بهینه، بیشتر از انتظار پیش برود. با بررسی راهکار‌هایی می‌توانید راندمان تولید و هزینه را به بهترین روش مدیریت کنید. در زیر به نمونه‌ای از آن‌‌ها اشاره شده است:

انتخاب ظرفیت مناسب

با تحقیق درباره انواع و ظرفیت‌های مختلف شیر سرد کن ها، بهترین مدل را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. حتما دقت کنید کدام یک از سه مدل یعنی فروشگاهی، دامداری و یا پلیت را نیاز دارید. یا مثلا اگر در حال حاضر به ظرفیت 500 لیتری نیاز دارید، اما ممکن است بعدا حجم موردنیاز بیشتر شود، می‌توانید از الان ظرفیت بالاتر را خریداری کنید. در این صورت فضای به نسبت کمتری را هم اشغال کرده و یک دستگاه به جای دو دستگاه کار شما را پیش خواهد برد.

خرید دستگاه به روز و با کیفیت

حتما از شرکتی این دستگاه‌ها را خریداری کنید که از کیفیت دستگاه‌هایشان مطمئن هستید. شیر سرد کن خوب باید با بروز ترین تکنولوژی‌های دنیا و بهترین مواد ساخته شود. همچنین موتور دستگاه نقش مهمی در مصرف انرژی دارد که اگر درست انتخاب شود، انرژی به صورت کاملا بهینه استفاده خواهد شد. به طور کلی دستگاهی انتخاب کنید که راندمان بالایی داشته باشد و در عین حال انرژی کمتری استفاده کند.


بیشتر بخوانید:‌ بررسی انواع شیر سردکن


نگهداری اصولی

به توصیه‌های استفاده و نگهداری از دستگاه که توسط سازنده به شما اعلام شده، حتما توجه کنید. در غیر این صورت دستگاه خیلی زود خراب می‌شود، هزینه‌های تعمیر پیش می‌آید و در نتیجه کار شما عقب می‌افتد. مورد بعدی این است که حتما شرکتی که شیر سرد کن صنعتی را از آن خریداری می‌کنید، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه دهد.

ارسال امن دستگاه های شیر سردکن صنعتی گروه صنعتی هیمورا

بروز ترین قیمت شیر سردکن صنعتی در 1403

به دلیل نوساناتی که وجود دارد، نمی‌توانیم قیمت دقیق را اعلام کنیم؛ زیرا که ممکن است روزانه تغییر کند. همچنین انواع مختلفی بر اساس مدل، ظرفیت، مخزن و موتور وجود دارند که بر قیمت شیر سردکن صنعتی تاثیر می‌گذارد. برای مثال شیر سرد کن های دامداری و فروشگاهی به دلیل حجم و قدرت متفاوت، قیمت شان هم با هم فرق دارد.

تمام جزییات به کار رفته می‌تواند در قیمت شیر سردکن صنعتی تاثیرگذار باشد. برای اطلاع از بروز ترین قیمت‌ این دستگاه‌ها با کارشناسان هیمورا تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان، شما را راهنمایی کنند. علاوه بر این می‌توانید اطلاعات کاملی از جزئیات فنی و ساختاری این تجهیزات هم کسب کنید.

از نحوه ارسال دستگاه خیالتان راحت!

با خرید دستگاه‌های صنعتی از هیمورا، برای نحوه ارسال نگران نباشید. ما دستگاه‌ها را کاملا اصولی بسته بندی می‌کنیم که احیانا دچار آسیب نشوند. همچنین به سراسر ایران امکان ارسال دستگاه و نصاب داریم. روش‌های ارسال نسبت به دستگاهی که خریداری می کنید، متفاوت است؛ اما سه روش ارسال با باربری، تیپاکس و اتوبوس را داریم.

علاوه بر مطالعه متن می‌توانید به تعدادی از سوالات پرتکرار در زمینه تولید شیرسردکن‌های صنعتی نیز نگاهی داشته باشید.

سوالات متداول

مزایای استفاده از شیر سرد کن ها چیست؟

برای افزایش کیفیت و ماندگاری مواد لبنی مثل شیر، دوغ و مایه بستنی و حتی مواد نوشیدنی مانند آبمیوه‌ها استفاده می‌شود.

شیر سرد کن های صنعتی برای چه صنایعی کاربرد دارند؟

در صنایع مختلفی مثل دامداری، فروشگاه‌های لبنیاتی، کارخانجات و کارگاه‌های تولید لبنی استفاده می‌شود.

1 سال گارانتی هیمورا شامل چه مواردی می شود؟

هیمورا دستگاه‌های صنعتی خود را تا 1 سال گارانتی تعویض قطعات می‌کند تا با خیال راحت خریداری کنید.

شیر سرد کن های صنعتی دستگاه‌هایی هستند که در صنایع مختلفی مثل دامداری، دامپروری و فروشگاه‌های لبنیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. وجود این دستگاه‌ها نیاز ضروری است؛ زیرا که شیر تازه دوشیده شده دمای بالایی دارد و در چنین شرایطی به راحتی مستعد رشد و تکثیر میکروب‌هاست. شیری که میکروب بگیرد فاسد می‌شود و قابل استفاده نیست. پس با خرید دستگاه شیر سرد کن صنعتی با قیمت مناسب، دمای شیر را در بهترین و خنک ترین حالت نگه دارید و از کیفیت آن مطمئن شوید.
انتخاب و خرید یک شیر سرد کن صنعتی با قیمت مناسب، نیاز به تحقیق دارد. حتما به مواردی مثل کیفیت، ظرفیت و کارایی توجه کنید. دقت کنید که چه ظرفیتی مناسب کار شما است. هیمورا امکان ساخت و طراحی این دستگاه‌ها از ظرفیت 100 لیتر تا 1000 لیتر را دارد تا پاسخگوی هر کسب و کاری باشد.

witer ms.mahvi

ملیکا سلطانی نژاد

ملیکا سلطانی هستم رشته تحصیلی ام کامپیوتر هست ولی به کمک هیمورا با صنعت و صنایع ماشین سازی آشنا شدم در مدت 2 سال همکاری که دارم با انواع دستگاه های صنعتی آشنا شدم و بخشی از تولید محتوای متنی تیم IT هیمورا با بنده است.

نوشته های من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *